• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • Sa o luam cu inceputul: 1. Stii tu la ce ''pini'' ma refer eu, nu mai ascunde gunoiul altora sub pres. Aceasta moda se purta in anii 90'' pe masinile de atunci, acum se pare ca nemtii ''mostenesc'' moda asta , dar nu-i bai' si Dacia Logan 2015 are :)))))) . Deci calitate germana nu ? 2. Vorbesti de tabla de sus din portbagaj la Avensis, dar nu spui nimic de ''tabla'' vizibila la masini premium precum Mercedes A class sau CLA, aia de la usi , stii tu se vede practic tabla vopsita in culoarea caroseriei, macar la Avensis nu-i vizibila, in plus nu ai vrea sa ai piele si lemn in portbagaj ? Macar sa-l ''zgarii'' putin cu bagajele de cumparaturi nu ? Pe bune, scoti in evidenta niste dezavantaje irelevante. E la fel ca si cum ai spune ca dc un Pick-up 4x4 nu are mocheta in bena . Revenind , deci calitate germana nu ? 3. '' Ei, lucrurile astea uneori nu au treaba cu fiabilitatea si valoarea brandului '' , foarte ''profesionista'' afirmatia. Practic nu-i problema ca dai 200 de mii pe o masina si ea se strica de 3 ori intr-o luna gen Mercedes S 63AMG sau S350CDI , stii tu la care ma refer . 4. ''Culmea este ca Toyota, ca si alti japonezi dealtfel, din cand in cand mai ia din tehnologii de la marcile... cu valoare mai mica'' . Adevarul ca sistemul ''hybrid sinergy drive'' ( cel mai performant din lume ) a fost tehnologie ''luata'' de la alti producatori. Sau sistemul de propulsie pe hidrogen al lui Mirai, la fel tot ''luat'' de la altii , probabil de la nemti nu ? UPS, am uitat ca ei nu au nimic in comun cu poluarea , ba chiar doua grupuri germane mari sunt intr-un mare rht , polueaza cat toate masinile din UK , deci ''tehnologie germana neamule'' :)))) 5. ''Sa nu uitam ca Nissan are motoare de la Renault'' > Adevarul ca motorul V6 3.8 ( cel mai performant din lume ) este de'' origine '' Renault :))), iar 3,7 V6 la fel :)))) 6. Valoarea unui brand este rezultatul complex al mai multor elemente de baza : calitate, performanta , valoare emotionala, design, tehnologie si inovatie patentata etc. etc. 7.'' Din cauza asta daca vei intreba 50 de europeni ce ar alege dintre un Passat si un Avensis, mai mult ca sigur ca peste 50% din ei ar spune ca Passat. Nu este neaparat ideea ca sunt prosti''..... Pe bune ? VW Grup este intr-un mare rahat, nu mai au mult pana la faliment , iar tu vb de alegeri ? Pai atunci aia 50% chiar sunt prostii, daca cu adevarul in fata care demonstreaza inselaciunile acestei marci sa mai cumpere asa ceva .
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • HA-HA-HA, ce ma muza tipul asta @MoUgly cu aberatiile lui de copil de postliceala. Auzi tu > lane assist, AEB sai BLIS ( cum ii mai spune la Volvo ), iti fac viata mai sigura ca sofer. Cand citesc bazaconiile lui de sus, ma duce gandul la pustanii cu BeMWeuri care se incred destul de mult in ''electronica'' masinii si tot pe la stiri ajung . Sistemele acestea sunt facute sa te protejeze doar in limitele legilor fizicii. Degeaba ai Lane Assist, daca te opui sistemul te va lasa sa te duci . Degeaba ai Blind Spot, e la fel de inutil precum senzorii de parcare sau camera pt marsarier ~ cand esti departe senzorii te avertizeaza ca esti prea aproape, cand iesi perpendicular si stii ca esti aproape de masina care ai putea sa o lovesti cu coltul, senzorii nu te mai avertizeaza , pe motiv ca ai fii prea departe. La fel de inutila este ''parcarea automata'' , daca o masina parcheaza in locul tau eu zic ca ar trebui sa te lasi de condus. Euro NCap, tin sa cred ca se bazeaza pe aceste cerinte stupide doar de dragul de a ''demostra'' lumii ca schimba cate ceva, insa nu-s la fel de credibili precum testele de peste Ocean . La fel cum ABS este o cretinitate absoluta, in situatii critice mai rau te incurca decat sa te ajute. Iti deblocheaza roata ca la balamuc .ABS-ul nu functioneaza prea bine pe unlele suprafete "pufoase", cum ar fi zapada si nisipul. In acest caz, te opresti mai repede fara ABS deoarce in fata rotilor se creaza niste damburi care te opresc. Spre exemplu la mine cand clipeste martorul de ASR, nu prea simt nici o diferenta, parca nu mai patineaza in halul ala, dar nimic miraculos. In cele mai multe situatii este util, dar sunt si cazuri in care masina urca o panta mai bine fara ASR. ''O sa zici "nu, dar ca un sofer bun ce te crezi, ar trebui sa-ti cunosti limitarile masinii si sa-ti intorc capul sa verifici daca ai o masina in lateral, inainte sa efectuezi manevra de depasire". Corect ! fac asta, dar atunci risti sa te izbesti de altul din fata la 140 la ora'' , pai daca esti ''pilot'' de Bemve si faci slalom pe autostrada cine te pune? Stiai ca in SUA daca faci slalom te opreste patrula ? sau daca depasesti viteza te vede drona ? sau daca ocupi banda de naveta platesti 170$ amenda ? Stai jos baiete , latra la alta masa acum ....
    Teste de siguranţă: 5 stele pentru noul Tucson, 4 stele pentru Mazda MX-5 şi Opel Karl
  • Acum ma intreb ce vor spune posesorii de germane diesel , cand masinile lor isi vor pierde din performante . Tehnic vorbind o sa scada puterea motorului, deoarece gazele arse si nearse nu mai ies direct afara ci sunt recirculate de acel sistem electronic pana cand emisia este in parametrii. Astfel, motorul nu mai functioneaza la capacitatea maxima si astfel o sa fie o lipsa de putere, putere pe care o poti creste schimband turbina cu o turbina mai mare, marind cuplul cu o cutie de viteze mai scurta. Despre consum depinde de fiecare. Deci nu poti avea aceleasi performante de la acelasi motor, aceeasi cutie cu soft-uri diferite. Mergeti la orice reprezentanta Volkswagen, intrebati-l pe orice inginer (si sa va raspunda sincer) ce se intampla la schimbarea soft-ului pentru ca masina sa fie EURO5 sau EURO6 real. TDI-urile o sa devina SDI-uri cu o turbina. Benzinele turbo sunt viitorul si benzina mereu a fost la putere (vezi in motorsport). Doar nemtii au putut sa scoata ceva putere din motoare diesel in 4 cilindrii cu 150,170,200 cai, pe cand japonezii si americanii abia acum ajung pe la 150-160 cai pe cele diesel.
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • @mowgli si @dan_grc, lasa ca pe voi va ''compatimesc'' oricum ''inovativele marci germane'' alea cu motoare de anii 90' care doar prin montarea unui soft poate parea ca sunt performante dar si ECO .Valoarea masinilor din grupul VAG cat si BMW scade precum pretul actiunilor la bursa NOX provoaca astmul si cancerul, deci ...INOVATIE GERMANA domle :)))))). Cat despre ''neajunsurile'' domnului Calin Laurentiu, l-as intreba asa pe dumnealui daca tot pune problema : Ce este domle cu ''pinii'' de inchidere/deschidere pe marcile premium germane , ca nu se mai poarta din anii 90 ? :)))) @dan_grc , lasa ca E39-uole tau e ''super premium'', mai ales cu ''diuzele de spalare parbriz pe capota'' predispuse, care se pot infunda foarte usor sau chiar pot ingheta , sau mai rau poate pata capota cu solutie daca masina mai e si jegarita de praf...urat asa :)))))... Ahh inca ceva pt voi, totusi un brand care vinde masini care se vad ''tabla'' in portbagaj sa valoreze mai mult ca superbitatile germane domle ? :)))) http://www.automarket.ro/stiri/toyota-bmw-si-mercedes-sunt-cele-mai-valoroase-branduri-auto-din-lume-in-66501.html
    Prețuri Toyota Avensis în România: modelul de clasă medie pleacă de la 20.250 de euro
  • @Andy, da ai dreptate, m-am informat. Multumesc pt observatie. La cate ''clase'' de SUV-uri au aparut pe piata cu greu le mai deosebesti categoria de clasa :)
    Cazul VW: Rechemările în service încep în ianuarie. Majoritatea maşinilor vor putea fi reparate cu un simplu update software
Pagina
12345...838485...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău