• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • din pacate si eu am fost nevoit sa vad cursa pe rtl. Deh, sunt la ei in tara, alte posturi care transmit F1 nu am acces, iar de net ce sa mai zic.... :| De ieri imi merge la viteza de gprs, deci no way sa faci streaming. Abia mai mere sa faci surfing. Trebe sa reincarc modemul, dar nici asa nu ma pot face streaming 2 ore, intrucat mi-s gata toti cei 5GB. Sunt chiar najpa....cred ca de 5 sau 6 ori au bagat reclame din alea de 5 min fiecare pauza. Am crezut ca iau TV-ul si-l arunc pe geam :| Anyway, felicitari in primul rand Petrov. M-am bucurat nespus pt el....are potential. In acest moment este no 1 la Renault, Heidfeld e pe langa. Felicitari Lewis, desi la start, trenul spate i-a intrat in derapaj. Noroc ca l-a ajutat kers-ul si si-a putut pastra poz a 2-a. Mi-a fost teama ca va abandona in momentul in care a iesit in decor si si-a avariat podeaua. Button a fost diferit fata de alte dati.....in bine. Pacat ca l-a facut massa sa scurtcircuiteze sicana. Massa a fost degeaba, mult mai incet decat renault-ul lui Petrov, care in primele tururi l-a tinut in spate mult timp pe button si a pierdut din cauza melcului de massa, timp pretios. DRS-ul e degeaba...RBR se pare ca ezita sa bage momentan kers in monopostul lor, intrucat ii este frica lui newey ca va destabiliza echilibrul aerodinamic al monopostului RB7. Oricum, daca fara el, vettel se misca asa de repede, este inca in fata monoposturilor echipate cu kers, cred ca n-are rost sa-l introduca....Vom vedea in Malaezia cum vor continua lucrurile. Din partea mea, tot mai bine pt McLaren.....Sper doar ca vor fi in fata taurilor cat mai repede
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Australiei!
  • pentru ce sa mai analizati? are rost? cu siguranta in acest an, vettel beneficiaza de un monopost ceva mai rapid decat al lui weber. A coborat cu 0.4s mai jos fata de pole-ul de anul trecut(1:23:919). Oricum este "anormal" timpul scos de vettel in aceste ultime calificari. Cred ca inca beneficiaza de acea aripa fata flexibila....we will see...
    Webber, dezamăgit şi uimit de diferenţa faţă de Vettel
  • super tare reclama ;) Sincer ma asteptam sa apara in decor Vettel cu a lui energizant :P Parca stiam ca Hakkinen a ramas consultant la McLaren(nu ca ar conta treaba asta)
    Cinci lucruri de urmărit în calificările din Australia
  • Let the show to begin.... Good luck Lewis!! Good luck McLaren!!!
    Button: "Fanii vor fi şocaţi de numărul depăşirilor"
  • are resurse sa progreseze chiar si in momentele mai grele(vezi 2009). In aceste teste, adevaratul potential al monopostului(pace-ul) nu a fost dezvaluit poate din cauza problemelor de fiabilitate sau poate pur si simplu vor sa ascunda acest lucru, de altfel cum multi presupun(sincer, mi-ar place aceasta var). Cert este ca la Melbourne vor veni pregatiti, este un circuit care li se potriveste foarte bine. Sunt sigur ca maine in ultima zi de teste Lewis va scoate cel mai bun timp al acestor ultime teste de la Barca. Go Lewis. Bafta McLaren!!!
    PREVIEW F1 2011: McLaren: Speranţe înnăbuşite de lipsa de fiabilitate
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău