Calin D,
1. Este o greșeală impardonabilă. Ah și Wh nu sunt același lucru. Nu poți publica informații într-un domeniu, dacă n-ai habar despre ce vorbești.
2. Nu știu de unde ai scos tu bateriile cu gel. Eu n-am pomenit nimic despre ele. Mai departe, confunzi aceste baterii: cele cu gel, ca și SLA, VRLA, AGM etc., fac parte din categoria bateriilor Pb-acid.
3. Nu era nimic neclar: "Bineînțeles, bateria este încărcată și de motorul cu ardere internă." Aici, se referea la faptul că sistemul start/stop este setat să lase ansamblul motor dci + alternator să funcționeze, chiar dacă autovehiculul se oprește la semafor, până la încărcarea completă a bateriei. Asta, pe lângă încărcarea ei prin frânare regenerativă. Nici vorbă de plug-in (pentru ce? Pentru o baterie atât de mică? Ca să ce?! Ca să mai rulezi vreo câteva sute de metri în mod electric?).
Nicu,
Sistemul PSA era diferit: motorul electric antrena puntea spate și implica niște costuri suplimentare de producție. În schimb, transforma automobilul pe care era montat dintr-un FWD într-unul AWD.
Sistemul microhibrid al Renault integrează, probabil, mașina electrică în volantă sau în cutia de viteze, fiind o soluție mai ieftină.
Poate dați și sursa (sau bârfa) de unde ați preluat știrea. Capacitatea de 150Wh a bateriei e prea mică pentru o astfel de aplicație. Mai ales că, după locul amplasării, ne putem imagina cam ce dimensiuni are această baterie. Și dacă ar fi una de tip start/stop/Pb-acid, capacitatea ei ar trebui să fie cu cel puțin un ordin de mărime mai ridicată, dacă nu chiar cu două ordine de mărime.
Ultimele comentarii
1303 in total