• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Klaus_CT

  • Membru din 25.09.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 4 in total
  • Hmm... arata bine, insa dupa scandalul in care se afla grupul VAG cine mai are incredere in ei? Cu motorizarile TDI au dat-o-n bara rau de tot. Cele pe benzina, nu stu ce sa zic... Eu nu am incredere in acest producator.
    Prețuri pentru noul Audi A4 în România: a cincea generație a modelului german pleacă de la 32.400 de euro
  • @hazard Citeste, te rog, comunicatul VAG. Uite un link: http://www.volkswagen.ro/news_newsletter/tiri_de_ultim_or/tiri/3342_volkswagen_ag_a_emis_urm_toarea_informare Frauda este atat de mare, incat nu stiu cate masini sunt implicate, nu stiu cand si cum vor rezolva problema, dar regreta ca au tradat increderea clientilor sai. Te numeri si tu porintre ei? :) Game over pentru VAG, man... :)
    OPINIE. Când o minciună a jurnaliştilor costă 6 miliarde de euro
  • @mircea Automarket Nu la voi m arefeream. Ne plac legendele, dar nu cele urbane. Caci pe baza acestor legende a fost influentata capacitatea de a alege a consumatorilor :)
    OPINIE. Când o minciună a jurnaliştilor costă 6 miliarde de euro
  • Volkswagen vor trebui sa taca. Nu vreau sa mai aud reclamele lor ingamfate, superioare, arogante. Nu vreau sa mai aud cum Golful se apropie de BMW Seria 1 sau Mercedes A Klasse, dar ofera "un pachet mai bun per total" decat cele doua modele premium. Auto Bild, citesti? Nu vreau sa mai aud cum TDI-urile "dau ceata" concurentei si "copailor" frantuzesti si "mizeriilor" Ford. Fanii VAG, cititi? TDI-urile dau ceata la propriu. Nu vreau sa mai citesc cum in diverse comparative la care participa modele VAG castigatorul se stie dinainte, adica Golf sau Octavia ori Passat/Superb. M-am saturat sa citesc in legatura cu "materialele de mai buna calitate" sau "ergonomia superioara" a modelelor VAG, dar si de valoarea superioara de revanzare, uitand sa fie precizat faptul ca VAG are cele mai ridicate preturi de lista. Auto Bild, Auto Motor und Sport, cititi? Baieti, masinile voastre nu sunt decat niste modele mediocre, vandute la un pret ridicat si achizitionate de oameni ignoranti in general sau asupra carora marketingul VAG are un efect puternic. Toata mizeria din ultimii 10 ani, dar in special din ultimii 5-6 ani, s-a intors impotriva voastra. Nu uitati cum ati scos de pe piata pe ceilalti producatori europeni. Ati oferit preturi de lista, in tarile din vest, la acelasi nivel cu concurenta, pana in momentul in care i-ati scos de pe piata si ati folosit din plin expresia "Made In Germany", desi voi nu aveti nicio legatura cu calitatea proverbiala a produselor germane. Sergio Marchionne a atras de mult atentia asupra modului vostru mizerabil de a face afaceri. Ati calcat in picioare orice, ati cumparat premii auto, recenzii favorabile, ati folosit publicitate mincinoasa. VAG... Nu, multumesc!
    OPINIE. Când o minciună a jurnaliştilor costă 6 miliarde de euro
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău