@OVIDIU, stai linistit ca Grupul Italian valoreaza mult mai mult decat grupul german VW care scade pe zi ce trece ca valoare de marca. E depasit cu 25% de Toyota, producatorul auto NUMARUL UNU IN LUME , in curand vor fi si NUMARUL UNU IN EUROPA.
Deci VW e in scadere cu 9%, ceea ce va creste si va creste, rau a ajuns VW cu masluielile.
''anonimul'', scaderea chiar e mare, avand in vedere ca Toyota ( brandul cu care VW lupta corp la corp ) are o crestere cu 16% mai mare, ceea ce face ca VW sa fie in scadere cu 25% fata de Toyota. Te oftica asta nu ? :)))))
@Performante mediocre. Are dreptate domnul @mircea, este posibil sa nu intelegi aceasta notinune, si iti voi da eu un exemplu dc . O masina de acum 20 de ani scoate performante mai bune cu aceiasi cai decat acest Peugeot. Un Cielo din 94' echipat cu cel mai slab motor 1.5 75CP OHC ( atentie nu DOHC ) face 0-100 in 12,5 sec si asta cu un cuplu de 123Nm , deci mult mai slab. Unde mai pun ca 208 este mai usor . I-a zi matale ?
@die Luge, si eu am fost dezamagit de calitatea lui Yaris. In schimb cand mi-am amintit de scandalul ''dieselgate'' , am zis ca un Yaris hybrid este la ani lumina distanta de un competitor la acest segment. Dc ? Fiindca este singura subcompacta hybrid din segment, una dintre cele mai eco si economice citadine.
@Andy, perfect de acord cu tine. M-am urcat si eu la SAB in el si materialele nu mi s-au parut chiar atat de placute la atingere precum in Mazda 2 sau Ford Fiesta. Totusi la 13.700 as recomanda Yaris HSD cu 100 CP nu 75CP .
Ultimele comentarii
565 in total