• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA..........0,3sec .....nu stiu cine-i mai penibil baiete :)))))
    Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf
  • OOOOOO......Ce placere mai oameni buni. De cand asteptam sa intre un ''anonim frustrat''. Adevarul ca lipsea cu desavarsire ''profesionalismul'' lui :)). Macar tu ai inteles sensul comparatiei spre deosebire de ''expertul'' de sus care s-a semnat ''roco''. El nu a inteles ca sus am comparat hybrid vs hybrid asa cum e corect. Si acum sa revenim la oile noastre : Da......ce pot sa zic...... Avand in vedere ca w222 a aparut acum 2-3 ani pe piata , iar LS-ul de 8 ani si este mai ''plinut'' cu vreo cateva zeci si zeci de kg, e chiar o ''performanta'' formidabila diferenta de 0,3 sec pe care o face S500 eL :)))))) .......Daca atat poate in anul 2015 ..... viitorul LS va fi disponibil cu o versiune hibridăce va oferi 535 CP storşi dintr-un V8 şi motor electric, iar prin 2017 va apărea şi modelul pur electric bazat pe tehnologia celulelor de combustibil, care necesită hidrogen pentru a genera energie electrică chiar la bordul maşinii. Slabut ES clasee mey anonimule mey......:))))) ...unghia acum.... Si acum te sfatuiesc sa privesti un clip de la min 9:03, unde se testeaza performantele in accelerare ale noului Aui A4. Motorul este un 2.0 TFSI 190CP dar in complectatie de baza ca dotari. Baiatul la anuntul ''gaz'' a calcat acceleratia la podea........''performantele'' sunt absolunt ''fenomenale'' ...peisajul de afara abia se ''observa'' la ce iuteala a demarat masina.........Ahh sa nu uit....... baiatul ( dupa cum se vede ) are montat si un cronometru profesional....din ''pacate'' Haudi nu a scos timpul de acceleratie de pe hartie ( de 7,3 sec ) nici in modul ''Dynamic'', adica a scos mai mult ....... Se vede in clip https://www.youtube.com/watch?v=yEOWHbCzH9U
    Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf
  • @Nelu.Pantofaru, total de acord cu tine. Dar uite un lucru unde gresesti. Tocmai asta-i ideea ca Lexus nu-i batut nici macar la performante de concurenti, hai sa-ti arat de ce : Clasa Full-size: Lexus LS600HL V8 445HP > 0-100 > 5,5 sec Mercedes S300 Hybrid L4 231HP> 0-100 > 7,6 sec BMW Seria 7 nu are inca o motorizare in acest moment Audi A8 2.0 TFSI hybrid > 0-100 > 7,7 sec Clasa Executive: Lexus GS450H 335HP > 0-100 > 5,8 sec Audi A6 nu are in acest moment disponibila o asemenea motorizare BMW Actibe Hybrid 5 > 0-100 ? 5,9 sec Mercedes E class nu are in acest moment disponibila o asemenea motorizare Si exemplele pt continua. Deci cum este batut la performante ? Datele tehnice spun invers.
    Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf
  • Multi ''meseriasi'' pe aici ! . Daca Mercedes ar fi fost intr-un continuu ''trend ascendent'' , interioarele si exterioarele ar fi fost originale la fiecare model in parte, nu copiate si minimalizate de la clase superioare. Interiorul; acestui E seamana izbitor de mult cu cel din S, iar asta eu o notez drept lipsa de creativitate si ma duce cu gandul ca doar atat poate Mercedes pt anul 2015 . Daca interiorul mai e cum mai e, atunci exteriorul lasa de dorit. Nu-i decat un S class adus la dimensiunile clasei ''executive'' si cam atat . La fel cum C class este un S class adus la dimensiunile clasei medii . Un fel de Matrioska. Pacat, dar nu mai ofera nici un brand premium originalitatea oferita de Cadillac CTS , Lexus GS si respectiv Acura RLX. Nivelul de calitate din E class , m-as fi asteptat sa fie peste concurenta mai ales ca este o aparitie noua . Insa din poze nu vad prea multe insertii de piele asa cum m-as fi asteptat, insertii pe care GS Facelift le are, cum ar fi : zona centrala a volanului,zona touch pad-ului, si alte cateva detalii . Masina aceasta ar fi trebuit lansata ieri , nu azi. In 2016 la sfarsit de an, Gs-ul va primi o noua generatie care va integra inclusiv un motor Fuel Cell pe hidrogen.
    Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf
  • ps: Chiar la noul Hyundai G90 citeam mai devreme unde se spunea ca grafica sistemelor multimedia sunt in colaborare cu Samsung si ca ofera o rezolutie unica in industria auto Ultra HD 4K. Asadar pana si Hyundai ii depaseste pe cei de la Mercedes.....trist ! PS: Automarket, dc nu postati lansarea oficiala a lui Genesis G90 ( inlocuitorul vechiului Equus ) ?
    Acesta este interiorul noii generații Mercedes Clasa E: display-uri impresionante și tehnologie de vârf
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău