• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • Devii penibil amice. Spui mai sus ca sprintul nu conteaza, iar mai jos imi compari Auris cu Golf pe acelasi principiu ( nu exista Auris 1.3 mai documenteaza-te ). Pai atunci, bun asa. Aurisul este mai dinamic ca Golf iar Mazda 2 mai dinamic ca Polo , si asta fara sprinturi, poftim : Toyota Auris 1,33 VVT-I 99CP = 1150 kg / 99CP > 11,61kg/CP Golf 1.2 TSI 86CP ( o masina grea cat un tanc, deci inovatie ZERO ) = 1205KG /86CP > 14,01kg/ CP Deci Aurisul este mai dinamic, fiind mai usor,se va strecoara mai rapid, iar feedbackul primit va fi unul superior Golfului. Concluzii ? : Asta ca sa nu mai comparam ''sprinturile'' .
    Honda începe downsizing-ul: japonezii vor face motoare VTEC Turbo de 1.0 și 1.5 litri
  • Iar la capitolul confort am uitat sa dau cateva exemple : - Silentiozitatea la viteza pe peste 200 km/h, linistea la relanti, motorul termic este oprit. -Scaunul VIP din spate dreapta cu intindere pt picioare, LS a fost prima limuzina de acest gen care a oferit inca din 2007 acest detaliu de confort, in prezent a aparut si pe W222 si pe Range Rover LWB , din cate vad la poza nr.18 ambele scaune sunt destinate cu suport pt VIP, posibil ampatamentul masinii a crescut. Cat despre fiabilitate, exemplele sunt clare : Cate LS-uri au luat foc si cate S-uri noi w222 au avut probleme ? Pai eu cunosc deja trei cazuri : un S65AMG care l-a lasat pe un proprietar din Corea in pana de 3 ori, un CDI care a luat foc la 2 saptamani dupa achizitie, etc.
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • Judecand dupa ultimul clip si din alte detalii mixte, noua generatie LS va fi un adevarat OZN printre limuzinele de serie din acest segment. Numai prin sistemul de propulsie pe hidrogen va fi clasat la superlativ peste S class si banalul Seria 7, modele care nu dispun in prezent de asa ceva. Interiorul este la superlativ, dar nu ma pot pronunta definitiv pana nu va aparea versiunea de serie. Designul cu siguranta este, nu o revolutie si o EVOLUTIE in segmentul automobilelor premium. Bravo Lexus ! Asteptarile chiar au meritat. Daca LS-ul prezent care este pe piata de 8 ani cand este o limuzina care da clasa oricarui concurent la capitolul fiabilitate, confort, si performante . Iar cand zic performante ma refer la urmatorul lucru : -LS600HL viteza maxima 265km/h si 0-100 in 5,5 sec -Mercedes S400H viteza maxima : 250km/h si 0-100 in 6,8 sec -Audi A8 hybrid : 235km/h si 0-100 in 7,7 sec -noul BMW seria 7 nu are inca o motorizare compatibila ( asteptam aparitia uneia )
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • PS: Putin conteaza ''supraalimentarea'' la un 4x4 care consuma oricum destul de mult fiind mai greu. Iar cine este dispus sa dea banii pe un SUV relativ scumput, nu se uita la consum. Se orienteaza in special la capabilitatile off-road si alte calitati ale acestuia.
    Honda începe downsizing-ul: japonezii vor face motoare VTEC Turbo de 1.0 și 1.5 litri
  • Ce ''coincidenta'', dar chiar mai sus am vorbit in numarate randuri de concurenta si raspunsul Toyota vs concurenta in domeniul motoarelor cu combustie alternativa fuel cell, dar nah tu nu vezi oricum padurea din cauza copacilor. ''De ce doar o masina revolutionara are Toyota daca este cu 30 de ani înaintea celorlalti?'' Pai sa-ti zic dc, am sa mai repet odata, concurenta germana nici macar la stadiul de concept nu se afla , asadar un model ( Mirai) este suficient pana in prezent. Din 2016 Toyota va lansa noi modele echipate cu o astfel de motorizare, chiar viitorul Lexus LS va primi si o astfel de motorizare , fiindca vezi tu piata asta cere ( in tarile dezvoltate ) asta ca sa te citez pe tine. Motoarele diesel vor disparea din aceste tari in curs de dezvoltare, vezi Franta ( asadar nu stiu ce tot aberezi acolo cu dieseluri ). Cat despre supraalimentare, Mazda ofera niste motoare aspirate net superioare celor supraalimentate ( Exemplu Mazda 2 1.5 90CP 0-100 in 9,4 sec vs Polo 1.2 TSI 90 CP 0-100 in 11 sec , si exemplele pot continua ). In curand vor produce motoare aspirate cu raport de compresie mai mare, iar supraalimentatele vor fi total depasite, intelegi ? Toyota ofera o alternativa la aceste motorizari doar pt Europa, atat . Dar Europa nu-i centrul universului, acum poti abera in continuare. Nissan nu se vinde bine doar ca are produse cum vrea piata, esti total in depasit amice, sa tragi niste concluzii pertinente. Nissan se vinde bine fiindca ofera cea mai extinsa gama de vehicule 4x4/crossovere din europa la preturi OK. Juke si Qashqai pot fi un exemplu bun, iar in clasa lor sunt punct de referinta. Noul X-Trail, la fel este o referinta in segment odata cu noua generatie, in curand si noul Navara care este cel mai HI-TECH pick-up 4x4 in acest moment, cu dotari de pe masini premium > camere 360 grade, blind spot, parcare automata, si multe dotari inteligente.
    Honda începe downsizing-ul: japonezii vor face motoare VTEC Turbo de 1.0 și 1.5 litri
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău