• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • sportive*
    Mazda are de acum și un vârf de gamă autentic: Faceți cunoștință cu noul CX-9!
  • @Andy, +1 Toyotele sunt masini deosebit de bune. Chiar eu sunt proprietarul a doua modele. Designul noilor Toyote ma las putin cam acru, si ma duce cu gandul ca si-au pierdut din spiritul acela de masini linistite si serioase cum il aveao odinioara. Mai de graba s-au axat pe un public mai tanar cu muchii si linii agresive . Un lucru nu tocmai rau, dar macar Avensis si Corolla sedan puteau ramane ca inainte niste veritabile limuzine. In rest Toyota Prado , LC 200, Cammry, Tundra, Sequoia, etc sunt lideri in segmentul lor. Sa nu uit de Mirai, care la momentul de fata nu are un concurent direct. Poate Honda, fiindca producatorii germani ''supremii inovatiilor auto'' au ramas cu 20 de ani in urma. In rest, de acord si inainte se ''purta'' aceasta ''moda'' care azi ii zice ~ Matrioska . Motorul turbo de pe Mazda, tin sa cred ca nu ''puterea'' lui demonstraza performantele sportice, ci mai degraba cel mai ridicat raport de compresie printre unităţile turbo de 10.5:1cu injecţie directă şi turbocompresor care generează o presiune instant de 1.2 bari . Asta va inseamna performante sportice inegalabile. Asa cum motoarele aspirate bat la performante pe cele turboaspirate europene. Deci nu ''puterea'' este ''aura'' acestei masini.
    Mazda are de acum și un vârf de gamă autentic: Faceți cunoștință cu noul CX-9!
  • @Carevoli Stii, tu vajul ala care se aude pe la oglinzi pe la Amarok si Touareg ;)
    Briceag elvețian
  • Felicitari Mazda. Chiar nici nu stiu cu ce sa incep. Am ramas placut surprins dupa ce am citit asta : ''noua unitate turboaspirată are cel mai mare raport de compresie printre unităţile turbo de 10.5:1, primind injecţie directă şi turbocompresor care generează o presiune instant de 1.2 bari datorită unei tehnologii inovatoare, realizate pentru prima dată pe un model de producţie''. POFTIM ? Adica cum ? Eu stiam ca TE SE IU-rile sunt cele mai ''performante'' turboaspirate pe benzina ? Ar mai fi ceva pe care AM nu l-a publicat : ''Rezultatul este mai mult decât suficient – 227 CP (benzină cu cifra octanică 88) sau 250 CP (benzină cu cifră octanică 93'' ..... Asadar motorul livreaza 250 CP cu benzina oct.93 . Trecand la subiect : Modelul este unul asa cum a spus si oficialii Mazda: Cel mai frumos SUV cu 7 locuri in acest moment. Noul limbaj de desig KODO este o EVOLUTIE in lumea auto pt zona de volum. Toate masinile Mazda arata premium la exterior, nu doar o bucata de tabla dreapta cum ne-a invatat ''specialistul auto'' al industriei FakeVAG. La interior, totul este evident super HI-TECH, super PREMIUM asa cum ne-a invatat Mazda in ultima vreme. Motorizarea turbo cu siguranta ca este cea mai performanta din industrie, cu raport de compresie de 10.5:1, una peste alta si cea mai silentioasa . Felicitari Mazda , asteptam si noul CX-7 si respectiv un full-size .
    Mazda are de acum și un vârf de gamă autentic: Faceți cunoștință cu noul CX-9!
  • @noname00 Iti multumesc tare mult. Cu acest pasaj, citez : ''De exemplu in urmatoarele articole nu se gaseste nimic Nissan'', ai demonstrat exact ceea ce am zis. Stiu, stiu ca nu ai sugerat.....de fapt, puteai sa o faci, oricum nu beneficiaza de advertorialul DieselGate, deci un mare ''-''. O seara placuta iti doresc ! Salut inexorabil ! Primele 3 locuri ale segmentului premium batute in cuie pe vecie ? HA-HA-HA . Si FakeVAG s-a laudat cu pumnii in piept ca vor detine suprematia 8 ani fara probleme, si acum ? :)))))) ......... Multa lume spalata pe creier. Merge bine abureala specifica FakeVAG, oricum altii se prind mai greu, intelegi ce vreau sa zic. :)))). Cand triada se va ridica la nivelul marcii nipone ~Lexus, atunci promit sa fiu mai putin critic la adresa lor. In schimb, ''triada'' nici macar la stadiul de concept nu se afla in dezvoltarea unui Fuel Cell. Sunt la ani lumina in urma..
    Infiniti QX30, crossoverul premium compact care luptă cu BMW X1 şi Audi Q3
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău