@gigel, ma bucur ca intalnesc pe aici si posesori de Toyota Avensis T25. Modelul pe care il detin eu este echiparea de varf 2.0 D-4 VVT-I 147CP , iar a doua tot un T25 doar ca varianta pre-facelift lansata in 2003 cu motorizarea 2.4 i D-4 16V 163CP ( aceasta o am postata si pe forum ) . Prima este varianta facelift cumparata in 2008 direct de la showroom-ul din Pipera, este in dotarea cea mai bogata : tapiterie piele cream, insertii lemn de nuc, scaune reglabile electric si incalzite, sistem de navigatie, etc . A doua varianta a fost cumparata tot la dealerul din Pipera in 2003 , aceasta venea intr-un nivel de echipare putin mai slab. dar cu un motor de top , pe parcurs am personalizat-o putin. I-am imbracat la un atelier renumit din Bucuresti tot interiorul in piele rosie + neagra. Partea superioara a bordului are piele rosie cu cusatura, pe cand cea inferioara am lasat negrul ei din fabrica. Acelasi lucru am facut si cu fetele de usi. Plafonul l-am modificat din alcantara negru cu multe cusaturi romb , iar scaunele din piele rosie perforata+ i-au imbunatatit sprijinul lateral cu un strat in plus de spuma . Modificarile au costat cateva mii de euro . Sistemul de suspenie a fost schimbat cu unul sport, garda masinii a fost lasata cu inca 4cm , am montat un tip de suspensie din aliaje usoare cu noi setari.Sunt foarte multumit de ele, chiar cred ca arata mult mai ''european'' decat noile variante Avensis, iar silueta de limuzina este omniprezenta. Modelul nou mi se pare mult prea sobru si cu muchii mult prea ''agresive'', care nu prea i se potriveste unei limuzine cu aer serios si linistit. Nu am avut probleme la partea tehnica, primul are acum 47.800 si putin km rulati, iar al doilea are 126 mii si putin km rulati . Singurul lucru care ma deranjeaza la aceasta masina sunt diuzele de spalare parbriz montate inestetic pe capota. Chiar daca acestea sunt incalzite, sunt predispuse la praf , jeg si alti factori care le vor uza prematur pe durata de exploatare. Eu mai detin si un sedan compact de origine Coreana~ Nubira II , cumparata de noua in 2006 si care a costat cu 9 mii mai putin decat Avensis ( prefacelift > 26.300 euro , iar faceliftul> 27 de mii si putin ) , iar diusele sunt ascunse sub buza capotei si protejate mult mai bine. E un detaliu care as fi vrut sa-l vad si la Avensis la pretul cerut, mai ales ca vorbim de segmentul D care ar trebui sa fie net superior celui C. Stima si la cat mai multi km sa ai ! E un model genial !
Citez : ''Evident iar eviti un răspuns concret'' -HA-HA-HA-HA-HA, ti-am prezentat mai sus raspunsul cat se poate de detaliat in mai multe randuri din comentarii, acum ca tu nu vezi padurea din cauza copacilor, nu-i vina mea . Tu in schimb nu mi-ai raspuns despre ''dieselgate'' si ''seriozitatea'' DAS AUTO. Adica povesteste-ne cate ceva despre motoarele alea ''moderne'' VAG, lumineaza-ne cu informatiile tale geniale. Hai ca stiu ca esti expert.
@Pana, ai mai sus raspunsul la toate , nu-ti lipseste nimic. Singurul lucru care ti-ar lipsi ar fi LOGICA. Acum stai jos ! Hai sa-ti dau totusi din nou mura-n gura.
1. Da, dieselurile sunt niste motoare depasite ( nu a zis nimeni mizerii ),adica niste motoare care polueaza mult mai mult decat cele pe benzina, mananca mult ulei, intretinere mult mai costisitoare, etc . Nu ma vad conducand niciodata o masina cu motorizare diesel. Dieselul nu inseamna decat : looby sau marketing. Dieselul este de naveta, doar acolo obtii consumurii foarte mici. In oras un diesel consuma la fel de mult precum un benzinar, plus ca risti sa il uzezi prematur daca acesta nu e rulat macar 15-20 km in fiecare zii, fiindca trebuie sa ajunga in temperatura. Toyota vinde dieseluri doar pe piata din Europa, nu si in tari precum USA sau Rusia.
2. La intrebarea asta ti-am oferit raspunsul mai sus,, dar nah probabil nu stii nici sa citesti, iti mai repet odata, sper sa bagi la cap : Toyota este cu 30 de ani in fata constructorilor auto germani, si asta fiindca ofera cele mai inovatoare solutii alternative > sisteme de propulsie pe hidrogen, sistemul Hybrid Synergy Drive cel mai avansat din lume si respectic concepte de propulsii cu celula reincarcabila la soare. Probabil de aceste alternative moderne nu ai auzit. Nemtii dc nu ofera si ei aceste alternative moderne ? Stiu, e mult mai ''modern'' pentru ei sa instaleze un soft de fentare a noxelor, si sa noteze pe ''hartie'' ca au cele mai performante motoare diesel. Treaba asta merge o data, de doua ori, dar ce-au facut ei este frauda curata. Le-au dat buleala la autovehicule, iar acum se bat cu pumnii in piept ca ''isi vor lua revansa'' , HA-HA-HA
Ar fi pacat ca acest program sa dispara. E singura cale prin care pretul unei masini noi mai poate scadea cu inca 1.500 euro. In unele cazuri reducerea rabla este mai mare fata de reducerea comerciala, spre exemplu Renault si Dacia , ofera o reducere comerciala de maxim 1.000 euro ( aberant ) , asta in cazul in care Kia, Ford, Peugeot, etc ofera reduceri comerciale si de 3 mii, de 4.500 si respectiv de 6 mii euro fara program rabla. Daca mai adaugam si programul deja ne iese o reducere substantial de buna.
@Pana, stai jos baiete, iar inghiti pe nemestecate , citez : Ok, nemtii au facut hibrizi in serie la 10 ani dupa japonezi. Dar japonezii nu au facut motoare mici si supraalimentate la 10 ani dupa nemti? Aici cred ca esti putin cam redus mintal. E vorba de logica aici ( tie iti lipseste ). Daca japonezii au scos in serie cu 10 ani inaintea nemtilor motoare hybrid, dc ar mai fi investit in niste motoare mici supraalimentate depasite ? Tu nu pricepi ca pe japonezi nu ii intereseaza astea ? Ei s-au axat deja pe alte sisteme de propulsii cum este hidrogenul sau motorul cu celula energetica. Cand vor prinde si nemtii gustul acestei tehnologii ? Iti zic eu peste 10 ani vor implementa si ei, dar tot prin colaborare cu japonezii . Poate ne povestesti si cate ceva de ''dieselgate'' si ''igineriile'' DAS AUTO., hai ca stiim deja ca esti expert. Poate ne spui si cati litrii de ulei consuma un TE DE IU pana in 50.000 de km rulati si evident fumul de culoare albatrui care iese de pe evacuare.
PS: Poate din ''comentariul meu aberant'' , inveti cateva lucruri elementare la care nu prea ai avut acces pana la aceasta varsta adolescentina pe care o duci. Stiu, este greu cand tot ce poti mesteca sunt doar : BeMveu, Fakewagen, Marsadas-Bantz, Haudi si eventual Porshhy .
Ultimele comentarii
565 in total