Caline, m-ai lamurit, nu ai inteles nimic din ce am zis. Ca sa o iau ca arabii ( invers ). Citez ''Deci comparatia Golf cu CX-3 nu isi are rostul. Compari dude cu portocale'', e clar ca nu prea ai citit cum trebuie comentariul meu, altfel ai fii inteles ca comparatia mea s-a referic fix la pret. De altfel, un CX-3 cu motor de 2.0 si 120 CP este mai ieftin decat un Golf 7 cu motor 1.2 si 86CP, asta ca sa iti demonstrez ce preturi nesimtite cer nemtii. Stiu clasele destul de bine, nu-i nevoie sa-mi spui,dar eu prin comparatie am pus accentul mai mult pe pret si imbunatatiri ( ca sunt clase diferite asta-i parte-a doua ) , dar judecand dupa motoare CX-3 il bate de-i sar capacele pe Golf la un pret mai mic, si un design net superior. Cat despre preturi, Fiat Panda costa 9.500 ( pret de lista) chiar tu ai zis-o, dar de la pretul de lista pana la cel oferit de dealer e cale lunga, de astfel un Panda costa 7,600 Euro . Deci nu spune nimeni minciuni. Astea sunt preturile oferte de dealeri. Toate marcile fac oferte de 3-4 mii, unele chiar si de 6 mii . Dar Passat , chiar si cu o oferta de 6 mii tot scump ar fi ( bn VW nu prea va mai face oferte deodata ce sunt in scadere dupa acest scandal ).
Cat despre diuze, pai nici Nubira 1 ( concurentul lui Vento la acea vreme, Bora inca nu exista )nu are din 97'' pe capota, pe cand Vento le avea plus modele premium ca BMW , Audi, Mercedes le aveau si ele pe capota inestetic si chiar predispuse la multe aspecte neplacute.
''anonimul frustrat''
Citez ''Mazda nu vinde in SUA motorizarile diesel din grup, de teama ca nu respecta regulile de mediu''. Pai, evident americanii sunt baieti inteligenti, nu prea isi bat capul cu motoarele diesel, in schimb tu nu te innumeri printre inteligenti.In SUA benzinarele fac legea pe strazi.
Si acum ca sa-ti mai zic o vb. Masinile mele desi non-premium nu sunt finisate asa prost precum Mercedes A class. La mine partea vopsita este acoperita cu o banda din cauciuc care acopera vopseaua sa se vada la interior cand usile sunt inchise. La Nubira, am chiar banda de 2, care acopera perfect acel strat de vopsea. Nu se vede tabla vopsita la interior, in plus aduce un beneficiu si la antifonare nu doar la estetica. La Avensis, acele suprafete vopsite care ar fi putut sa se vada la interior, sunt de culoare negru matt, si acum ca sa-llinistesc si pe Calin, in portbagaj la Avensis 2 facelift ( modelul detinut de mine ) se gaseste capitonatie sus, probabil cel de la SAB nu-i varianta de varf , ci una medie. Ahh, si sa-ti mai spun un secret, la mine diuzele de spalare parbriz nu-s puse pe capota inestetic ca la Logan.DC zic ''inestetic'' ? Pai eu detin 2 masini, una cu diuze pe capota ( Toyota Avensis ), si una fara diuze pe capota ( Nubira 2 ). Diferente ? Cele de pe capota deja le-am desfundat de 2 ori la service specializat. Cauza ? Sunt expuse la jeg si noroi. Cu toate ca Avensis a costa mai scump decat cealalta masina, ma asteptam ca diuzele sa fie puse sub capota, nu pe capota .
@mowgli, tu oricum nu vezi :)))). Ai ochelari de cal . Cat despre Cola, consum din plin aceasta bautura carbogazoasa, si asta datorita serviciului care trebuie sa ma tina concentrat si treaz. Deci nu-i o jignire, ci un compliment. Stiu, stiu, E class , A6 si si ''celebrul'' E3j9(oua) de acum 2j de ani care au diuze de spalat parbriz pe capota, situate inestetic si ineficient. Am aratat clar poze unde se vede vopseaua la interior la Mercedes , dar nah......e greu vb aia. Am sa-ti descriu mai pe intelesul tau. Iti aduci aminte Daewoo Matiz entry-level ? Sau VW UP ? La astea se vedea tabla pana si pe fetele de usi, la Mercedes se vede rama de la geam cand usile sunt inchise.
Am sa dau link cu inca cateva imagini mai clare care dovedesc
http://www.cartodrive.com/pa/tdg/201303-166jpxg/LS/201303-166-nvgol-1y5Tr12F8d.jpg
In aceasta imagine se vede tabla rosie vopsita cand usile sunt inchise, chiar pe ''conturul'' usii. Urat pt o masina premium.
La noul GLC se pare ca nu se vede, e cv mai bn finisat, are o banda neagra care acopera, dar si pretul e pe masura.
http://www.cartodrive.com/pa/tdg/201509-216hfth/LS/201509-216-qiaxf-U96ql3VGHm.jpg
M-am oprit fix aici : ''Datorită acestei configuraţii, motorizarea reuşeşte să respecte normele Euro 6 fără să aibă nevoie de AdBlue, are vibraţii mai puţine faţă de orice alt diesel de pe piaţă şi poate urca şi rămâne la 5.000 rpm fără să se defecteze prea repede''. Ca sa nu o mai lungesc, este clar peste orice model din aceasta clasa . Asta inseamna adevarata inovatie in domeniul motoarelor, nu sa ii pui un ''adblue'' siu gata ai facut-o masina ECO. Si fara ''adblue'' cat ar polua ? Probabil ar fi Euro -1, de fapt Euro -40 pt VW :))))
Ultimele comentarii
565 in total