• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kotegaeshi

  • Membru din 20.03.2016
  • Varsta 25
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 554 in total
  • Eu am mai spus-o. E ok (pt. buzunar) sa-ti iei un diesel nou.Cand iese din garantie si incep problemele.....apare @motorina si spune ca daca diesel nu e, atunci nimic nu este. Totul se rezolva cu mai multe filtre montate pe la motor........
    Cota de piață a mașinilor diesel a scăzut în Europa la 29% în perioada iulie-septembrie: înmatriculările au scăzut puternic pe principalele piețe
  • Cele mai mici cheltuieli pe care le are cineva in ziua de azi , sunt cele cu intretinerea unui motor pe motorina.Filtrele alea minunate se gasesc pe toate gardurile,uleiul ala negru si ars il poti folosi ca ingrasamant si, pe de alta parte , te poti pisa in rezervorul uree. Si mai sunt nenumarate avantaje, dar nu mi le aduc aminta.Laboratoarele de cercetare sunt murdare in comparatie cu laboratoarele unde se repara tdi, hdi etc
    Aveți câteva minute pentru o discuție serioasă despre motoarele diesel?
  • @motorina, este prima data cand sunt de acord cu tine.Primul tau comentariu decent.Hai sa traiesti! Aveti grija mare la vot!
    Suzuki va vinde doar modele hibride începând din 2020: singura excepție va fi Jimny, iar Celerio va fi eliminat din gamă
  • Pe unii reflectiile ii fac sa reflecteze....A gandi si a reflecta este acelasi lucru. Numai ca , aici, cineva a luat un ciob si s-a asezat pe marginea santului si a inceput sa reflecteze. A inceput sa reflecteze lumina soarelui cu ciobul......Am ajuns unde am ajuns(Romania) datorita faptului ca majoritatea reflecteaza. Sau reflecta......Daca diesel nu e, nimic nu e.....Stau pe cur si ma tot mir. Si i-mi dau cu sictir.....
    Cochet
  • Potential incredibil? La un randament de 30%,potentialul nu este de loc incredibil. Se lucreaza din greu la o marire de 10%. Cei 4 timpi de functionare al motorului vor avea loc in 2 cilindri. Trebuie sa mai curga multa apa pe garla pana va fi pus la punct. In legatura cu motorul de mai sus , pot sa spun ca acolo va muri .Pe masa aia.....Iar daca o sa reuseasca sa fie fiabil, o sa coste de va veti scufitza pe tavan
    Performanță majoră pentru casa de tuning Mountune: motorul lui Ford Focus RS ajunge la 684 CP, aproape dublu decât puterea standard
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău