• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • @mowgli, bune linkurile, merci ca m-ai ajutat sa confirm ceea ce am zis mai sus. Asadar draga Calin Laurentiu se observa si din link-urile trimise de @mowgli cum ca Lexus CT nu are vizibila tabla vopsita in culoarea caroseriei cand usile sunt inchise. 1.Ce legatura au Lexus si Mercedes? Pai acelasi lucru te pot intreba si eu pe tine : ce legatura ar avea Dacia, Citroen, Fiat, Renault, marci pe care le-ai adus in discutie mai sus ? Cat despre Passat , se pare ca nu ai inteles mare lucru. Evident ca ajunje la 60 mii euro configurat. Stii de la cat pleaca configuratia ? De la 44 mii euro, iar in acesti bani nu o primesti nici macar cu proiectoare ceata sau faruri cu lupe ( nu mai zic de xenon, full led, si alte nebunii ), nu primesti nici macar cruise control si comenzi audio. Bun revenind! Citez '' Passat ajunge la 60000 de euro configurat cum Avensis doar viseaza. Iar o configuratie asemanatoare pe o masina premium sare de 80 000 de euro lejer.'' . Pe bune ? Lexus IS300H costa in varianta de varf ( cu de toate ) 55.150 euro si cu cel mai performant sistem de propulsie hybrid, motoare garantate 15 ani, cu 4 moduri de rulare, dotari de top, si 100% premium este chiar mai ieftin decat Passat . Passat nu este o masina premium, incepi si tu ca un fan Renault care se tot batea cu afirmatia asta la stirea cu Talisman. Oricum concluzia ta e simpla si de-a dreptul amuzanta: nu are rost sa cumperi o masina premium cand poti sa iei Passat de volum, ii tragi niste dotari optionale de top si ai facut-o premium :))) , dar totusi nu stiu la ce te-ai referit cand ai zis ca ''o configuratie asemanatoare pe o masina premium sare de 80 000 de euro lejer'' . Pai Lexus IS300H e chiar mai ieftin cu 5 mii, are un motor net superior Passatului, mult mai silentios, economic, ecologic ( ceea ce VW mai are de papat ), tren de rulare 100% premium, nu aceeasi platforma pe care o poarta si Octavia sau masini net inferioare din Grup. 2. ''Tu nu intelegi un lucru esential: la o masina nu conteaza doar fiabilitatea. In cazul acesta ar insemna ca marci precum Fiat, Alfa Romeo, Citroen etc. nici sa nu mai existe''. Vad ca depui o mare obsesie cu aceasta afirmatie doar de dragul de a pastra latura VW intacta sau de a-i face looby gratuit. Pai cumpara-ti tu Passat de 60 de mii si care sa te lase motorul la o saptamana imediat dupa cumparare, iar dupa ce-l repara pe garantie sa se mai strice din cand in cand odata la 3 saptamani, ce parere ai avea atunci ? Multumit ca ai platit suma asta de bani ?Probabil nici atunci pt tine nu va insemna nimic sa inteleg. Cat despre existenta, pai de cand Fiat Citroen au preturi nesimtite precum VW ? Un Fiat 500 costa 7.300 euro, un Fiat 500x costa 13.400 euro, Un Fiat Panda costa 7,600 Euro, un GP Young costa 8,600 euro ( in oferta ), ti se par cumva scumpe ? Evident ca de asta are vanzari, pana la urma nici Dacia nu ofera niste injectoare fiabile pe motoarele diesel, dar macar nu cer preturi nesimtite, iar totul se rezolva pe garantie in cazul ulterior. u doresc la nimeni asemenea belele chiar, mult timp pierdut si multi nervi consumati, iar deservirea la noi stiim cu totii cum este. Am mai spus, mi-a placut foarte mult Touareg, iar pretul de 35k euro pe care mi-l oferise reteaua de dealeri in oferta chiar m-a coplesit, apoape ca il cumparam daca nu imi comandam Toyota Prius. In rest preturile lor sunt nesimtite la unele modele. Spre exemplu Golf 1.2 TSI 86 CP pret redus+remat ajunge la 12.300 euro ? Pai scuza-ma, dar la Mazda cand am fost pt un test cu CX-3 dealerul mi-a facut o oferta pt varianta 2.0 G120 al lui CX-3 ( de baza ), iar de la 15.300 ( pret lista ) , a fost redus la 11,600 euro . Deci o masina mult mai usoara ca Golf, motor fenomenal de puternic si fiabil, iar designul iti taie rasuflarea. Zii tu acum ?
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • Ahh era sa uit. 4. ''Bun asa! In plus unde se vede tabla la Mercedes, se vede si la Lexus''. Pe bune ? Tu chiar stai in baza unei documentatii cand spui astfel de afirmatii penibile ? Iti voi arata niste poze, oricum sunt sigur ca nu vei vedea . In poze se vede clar tabla vopsita in culoarea caroseriei la interior inclisiv in zona de jos a usii , in afara de Logan asa ceva nici eu nu am mai vazut la nici o masina moderna, asta ca sa te citez pe tine. Aici se vede tabla vopsita in rosu jos la usa la CLA in ienterior cand usa e inchisa http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-cla250/1024x768/wallpaper_26.htm Aici se vede tabla vopsita alb la rama usii pe interior cand ea e inchisa http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2013-a-class/1024x768/wallpaper_bb.htm Ahh si tot in poze se vad si ''pinii'' de care tu nu ai habar , sunt cocotati pe usi se vad exact ca la o masina de anii 90'' Acum hai sa-ti arat Lexus , sa-mi zici unde se vede : http://www.netcarshow.com/lexus/2014-ct_200h/1024x768/wallpaper_33.htm http://www.netcarshow.com/lexus/2014-ct_200h/1024x768/wallpaper_34.htm Asadar masina e alba, iar la interior acea rama de la usi care la Mercedes reflecta tabla vopsita in culoarea exterioara, la Lexus CT ( cel mai ieftin model ) are o banda neagra, adica un cheder din cauciuc pt o mai buna izolare si o finisare interioara .
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • 1. Tu mare cunoscator si expert auto care e in stare sa argumenteze cu mult ''profesionalism'' dc Avensis nu are o bucata care sa acopere acea zona din portbagaj sa nu stii despre ce e vorba ? Hai sa-ti zic pe sleau: Este vorba despre acele ''zavoare'' ca niste cuie care stau puse la vedere pe toate cele patru usile, stii tu asa cum aveau masinile din anii 90'', la fel au si marcile germane exact precum are Dacia pe modelle sale in 2015 :))))) 2. '' Dar atata timp cat ceri pe masina peste 16000 de euro este o chestie de bun simt sa pui o amarata de bucata de plastic in portbagaj'' . Serios ? Pai atunci , aceleasi asteptari le-as avea si eu, dar nu de la Toyota , ci de la VW Passat de 60 de mii . Atunci cand vinzi masini la preturi mult peste medie, aproape de pragul de pret platit pentru masini premium, ne asteptam, totusi, ca fabilitatea sa fie, de asemenea, peste medie. Volkswagen, Seat si Skoda au probleme de fiabilitate, iar VAG ar trebui sa isi trateze clientii cu mai mult respect. Este inadmisibil ca o masina cum este VW Passat CC 1.8 TSI sa intre in service pentru reparatii capitale la motor pana in 100.000 km. Golf cu motoare 1.2/1.4 TSI, la fel, pompe de apa, lanturi de distributie si injectoare schimbate pana in 50.000 km. Penibil! 3. Ultimul raspusn : Nu stiu la ce copy/paste te referi cand zici de Avensis, dar e clar ca obsesia de VW si BMW te-a cam tras in jos de la un timp. Dar BMW dc a copiat Daimlerul si a facut masina tot cu 4 roti ? SAu BMW x6 dc a fst copiat dupa Ssang Yong Actyon ? Stiim cu totii ca acesta a fst primul SAC aparut pe piata. Restul e CAN CAN cum zici tu. Ca o incheiere, VW este intr-o mare belea, inca o miscare gresita si il poate paste falimentul, anul acesta nici pe 2 nu va mai fii, a pierdut deja mult teren , iar cum americanii sunt seriosi, nu ar fi de mirare ca pagubitii proprietari sa le ceara daune materiale , asadar alti abni alta distractie pt VW .
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • @Scorpioane, du-te tata si lasa-ne, stim ca esti ''expert'' :))))) Probabil cel mai bun pret din segment. Insa performantele ca si la concurenta mi se par slabe . Acceleratiile variaza intre 8 si 9 sec ? Pe bune ? Cu aproape 200 de cai ? Slab!
    Prețuri noul Jaguar XF în România: rivalul lui BMW Seria 5 pleacă de la 46.500 de euro.
  • @Mda, ''schimbarea dpf-urilor vechi cu altele mai performante'' la milioane de masini costa bani, iar cu VW este ''terfelit'' de amenzi peste amenzi, in curand vor fi actionati in instanta si de catre proprietari , vor trebui sa plateasca bani grei.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
Pagina
12345...828384...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău