Feedback

Performanță majoră pentru casa de tuning Mountune: motorul lui Ford Focus RS ajunge la 684 CP, aproape dublu decât puterea standard

Publicat Joi, 10.10.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Performanță majoră pentru casa de tuning Mountune: motorul lui Ford Focus RS ajunge la 684 CP, aproape dublu decât puterea standard - Poza 1
Casa de tuning Mountune susține că a reușit să "stoarcă" 684 de cai putere din motorul Ecoboost de 2.3 litri de pe Ford Focus RS, care oferă standard "doar" 350 de cai putere.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Echiparea de top a lui Ford Focus RS include un motor Ecoboost cu capacitatea de 2.3 litri care generează 350 de cai putere și un cuplu maxim de 470 Nm la 2.000 rpm.

În ultima perioadă, casa de tuning Mountune a îmbunătățit performanțele motorului lui Focus RS, iar ultima "ispravă" este remarcabilă.

Reprezentanții Mountune au testat pe bancul de probe o versiune îmbunătățită care generează nu mai puțin de 684 de cai putere, adică aproape dublu comparativ cu valoarea standard. În plus, cuplul maxim a fost de asemenea îmbunătățit la 767 Nm.

Pe baza acestor date, cei de la Mountune estimează că acesta ar putea deveni cel mai puternic motor cu patru cilindri cu injecție directă din lume.

Cu toate acestea, este important de menționat că performanța a fost obținută doar pe bancul de probe și nu există certitudinea că acesta va fi disponibil la un moment dat pentru clienții lui Focus RS. De altfel, nu este clar dacă în ce mod va fi afectată fiabilitatea motorului ca urmare a acestor îmbunătățiri de performanță.

În ultima perioadă, Mountune și-a extins activitatea și colaborează și cu Volkswagen pentru versiuni îmbunătățite ale motoarelor de pe Golf GTI și Golf R.

Via Motor1


Comentarii (5)

  • someone
    ok, frumoase cifre pentru motor, dar cu asa upgrade mare, ce alte interne trebuie schimbate, atat la motor cat si la transmisie?
    11 1
  • o sa tina cat o petarda dupa care pusca'
    16 3
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Mi se pare extrem de importanta stirea asta si cele similare. Prostii care-si bat joc de tehnologiile Otto si Diesel ar trebui sa priceapa potentialul incredibil pe care aceste tehnologii il au inca de acum inainte.
    10 7
  • Potential incredibil? La un randament de 30%,potentialul nu este de loc incredibil. Se lucreaza din greu la o marire de 10%. Cei 4 timpi de functionare al motorului vor avea loc in 2 cilindri. Trebuie sa mai curga multa apa pe garla pana va fi pus la punct.
    In legatura cu motorul de mai sus , pot sa spun ca acolo va muri .Pe masa aia.....Iar daca o sa reuseasca sa fie fiabil, o sa coste de va veti scufitza pe tavan
    5 4
  • andrei
    da, sunt sanse mici sa fie fiabil si simultan, sa nu iti vinzi rinichii pentru el.
    nu stiu cum sta treaba cu prostii care critica motoarele termice ca nimeni nu le critica ca nu sunt puternice, ci din alte motive. iar acest motor cu puterea astea, cu siguranta va polua mai mult ca ala din care a provenit. deci nu stiu cu prostii aia....
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru