• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • @:).........In locul tau nu m-as fi dat cu parerea daca as fi stiut ca nu am nici cea mai mica legatura cu domeniul automobilistic. Iar negatia matale ma face sa iti pun la indoiala profesionalismul din domeniu. Noua generatie Honda Accord 2.4L CVT varianta destinata pt tarile NON-Europene, a carei greutate este mai mica decat cea Europeana cara a iesit din productie, accelereaza de la 0-100 ( sau 0-62mph ) in 7,6 sec cu cutia CVT, iar cea manuala in 6 trepte 0-100 in 7,1 sec . Mai exista si un motor V6 aspirat de 278CP putere asemanatoare cu Superb care accelereaza in 5,6 sec , iar Superb 2.0 TSI 280CP in 5,8 sec. Deci care-i smekeria cu turbo FakeVAG ? @Andy, Acordul European este o masina aparuta acum 7-8 ani, de aceea si acceleratiile sunt mai slabute, iar greutatea e si ea mai mare.
    Volkswagen: "Am păcălit testele pentru noxe din 2005 pentru că era imposibil să respectăm normele"
  • Mult mai inteligent ar fi ca cei care au oferit voturi negative sa vina si cu un argument ....... Dar nu am pretentii de la ''experti'' ca voi....... Orikum , daca atat reuseste Mercedes in 2015 cu al sau hybrid sa fie mai performant cu 0,3 sec ( diferenta insesizabila ) fate de LS o masina aparuta acum 8 ani......atunci tineti-va bine sa vedeti ce poate HONDA . Honda Legend 2015 3.5 V6 7AT Hybrid (382 HP) 0-100 ( 0-62mph) in 5,2 sec ....... Cat spuneati ca are S500El > 442 HP ? :))))))))) deci cu 40HP mai multa putere si cu o mie de turbine si acceeasi greutate ca Legend ....pai care-i inovatia ????? :))))))
    Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf
  • @mishazaitev, pai asta este un adevar, faptul ca aspiratele alea ''depasite'' ofera performante superioare oricarui motor FakeVAG , si nu numai Mazda . Spre exemplu : Honda Accord 2.4 I-VTEC CVT ( cu cutia aia de viteza anesteziata ) si 185 CP face 0-100 in 7,6 sec Skoda Superb mk 3 1.8 tsi 180cp dsg ( cutia aia de viteze super performanta ) si cu cateva zeci de kg mai usoara ca Accord face 0-100 in 8,1 sec .
    Volkswagen: "Am păcălit testele pentru noxe din 2005 pentru că era imposibil să respectăm normele"
  • Fac masini fantastice.....chiar daca sunt practic niste Fakevagene poleite cu sclipici si piele fina la interior....... iar TE DE IU-ul de sub capota chiar suna a Porsy domne....
    Porsche își distruge anteriorul record de vânzări. Plus 24% în 2015 și o premieră: peste 200.000 de mașini comercializate
  • Au pacalit fiindca motoarele lor sunt atat de depasite, incat nu ar fi recompensat ca performante trecerile de la Euro X la Euro Y si tot asa. Asa ca practic motoarele arau aceleasi de 15 ani ( adica depasite si invechite ) doar ca pacaleau testul de emisii . Nici la cele turbo-benzina nu stau prea bine la performante. S-a demonstrat deja ca Mazda le cam da clasa cu aspiratele lor celor de la VW la capitolul performante, asta in cazul in care sunt axate REAL pe norma de poluare REALA si nu trunchiata.
    Volkswagen: "Am păcălit testele pentru noxe din 2005 pentru că era imposibil să respectăm normele"
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău