• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • Caline, faci ce faci, si cand nu mai ai argument deviezi la altceva :)))). Cu atat mai nasol daca un ''Kadett din 82'' rebrenduit avea geamuri electrice x4. Passat abia in 2015 s-a gandit sa puna si el, si este clasa medie adica un segment cu pretentii de premium fata de clasa compacta ( ma refer la zona de volum ) . La 13 mii euro, poti cumpara masini compacte, nu Mazda , Fiat 500 sau doar Corolla. La 11.500 dealerul mi-a propus o Mazda 3 hatch 1.5 100 CP evident varianta entry-level care costa 15 mii pret de lista ( 1.400 rabla+ reducerea comerciala ).Mazda 2 ajunge la un pret de 7-8 mii cu oferta comerciala +remat. Varianta de varf cea de 19.800 cu de toate, ajunge si ea la 15-16 mii , asadar preturile de lista sunt doar pur informative, nu si realiste. Altfel cn ar fi dat aproape 20 de mii pe o subcompacta ? :)))) Totusi nu mi-ai ''demostrat'' ca VW oferea motoare atat de performante pe cat le lauzi tu pe atunci ? Ti-am dat exemplu de VRS , cu putere mult mult mai mare, mai usoara deci ce dinamica zici tu acolo domnule ? :)))). In fine, Toyota e devina in scandalul ''dieselgate'' asta e clar :)))))) .Sunt curios ce oferta mi-ar face un reprezentat VW la un Polo 1.0 60 de cai :)))))........ II voi spune sincer ca mai mult de 4-5 mii nu dau pe el :))))
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • Ahh era sa uit; Observ ca tot nu ai inteles ideea comparatie CX-3 vs Golf, am sa fiu mai pe intelesul tau > M-am bagat in pielea unui cumparator oarecare de automobile care nu este un cunoscator si nici pasionat auto si care are un buget maxim de 13 mii euro, care doreste sa isi achizitioneze un autoturism. Intelegi acum ? Sa iti fac si o schema ? Bun ! Vasile : Fai Doinito, cred ca ar fi cazul sa ne schimbam ''papucul'' cu o masina noua de oras. Doinita : De acord barbate ! Sa intram sa cautam niste oferte echivalente cu bugetul de 13 mii pe care il avem Vasile: Fai! Tocmai am gasit doua oferte : una la VWGolf7> 12.300 euro si una la Mazda CX-3 11.600 euro. Doinita: Pe care sa o cumparam barbate ? Vasile : Fai, pai din cate vad eu Mazda CX-3, ofera un motor mult mai puternic de 2.0 120 CP , pe cand Golf7 1.2 86CP , deci o alegem pe prima. Doinita: Sunt de acord cu alegerea facuta barbate, chiar nu am chef sa te imping iarna din zapada, deci alegem Mazda CX-3 e si mai ieftina pt ceea ce ofera . Vasila: Gata fai nevasta, maine mergem la dealer. Acum intelegi ce vreau sa zic ? :))))) Evident NU.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • Da, m-am informat , se pare ca ai nimerit-o bine pe asta. Da Passat B8 are x4 geamuri electrice, o INOVATIE absoluta DOAMNELOR SI DOMNILOR pt VW ca au adaugat si ei IN SFARSIT abia in ANUL 2015 gemuri electrice pe spate , dotare care Cielo din 94'' din clasa C nu D ,o avea standard :)))))...frumos deci. BRAVO VW !!!!!!! :))))) Golf 4 si eventual Bora ( ca doar vb de clasa compacta ) , nu are cheder dublu acustic, iar la fel ca si la Mercedes A class si CLA este vizibila tabla vopsita cand usile sunt inchise. Asta pe langa faptul ca nu are antifon la capota, pt a minimiza vibratiile si zgomotele venite de la motor. Asta pe langa faptul ca are o antena ieftina pe plafon. Asta pe langa faptul ca are un motor anesteziat de 1.4 75CP in entry-level , fapt pt care facea 0-100 in 13 sec , iar o Corolla din acel an avea 1.4 86CP care facea 0-100 in 12,5 sec ce zici domnule Calin ? Frumos nu ? :)))) Performante neica nu gluma. Bora avea si ea in entry-level un motoras ca si Golf4 tot de 1.4 16v 75 CP care accelera in 15 sec . Inca odata, sa compari VW cu TOYOTA, adica TOYOTA NENE care face cele mai fiabile si mai tehnologizate masini de lux , e aberant crede-ma. Tu ai auzit de Toyota MIrai ? Sau Prius ? I-ai citit istoria ? Nu-i o acuza e un sfat sa stii. Si acum poate nu stiai : Toyota Corolla 1.8 i 16V T-Sport 192 Hp 0-100 > 8,4 sec VW Golf 2.3 VRS 4motion 0-100 > 8,8 sec si cu cilindree mai mare :))))) Superb draga Calin superb...... :)))) Hai sa-ti mai spun un secret. Masina mea din 2006 echipata cu motorul 2.0 135CP stock accelera in > 9 sec ( acum dupa chip tuning-ul de 350 euro cam in 8 sec, dar nu conteaza asta sa vb de stock mai bn) ..... Un Bora ( model de aceeasi clasa ) echipat cu motorul 2.3 VR5 20V 4motion 170CP accelereaza in 9,1 sec , asta in cazul in care are un cilindru in plus fata de motorul de pe Nubira 2 si putere mult mai mare raportat la o cilindree mai mare, si eventual e mai usor ca greutate :)))))) Ce parere ai ? Performante nene :))) . Avensisul are motor tot 2.0 benzina doar ca 147CP si face 0-100 in 9,5 sec , dar este o masina de clasa medie, adica mai grea, si cu toate astea acceleratia e aproape asemanatoare cu un 2.3 VRS 4M cu 23CP in plus. Stiu , am comparat mere cu pere acum, dar asa ca exemplu. Inca odata, nu am nimic cu VW, dar nici fan nu sunt. Imi plac mult modele precum Beetle mk.1, mk.2, ...., T6 , T1, Scirocco si Touareg , dar sa spui ca sunt cele mai performante, pai scuza-ma dar e total gresit.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • Se citeste disperarea si foamea de bani pe fata lor. Vb celui de sus, era de ajuns ca clientii primeau doar uluzia unor masini calitative, acum se pare ca vor primii iluzia unei masini calitative asamblata pe vapor.
    Volkswagen strânge cureaua: germanii vor să stoarcă trei miliarde de euro de la furnizori
  • @dan_grc, Pai aici chiar iti dau dreptate. Iti inteleg frustrarea, rusine sa le fie celor doi ingineri care au patat la nivel mondial imaginea VW .Au umplut atat de tare de respect acest concern incat l-au facut sa stea departe de locul unu probabil pt multi ani de acum inainte. Toyota conduce detasat cu mult , iar la finele anului Locul unu va fi evident cedat celui mai buni dintre buni, constructorul cu adevarata experienta in domeniul inovatiilor auto si al tehnologiilor dezvoltate in-house, constructorului cu cea mai mare rata a satisfactiei clientilor, constructorului cu cele mai fiabile motoare din lume, asta rezulta din vanzari. Stiu e bdureros, dar asta e .
    Managerii nu știau de soft-ul de păcălire a emisiilor. Doi ingineri sunt vinovați
Pagina
12345...798081...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău