• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • Daca fac reduceri de 30%-40% DA .Daca nu ......... sorry dar si concesionarii fac reduceri destul de considerabile.
    Maşini la reducere de Black Friday: ce poţi cumpăra în "vinerea neagră"?
  • 5x5* .......
    Cum ne păcălesc constructorii auto? Mașinile noi sunt vândute fără un accesoriu esențial
  • @mowgli, ai sa zici ca m-am zapacit, dar chiar ti-am dat +1 pt comentariul tau. Parca mi-ai fi luat vorba din gura. Infine ! Eu la masinile mele personale am roata de rezerva, doar la Toyote ele sunt de dimensiuni reduse. In rest nu pricep cu o roata de cateva kile ar putea influenta masa masinii. E ca si cum le-ar spune clientilor : Sa nu puneti pe voi mai mult de 5 kile ca veti influenta masa masinii 5+5 =25 kile, e prea mult '' :)))))
    Cum ne păcălesc constructorii auto? Mașinile noi sunt vândute fără un accesoriu esențial
  • @Crystyann, '' Poate mergi la ore mai libere ''.Cu toata stima....... Acum te intreb eu pe tine : Cand este vreodata liber in Bucuresti ? In afara de primele zile de Craciun , Seara de Ajun ( cand toata lumea e la casele lor sau la munte, rude, prieteni, etc ) , Primele zile din ianuarie ( dupa revelion ) si eventual de Sarbatoirile Pascale ?:)))) Zi-mi tu cand e liber prin Bucuresti ? Cand pana si la 10 noaptea pe marile bulevarde este un trafic ca si ziua ? Nu exista ''stil de condus economic'' cand mergi bara la bara si cu AC on . Aici masinile consuma cel mai mult carburant, mult mai mult decat atunci cand sunt conduse sportiv sau dinamic pe un traseu liber. Si ar mai fii ceva, orele 20-21 sau 12-13 si respectiv 16-19 este un trafic infernal prin Bucuresti, cu km de coloana, cu ''meseriasi''' care blocheaza intersectia, cu politisti nepasatori, caz care duce la consolidarea blocajului si dupa caz vei pierde minute bune din timp, dar si carburant ars. Masina mea este un sedan de clasa medie cu o greutate mai mare cu 300kg decat Ibiza, cu motor 2.0 benzina aspirat cu 150CP si fara mod ''Start-Stop'' precum acest Ibiza, iar consumulb este de 8,8 . La drum lung consumul instantaneu se situeaza la 5,2-6L . La un drum Bucuresti- Buzau , am plecat cu ''Range : 342km'' pe bord. Cand am ajuns acolo imi arata '' Range: 287KM'' , asta in cazul in care pana acolo sunt mult mai multi km, iar masina ''a mancat'' doar 55 km din autonomie. Mers intins cu A/C si cateva depasiri pana in rosu .
    Un litru de surprindere
  • Citez dintr-un alt articol : ''În cadrul testului nostru, am obţinut un consum urban de 7.8 litri la sută. Cu oraşul liber, acesta scade la doar 5.5 litri la sută''.Asta la TEST DRIVE cu Mazda 2 1.5 115CP cu motor aspirat.
    Un litru de surprindere
Pagina
12345...525354...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău