• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • Pai si pana la Monaco, locurile alea 2, 3 si victoria lui Alonso in Malaezia, asta pana la Monaco, de unde mariile voastre "presupun" , ca McLaren a inregistrat progrese....nu va zice nimic??? Mai incetati cu rautatea asta, dati dovada de oameni maturi(asta daca sunteti cumva)...
    Stepney, condamnat la 20 de luni de închisoare pentru Spygate 2007
  • iuliane.....Tu sigur ai urmarit sezonul 2007?? sau esti doar un fan Ferrari, incepand cu acest sezon...?? I-a uita-te tu pe F1 si vezi pe ce locuri s-au clasat pilotii McLaren(Alonso si Hamilton) pana la cursa de la Monaco din 2007....
    Stepney, condamnat la 20 de luni de închisoare pentru Spygate 2007
  • n-ai inteles nimic...preferi in continuare sa porti acei "ochelari de cal" si sa crezi doar ce vrei tu.....Balaceste-te in continuare in propria-ti realitate.. O zi faina...
    Hamilton şi Button, încrezători că pot cuceri titlul în 2010
  • vad ca o tot dai in sus si jos cu uleiul lui Button in Turcia. Cu siguranta, Miki&viki n-au tradus team radio-ul inginerului lui Button catre acesta din urma, prin care i se spunea "Save the fuel!!!" si nicidecum "Save the oil!!!" sau "Take care about the oil" Sti cumva cum se traduce cuvantul fuel/oil din engleza in romana?? bag de seama ca nu prea sti, atata timp cat o dai din cola-n fanta si invers. Si ca sa intaresc ideea ca n-a fost ordin de echipa acolo, ma repet a n-a oara si-ti spun ca imediat dupa accidentul dintre Vettel si Weber, lui Lewis i s-a comunicat imediat sa redcuca ritmul pentru a economisi benzina(fuel). Acesta din urma a intrebat daca aceeasi strategie o va avea si Jenson, intrucat voia sa stie ce decizie va lua el insusi legat de acest aspect....Probabil ca inginerul lui Hamy a fost informat gresit cum ca aceeasi informatie i-a fost transmisa si lui Button, in acelasi timp, ceea ce se pare ca nu s-a intamplat. Aceasta a dus la interpretarea faptului de catre Button, cum ca Lewis are probleme, intrucat a incetinit ritmul si a incercat sa-l depaseasca. Ulterior, in urma succesiunilor de depasiri Lewis-Jenson, precum si a emotiilor de catre stuff-ul echipei McLaren, la care se pune-n balanta si faptul ca tocmai cei doi piloti s-au lovit cu putin timp in urma, la scurt timp dupa "stingerea" duelului dintre Lewis si Jenson, inginerul i-a transmis acelasi mesaj, care i-a fost transmis si lui Lewis cu un tur inainate si anume " Save the fuel". Baga de seama ca amandoi au aceeasi masina si au mers pana la accidentul celor de la RBR, in ritmul acestora, deci au avut un consum mare de carburant....Vezi rezumatul cursei din Turcia si vei auzi convorbirile dintre Lewis - inginer(adica ceea ce ti-am explicat mai sus), dupa care si team-radio-ul dintre Jenson si inginer. Sa fim seriosi acum, tu chiar crezi ca Jenson(asa cum am tot discutat cu cateva articole in urma) cu o masina similara(cel putin), este in stare sa-l depaseasca pe Lewis in regim de cursa??? Stai flexat pretene si nu mai fi atat de invidios.....
    Hamilton şi Button, încrezători că pot cuceri titlul în 2010
  • "Lewis era in fata lui Button" - Lewis era in fata lui Weber
    McLaren: "Webber l-a scos din cursă pe Hamilton"
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău