• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MBZ_Fan

  • Membru din 14.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • Practic, pe 25 ianuarie vom vedea doar stilizarea exterioara oficiala pentru sezonul 2010, transpusa pe monopostul Brawn BGP001 din 2009. Adevaratul monopost, care cel mai probabil se va numi Mercedes-Petronas RB1, va fi dezvaluit pe 1 februarie, cu ocazia debutului testelor.
    Iata cand vor lansa McLaren, Renault si Lotus noile monoposturi!
  • Un pilot adevarat:determinat, dezinvolt, si mai presus de toate, foarte rapid. Bravo!
    Vettel, cel mai bun pilot in opinia sefilor de echipa
  • Dar cine a zis ca intr-o lupta spectaculoasa, plina de efervescenta, perdantul ar fi McLaren?Poate fi si the other way round. In plus, Formula 1 e o chestie, fotbalul e alta. Iar tu gandesti cam fotbalistic. Stiu ca tii cu Dinamo, iar rivalitatea de moarte fata de Steaua sau Rapid este pe cat de proverbiala, pe atat de reala si palpabila. Dar asta e total altceva;spiritul hooligans nu merge la Formula 1. F1 nu e un sport pentru mase ca fotbalul, este un sport select, care se adreseaza numai anumitor categorii. Da, intr-adevar, se poate vorbi despre victorii categorice, se poate vorbi despre esecuri rasunatoare, dar cam atat. Din punctul meu de vedere, este total nepotrivit sa raportam F1 la o lupta pe viata si pe moarte, oricat de seducatoare ar fi aceasta idee. Chestiunile cu ura ancestrala dintre McLaren si Ferrari mai merg cum mai merg, dar chiar si asa, sunt prea romantice pentru gustul meu pragmatic.
    OFICIAL: Button a semnat cu McLaren!
  • Mircea, chiar nu am de ce sa ma bucur. Si nu sunt naiv latunci cand vorbesc de Ross Brawn, eu doar ii laud calitatile de tehnician. Ce se desprinde din textul tau este ca Ross Brawn e un rookie, un loser, care a avut norocul ca altii, cei tari, nu s-au pregatit cum trebuie pentru sezonul 2009... Si ca merita sa sufere pentru neobrazarea sa... Tu doar iei toata pasiunea pentru McLaren intr-un mod prea personal. Ce crezi, ca dupa cursele dezastruoase ale McLaren din prima parte a sezonului, imi venea sa plang, asa cum iti venea tie(chiar tu ai recunoscut intr-unul din vastele tare comentarii), ca imi faceam procese de constiinta, ca nu mai puteam dormi de neliniste si suparare?Stiam un singur lucru:ca se poate progresa, iar McLaren a demonstrat asta in cele din urma. Insa, chiar si asa, a ramas inca foarte departe de ceea ce a fost in sezonul 2008. Imi pare rau, intr-un fel, pentru ca Mercedes(sunt fan al marcii) se departeaza incet, incet de McLaren in F1, desi, cum am spus anterior, nici una dintre parti nu este nici pe departe datoare celeilalte. Dar asta e, life goes on. Astept cu nerabdare sezonul 2010, sunt fan McLaren, dar vreau sa vad ce va reusi si Mercedes GP, si de ce nu, Ferrari, Red Bull sau Renault. Pentru ca, intai de toate, imi place Formula 1.
    OFICIAL: Button a semnat cu McLaren!
  • Au aparut noi speculatii referitoare la linia germana de piloti a Mercedes GP:Schumacher(a scapat de sarcini la Scuderie, este consultantul "calutului" doar in materie de automobile de strada, dar are o varsta, si in plus, castiga bani frumusei de cand sta pe tusa-insa, poate fi SURPRIZA despre care vorbeste Norbert Haug) sau Vettel(chit ca si-a innoit contractul cu Red Bull, nimic nu e batut in cuie-contracte se fac si se desfac pe banda rulanta;de asemenea, poate constitui SURPRIZA). Heidfeld ramane in continuare o optiune, insa e departe de a fi o surpriza.
    OFICIAL: Button a semnat cu McLaren!
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău