• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LuvRaluK

  • Membru din 26.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 18 in total
  • Daca il luam si eu pe Massa asa cum am vrut faceam si eu 2249 de puncte si luam tricoul :( ...
    F1 CHAMP: Castigatorii etapei a 14-a
  • Chestia pe care vad ca nici un fan McLaren nu o intelege, e faptul ca daca ai in posesie date despre anumite teste automat NU mai trebuie sa faci si tu zeci sau sute de teste nefolositoare, nu mai pierzi timpul cu acestea. Ex: eu si cu x trebuie sa construim un monopost f1. Daca eu am o gramada de date de la testele lui, normal ca voi sti care modificari nu are rost sa le incerc pt ca nu functioneaza, si care sunt bune ... deci in loc sa pierd 1000 de ore pt a ajunge la concluzia ca o aripa forma "X" nu ma ajuta, pot folosi timpul respectiv pt a dezvolta un alt model.
    Todt ar fi vrut o penalizare mai mare pentru McLaren
  • Nu stiu cum poti spune despre alberts ca e nevinovat. Din cate stiu eu, mecanicul are pe o parte a tablitei inscriptia "BRAKE ON" si pe cealalta "1st GEAR", si cand o ridica sus ii da voie sa porneasca. Eu unul nu am vazut ca mecanicul sa ridice sus semnul.
    Albers, amendat pentru incidentul din Franta
  • Mersi Mircea pt. ca ai luat in considerare mesajele mele si ale altor useri. Spor la treaba pe mai departe!
    F1 CHAMP: Dupa Silverstone, regulile se schimba!
  • Imi cer scuze pt. faptul ca poate nu am fost foarte bine inteles in mesajul anterior .. probabil am fost destul de ambiguu. Am sa incerc sa folosesc o "metafora". Sa spunem ca exista un turneu de 10 competitii atletice ... in fiecare competitie se alearga proba de 100m. Corect ar fi ca la fiecare din aceste competitii, toti concurentii sa porneasca de pe aceeasi linie de start. In momentul in care la a doua competitie, cel care a castigat-o pe prima primeste un avans de 10m, al doilea clasat 8m s.a.m.d., cel care in prima competitie s-a clasat ultimul nu prea mai are sanse sa ajunga intre primii. Dupa 5 competitii s-ar putea ajunge la situatia in care un concurent porneste cu un avans de 30-40 de metri, reducand drastic sansele de castig ale celorlalti. Sper ca s-a inteles ceea ce am vrut sa zic, deoarece exact acelasi lucru se intampla si in acest concurs.
    Magny Cours, antrenamente 2: Toro Rosso, senzatia sesiunii
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău