• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Luchian19

  • Membru din 02.04.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 30 in total
  • E bun Alonso Martin. Si Hakkinen l-a batut de 2 ori pe Schumi; si Villneuve si Hill l-au batut chiar si Massa si Barrichelo l-au batut cand i-a avut colegi de echipa in unele curse. Conteaza insa scorul general care e in favoarea lui Schumi. Normal ca nu si-a batut adversarii la 0. Ar fi fost chiar culmea. Fara cei de mai sus Schumi avea 11 sau chiar 12 titluri la fel cum Senna fara Prost si Mansel ar fi avut 7 chiar 8 in scurta sa cariera si viceversa. Cat despre miscarea FIA de la mijlocul sezonului anterior nu pot spune decat ca a fost excelent plasata. Sa nu uitam ce jumatate a doua de sezon am avut ! O decizie pentru echilibru la fel ca masurile disperate luate la finalul sezonului 2004 la care nici macar fanii schumacher nu s-au uitat. Acele masuri au dezavantajat clar ferrari la fel ca cele de la jumatatea anului trecut renault. Alonso este un campion, are toate calitatile (desi mai tre sa invete sa piarda lucru care si lui Schumi i-a luat ceva timp)la fel cum le are si Hamilton si Raikkonen pe care il vad schimbat fata de anii trecuti. E pe drumul cel bun Kimi. Alonso a realizat multe insa drumul pana la Schumi e lung. Duelul direct nu conteaza decat la egalitate de puncte. ;)
    Patru veterani din Formula 1, alaturi de Alonso
  • Nu cred ca masinile McLaren sunt la 4 zecimi pe tur la silverstone fata de Ferrari.
    Teste Silverstone, ziua 3: Massa si Ferrari in revenire de forma
  • Presa te ridica, presa te coboara, presa iti da faima si tot ea ti-o doboara. Cred ca va castiga anul asta titlul. Mai e mult pana departe, insa daca o tine in acelasi ritm, va fi invingator. Nu cred ca revenirea de anul trecut a lui Schumi se poate repeta acum cu Raikonnen sau Massa. Cat despre Alonso, intai se treaca de starea in care l-a adus Lewis si apoi vorbim de titlu.
    Damon Hill: "Hamilton are sanse mari sa devina campion"
  • Hamilton esti mare frate ! De fapt toata discutia asta despre McLaren este indirect despre Lewis. Trei sferturi din cursa s-a mers la limita dupa care echipa a vazut ca cei doi sunt cam egali. Se intreceau in fastestlapuri si cu 20 de tururi inainte de final (dupa a doua oprire la boxe a lui Hamilton) s-a apasat butonul de freeze. A si spus Lewis la conferinta de presa ca nu putea ajunge destul de aproape de Alonso (din cauza turbulentelor aerodinamice) pentru a-l putea depasi. Probabil acelasi lucru le-a spus si inginerilor prin radio si atunci s-a incheiat cursa. Deci, echipa nu a gresit cu nimic asa cum zice si Sir Jackie.
    Jackie Stewart: "McLaren nu a gresit cu nimic"
  • Nu cred ca va reveni. Hakkinen si Alesi au mers in DTM pentru ca s-au retras prematur din F1. La Schumi situatia e diferita. El s-a retras "from racing" cum a spus la conferinta de presa de la finalul MP al Italiei; va mai participa probabil la cateva curse deomonstrative dar nimic mai mult. Nu mai are ce sa experimenteze pentru ca le-a patit cam pe toate: de la titluri pierdute pentru o roata, un motor sau un accident in plin sezon competitional, pana la titluri castigate de la mijlocul sezonului, recorduri doborate, controverse, emotii, dezamagiri si lista poate continua. Eu m-am consolat deja cu gandul ca nu va reveni si am inceput sa urmaresc curse din trecut pe care le revad cu placere.
    Hakkinen: "In doi-trei ani, Schumacher va reveni pe circuit!"
Pagina
123456
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău