• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • Tocmai m-am intors din ''mini-vacanta'' , am fost pana la Sinaia cu Toyota mea din 2015 ''depasita'' . Nu ma asteptam sa gasesc atatea imbecilitati ale unor frustrati si la stirea aceasta destul de interesanta. Am sa incep cu primul ''meserias'' , poate asa vor mai rumega si ei niste idei cine stie, o sa incerc eu, fiindca vad ca educatia le lipseste cu desavarsire, nu a avut cine sa-i dirijeze in directia cea buna. De fapt acesti tipi sunt exact ca niste ''piese de colectie''' rare printre ceilalti ''fraieri'' care nu gandesc ca ei. Doar ei sunt ''experti'' Primul ''maiastru'' @Pana , citez : ''Deci inca un greu al industriei auto urmeaza un drum pe care VW a intrat acum 10 ani, iar in anii urmatori aproape toti au facut acelasi lucru''. Maiastrule, ai foarte mare ''dreptate'' tati, cand Honda folosea motoare turbo pe masinile de F1 in anii 80'' in motorsport VW era ca o insula intr-o mare albastra . Si acum ca sa citez totodata alt ''maiastru'', care a spus asta : ''Pana se referea la masinile de serie nu la istoricul in motorsport al producatorilor'' . Serie ori motorsport, acelasi lucru, Honda a adoptat aceasta tendinta inaintea VW, ceea ce ridica calitatile marcii japoneze peste marca VW . Sa lansezi motoare turbo direct pe masini de F1 inseamna sa-ti asumi o responsabilitate mult mai mare. Asta ca sa nu zic de VTEC , care sunt cele mai geniale motoare , inca de la aparitia lor. Cat despre 1.8 TSI si 2.0 imi pare rau sa te dezamagesc, dar e inadmisibil ca o masina cum este VW Passat CC 1.8 TSI sa intre in service pentru reparatii capitale la motor pana in 100.000 km. Golf cu motoare 1.2/1.4 TSI, la fel, pompe de apa, lanturi de distributie si injectoare schimbate pana in 50.000 km. Penibil! Si acum sa il citez din nou pe ''maiastrul'' @Pana , > ''Japonezi nici pana acum nu are diesel-uri ca lumea in oferta. A fost si motivul pentru care au apelat si încă mai apelează la europeni. Singurii care si-au facut diesel-urile de la 0 "pe barba lor" au fost Honda si Subaru... acum multi ani. Si cate? Doua sau 3 ? Au trebuitt 10 ani ca sa treacă si Toyota la motoare mici si supraalimentate. Acum urmează Honda. De ce? La întrebarea asta sa ne răspunzi tu'' si '' Si daca nu mai credeau in motoarele diesel, nu le mai ofereau deloc. Simplu. Dar se pare ca încă le oferă. Deci... ai dat-o-n bara.'' Si acum sa-ti dau mura-n gura : Esti innapoiat rau baiatule. Dieselulrile alea ''calumea'' ( ca sa ma exprim in limbajul specific meltenesc ) sunt niste motoare depasite si care polueaza cat un petrolifer, daca te-ai fi documentat ai fi auzit ca tari precum Franta vor ''desfiintarea'' motoarelor diesel definitiv, aceeasi decizie o vor lua cam toate tarile mari in curs de dezvoltare . Vor ramane doar benzinarele pe piata, si asta fiindca motorina este un produs de rafinarie inferior, adica mai putin curat. Contine mai multe elemente toxice care in urma arderii din motor sunt eliminate prin evacuare si trebuie oprite in catalizator. Benzina este un produs superior de distilare in rafinarie, asadar, ca si pălinca, mai tare si mai... curat. Dar se pare ca japonezii, sunt cu 30 de ani inaintea nemtilor la motoare pe hidrogen, asadar mult prea putin le pasa de motoarele termice, ei vad viitorul cu alti ochi. Nemtii nici macar la statiul de concept nu au asemenea masini care sa functioneze cu hidrogen. De VW nu mai zic, fiindca nu au nici o legatura cu ecologia, motoarele lor sunt total depasite care polueaza cat toata Marea Britanie, consuma cat un tanc, iar performantele vor fi reduse pt a se incadra in noile norme de poluare Euro6. Iar o a doua si ''meseriasa'' fraza , citez : ''poate ca acum nu aveau motoare mici si supraalimentate, nu ar mai avea diesel-uri si intr-un caz extrem nici Lexus nu ar mai fi existat'' . Serios ? Lexus a fost primul brand care a oferit spre vanzare masini hbrid de lux, inca din 2005 , in curand vor oferii masini de lux pe hidrogen, asadar se p*sa pe supraalimentatele tale demodate :)))))....ciocu mic....... A-propos, nu sunt tipul de sus, dar am zis totusi sa intervin .
    Honda începe downsizing-ul: japonezii vor face motoare VTEC Turbo de 1.0 și 1.5 litri
  • Ce ''dragut'' . Observ ca tare mult le mai plac ''jarmanilor'' sa indure multe pete la adresa statutului VAG. 68.000 diferenta ? HA-HA-HA , parca VW se batea anul trecut cu pumnii in piept ca au depasit deja Toyota, iar la sfasit podiumul i-a revenit celui cu merite depline. Totusi daca ne gandim ca ''dieselgate'' a inceput abia pe 19 septembrie, ceea ce traduce faptul ca marea majoritate au ''prins gustul'' acestui scandal cu o saptamana mai tarziu dupa ce s-a difuzat peste tot despre scandal, adica pe 25-26 septembrie, iar cum luna a avut 30 de zile, cele 4 zile nu prea au mai contact, deci iese fix 9 luni ale anului . Gandind logic, daca VW era surclasat de Toyota cu 68.000 de vehicule vandute inainte ca scandalul sa fie aflat de toti , atunci inseamna ca in a 10 a luna ( octombrie ) este la ani distanta de Toyota la vanzari. Ca posesor a doua autoturisme marca Toyota, pot spune ca singurul fapt care m-ar face sa cumpar un VW , ar fi ca dealerul sa-mi ofere 85% reducere la oricare model, oricare, iar cand spun oricare ma gandesc asa : la Polo cu 1.800 euro , Golf cu 2.500 euro , Passat cu 3.000 euro, Touareg cu 7 mii euro ( masini noi ), si evident sa fiu iesit la pensie, ca la ce design are VW nu te cuprinde absolut nici o emotie cand te uiti la ele :))))) .PS: Va laudati/masturbati degeaba dragi fani VAG, dar diferenta e foarte mare nu mare :)))))
    Toyota redevine lider mondial la vânzări după ce a depăşit VW cu doar 68.000 de maşini. Germanii pregătesc revanşa
  • @Lada frigorifica, ''Cotele alea de masini Lada'' au tabla pe ele mai groasa decat o locomotiva de tren. Chiar nu vreau sa ma gandesc la un ''crash test'' intre o Lada Niva si un Marsadas w222, ca sigur cel din urma va iesi mai sifonat cu tot cu ''ranforsarile'' lui :)))))... Lada Niva este un tank de masina la pretul ei de 98.000 de ruble sau 12.500 leva cat costa la bulgari.
    Râdem degeaba de bulgari: ne dau lecții la capitolul Saloane Auto și vor produce o gamă întreagă de SUV-uri
  • @Tony, ai +1 de la mine.Mai ai si momente cand o iei pe miriste cu unele postari gen cea de la stirea cu Kia Optima, unde ziceai ca este sub Bemveu seria 1, si alte pocnitori germane. Acum total de acord cu tine, poate macar tu ''i-ai luminat'' putin pe ''experti'' .Pe tovarasul @zarnesteanu, nu-l baga in seama, tot ce trebuie sa faci e sa tragi apa la toaleta. :)))) @Scorpioane , aici fara falsa modestie trebuie sa recunosc, ca as alege 918 Spyder. Probabil te intrebi cum de fac o asemenea alegere eu ''fan japonisme'' . Pai un asemenea exemplar costa aproape un milion de euro , daca alegerea s-ar face gratuita, evident ca voi alege 918-le . La vanzarea lui as ramane totusi cu 500 mii euro in mana , bani care jumate i-as oferii la oamenii nevoiasi, iar restul 250 mii mi-ar ramane si mie sa-mi cumpar o masina adevarata cum este Toyota Prado, Toyota LC 200 , Toyota Tundra 5.7 G-Force , Toyota Royal Crown, iar restul de bani 150 mii , i-as pastra pt altceva. Buna intrebarea ta, ai un +1 pt asta . Acum te intreb si eu pe tine. Ce ai alege dintre un Bemve E3j9(oua) rupt in coji si o Toyota Corolla nou nouta?
    Mazda recheamă în service aproape cinci milioane de mașini fabricate între 1989 și 1998
  • @zarnesteanu, Salut flacule ! Tin sa-ti dau dreptate in ceea ce priveste ''mijloacele artistice'' pe care le abordezi pe aceasta tema. In orice caz te pot numii un ''invingator'' la tot ceea ce inseamna sa atingi noi culmi ale penibilului. Tind sa mai traduc si faptul ca aceasta ''calitate'' caracteristica dumitale, este ca o piesa de ''colectie'' printre oameni, fapt care clasifica ca rar se mai gaseste o asemenea ''piesa'' . Ai toata aprecierea mea, iar totodata te astept cu mare drag sa-ti dublezi abonamentul . Salutari flacaule !
    Mazda recheamă în service aproape cinci milioane de mașini fabricate între 1989 și 1998
Pagina
12345...676869...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău