As mai avea de adaugat> Greutate mai mare , accentueaza ruliul pe viraje exact cumse intampla la SUV-uri , asadar un Auris sta mai bine pe curbe decat un Golf.
Totusi, mai am ceva de adaugat
Golf 1.2 86CP = 1205 kg/ 85CP = 14,17kg/CP
Aurs 1,33 99CP= 1150kg/ 99CP = 11,61 kg/CP
Asadar Golf este submotorizat, si greu cat un excavator mic. N-au inovat nimic prin scaderea greutatii se pare . este cu 55 KG mai greu decat Auris, deci performantele sunt net inferioare Aurisului.
Inca odata draga Calin Laurentiu, te sfatuiesc sa nu cedezi. Esti atat de comic cand spui asta :))) > ''VW a pus prima data diuze sub capota motorului in 1997'' . Dar totusi uiti de niste amanunte, cum ar fi chedere dublu-acustice la usi pt a scade nivelul de zgomot , antifonare capota motor ( chestii pe care pana si Nubira 1 le avea, asta ca sa nu zic de Toyota ). Passat zici ? Sorry dar eu nu vb de optionale, eu vb de varinata de baza care nu ofera asa ceva, rusinos pt o masina de clasa medie, nici macar noul Mondeo nu ofera si am sa demonstrez:
http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-ambiente-1-6-tdci-115-km-ID6y806R.html#11a4eeb9d4
Dar mai bn mi-ai explica si cum de Golf nu are carcasele oglinzi si manerele vopsite in culoarea caroseriei, lucru care la Auris nu exista in varianta de baza :)))))
Cat despre faza cu CX-3, din nou ti-o spun ca nu prea ai inteles bine mesajul meu si abordarea acestuia. Aici m-am referit strict la pret si performante, in sensul ca la mai putini bani poti cumpara CX-3 in loc de Golf, stiu stiu sunt clase diferite, dar acest punct de reper conteaza doar pt fani. In general in viata reala, aceste masini sunt cumparate de persoane mult prea putin pasionate de domeniul auto, care nu sta sa se uite din ce clasa fac fiecare parte.
@mowgli amice, copii mei nu ar avea cum sa deschida geamurile din mers, masinile mele au x4 geamuri ac. electric, la fel si Nubira 2 .Chiar daca eu detin varianta de top al acestui model ( 2.0i CDX DAB ) , Nubira 2 entry-level , respectiv 1.6i CDX LPG, venea standard cu geamuri x4 electrice + auto pt sofer, antena radio integrata uniform in luneta ( nu ca la Skoda octavia 3 pusa ieftin pe acoperis ) , luneta incalzita cu TIMER , proiectoare ceata, carcase oglinzi+manere vopsite in culoarea caroseriei ( nu ca la compactele moderne nevopsite ) , asta ca sa ii raspund si pasajului scris de Calin > ''In plus, nu baga in oala Leon, Octavia si Passat. Primele doua sunt din alta clasa (compacta), au alte abordari, alte preturi de pornire si alte motoare in versiunile de baza'' > Pai asta este o scuza cumva ? Revenind: suspensie fata/spate: Independente, tip McPherson / tip McPherson cu 2 brate transversale ( inexistent pe Octavia 3 entry-level ) . Apropo Toyota Auris este printre singurele compacte ale anului 2015 care are suspensii independente pe spate. DC zic asta ? Fiindca am ajuns sa vb de o inventie mai veche de 15 ani in domeniul automobilelor ca despre o raritate, pt ca datorita costurilor de implementare unui asemenea tip de suspensie, multi alti producatori sau majoritatea au inceput sa renunte la suspensia independenta, folosind puntea doar pt ca este mai ieftina. Prin ce se traduce un asemenea tip de suspensie ? Iti voi zice eu, poate ai sa mai rumegi niste idei in plus> Suspensia independenta face ca masina sa fie mult mai confortabila in oras ( mediul in care isi va petrece cea mai mare parte din timp o masina din clasa compacta fie ea si sedan ) , face deasemenea masina mai stabila in curbe, iar de cele mai multe ori va sta pe trasa + ca este ajutata si de ESP.
In rest, acelasi lucru il pot spune si eu :
Serios ? aici am ajuns ? sa judecam o masina dupa faptul ca nu are ''mocheta'' sus in portbagaj ? Da ma.....am vrut sa-mi iau Audi A3 sedan.....dar acum ca am vazut ca lipseste acea bucata din portbagaj care ar trebui sa acopere, o sa-mi cumpar un SH obosit E3j9(oua) ca ala e premium nenica :))))
Cedezi ? Te rog nu ceda, inca nu mi-ai raspuns nimic in legatura cu ''pinii'' si diuzele de pe capota care sunt inca existenti la munte masini germane. Sau cum de nu au geamuri electrice pe spate in anul 2015 nu spui nimic ?Pe bune, zici de parghiile din portbagaj la avensis care sunt nesigure si pot ''ceda'', dar nu spui cat de nesigur este sa nu ai geamuri electrice pe spate in 2015 ? Passat B8, Skoda Superb 3, Opel Insignia , Skoda Octavia 3, Seat Leon 3, nu au geamuri electrice in varianta entry-level, ce parere ai ? Si spun asta fiindca sunt masini de familie care vor transporta la bord copii, iar cum geamurile nu sunt electrice pe spate acestea nu au nici buton de blocare, in cel mai rau caz un copil se poate ''juca'' la manivela aia deschizand geamul si ulterior iesind pe el ori cand masina e in mers, ori in parcare . De asta nu spui nimic ?
Exact cum am mai zis. Performantele vor fi si ele scazute. Acum mi-e mila iar de ''anonimul expert'' :)))). Sunt curios ce parere vor avea ''pilotii'' de Passat din Bucuresti :))))) UPSSS nashpa :)))
Ultimele comentarii
565 in total