• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • Diferenta de impozit intre 1.2TSi si 1.5 SkyActive este de 12 lei . Suma nesemnificativa .
    Un litru de surprindere
  • Cat despre Ibiza: Ce sa zic......O masina care nu are nici macar A/C Manual si nici oglinzi actionate electric in varianta de baza la 12 mii ......mi se pare SCUMP. In ceea ce priveste varianta de varf : Parca mai mult imi placea varianta pre-facelift, cel putin aia nu-mi lasa impresia ca sistemul ala de navigatie este un 2DIN aftermarket integrat acolo in bord intr-o rama din plastic de slaba calitate. In rest polimerii sunt moi, asta e un lucru bun, DAR, exista un DAR....M-as fi asteptat ca pe polimerii aia moi sa aiba si piele cu cusatura ( ori alba , ori neagra dupa caz ) ca la Mazda 2 pt un aer mai premium. Nu mai vorbesc de lipsa tehnologiilor moderne, cum ar fi: Buton Start Engine din entry-level sau Start-Stop pt semafor si altele.In varianta de varf ii lipsesc iarasi cu desavarsire tehnologiile cum ar fi : Blind Spot, HeaD Up Diplay, Lane Assist, Faruri Full Led si multe altele. Deci unde-i inovatia ? Nici Polo nu exceleaza la aceste capiole. S-a demonstrat deja ca nici la performante nu exceleaza spre exemplu : 1.2 TSI 90CP 0-100 in 11 sec , pe cand 1.5 SkyActive 90CP 0-100 in 9,4 sec .
    Un litru de surprindere
  • @razvanis, Mai bine, demonstreaza ca esti tu inteligent printre acei ''oameni prosti'' ( de care zici ) si explica-mi ''tehnologia DAS AUTO'' in comparatie cu SkyActive . Eu am demonstrat mai sus, ca nu e decat ZERO ''inovatione'' DAS AUTO.
    Un litru de surprindere
  • PS: Ar mai fi un secret, daca ii pui roti de bicicleta ''mountain bike'' cred ca va devenii si mai usoara :)))))
    Cum ne păcălesc constructorii auto? Mașinile noi sunt vândute fără un accesoriu esențial
  • @Andy, De acord ! As mai adauga, geamurile electrice spate ( cu blocare pt copii ), antena integrata in luneta ( nu pe acoperis ) inca o chestie de aerodinamica, sau macar antena ''rechin'' . Diuzele sub buza copotei nu pe capota, si alte cateva maruntisuri cum ar fi A/C care e total inexistent pe masinile de clasa B si A in variante de intrare. Lista poate continua. Chiar nu pricep ce era asa greu sa ofere aceste maruntisuri raportate la pretul destul de mare care il au masinile. @unchiul Ce legatura are rezervorul ? Poti sa ii faci sau nu plinul. Eu spre exemplu prefer sa alimentez in jumate , nu tot odata . Doar atunci cand plec la drum lung si sunt convins ca nu prea mai am statii de alimentare in drum. Insa chiar si atunci alimentez doar 30L si pe drum daca este cazul opresc pt realimentare inca 30 , niciodata nu o tin cu rezervorul plin. Probabil acum vei spune ca inca cativa centimetri de ''tabla'' in plus cat are un rezervor de 60L fata de 45 sau 40 este o greutate ''foarte mare'' . Hai sa-ti zic un secret, daca nu iei masa toata ziua masina va deveni si mai usoara cu 2 kile :)))))
    Cum ne păcălesc constructorii auto? Mașinile noi sunt vândute fără un accesoriu esențial
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău