• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • In ianuarie 2006, a fost aratat publicului prima imagine spion, nu lansarea oficiala cu intreaga galerie de imagine. Ai calculat prost. Equus da s-a lansat in 99'' si avea scaune full electrice ca si Mercedes pe spate, deci nimic revolutionar. Toyota Century V12 avea asa ceva inca din 1982 deci ? Eu te-am intrebat un lucru, vad ca eviti sa raspunzi . Stii ce inseamna ''OTTOMAN'' ? Evident NU.
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • Hai sa-ti dau mura-n gura . Doar Maybach 62 dispunea de aceste scaune de tip ''ottoman'', doar ca el este o limuzina extra full-size, adica dintr-o alta liga. In segmentul pe care activeaza LS, este primul care oferea o asemenea dotare de confort in varianta ''long'' .Acum stai jos !
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • LS-ul da s-a lansat in 2006 in mod oficial. Dar eu am facut referire cand a fost acesta oferit pe piata spre vanzare , abia la inceputul anului 2007 , ira in sepsembrie 2006 a fost lansat oficial cu galeria de imagini de rigoare. Deci cu atat mai nasol pt concurenti. Prin clipul dat nu mi-ai aratat decat ca ti-ai extins autonomia de pinibilitate pe AM. Acelea sunt doar scaune reglabile electric spate, care le avea si Hyundai Equus Mk..1 si alte masini de lux la acea data. Dar nu am pretentii de la un ''anonim'' care nu-i in stare sa vada padurea din cauza copacilor. Se pare ca nici ''ottoman'' nu stii ce inseamna. Poftim aici : https://www.youtube.com/watch?v=F5o2oDERyD8
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • @Nelu.Pantofaru, ai un 1+ de la mine. Nu sunt fan BMW , dar iti dau dreptate, bine zis ''pan atunci'' . Chiar si asa daca comparam LS-ul actual cu orice model din segment, LS-ul este foarte performant si confortabil ( chiar si la 8 ani de la lansare) .
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • @dan_grc , felicitari pentru comentariu. Inca odata ai dat dovada de mult curaj sa-ti expui o parere foarte ''pertinenta'' . LS-ul actual s-a lansat in 2007 si a trecut prin 2 facelifturi. In 2012 s-a aplicat al doilea facelift. Acum stai jos.
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău