• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MarchenM

  • Membru din 21.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • @ LauCalin Nu te credeam atat de ignorant. Scuza-mi duritatea, dar nu era o vreme cand erau luate in ras airbag-urile puse doar pe S-Class, fiind considerate inutile atata vreme cat ai centurile de siguranta? Lumea e intr-o continua miscare, evolueaza de la un an la altul. Toate legile si regulile de circulatie care tie ti se par normale astazi, au aparut in urma unor tragedii, care poate ar fi putut fi evitate daca erau luate de la inceput. A mai fost o vreme cand Pamantul era considerat plat iar nihilistii erau arsi pe rug. O intrebare: cand ti-ai luat masina, ai tinut cont de testele NCAP? Te stiu fan Volvo, asa ca imi este greu sa te inteleg in subiectul de fata. Adevarul crud este ca multa lume nu isi permite sa mai dea 2-3 mii de euro in plus pentru siguranta, ei deja aflandu-se pana in gat in datorii, chiar si pentru cea mai ieftina masina de pe piata si atunci se mint singuri, ca testele sint subiective, nerealiste, s.a.m.d. Viteza de impact la EuroNcap este de 60 km/h. Unde este nerealista viteza asta? Ahh, ca in viata reala pot aparea o mie de alti factori externi, asta e alta treaba, dar poate sintem noi romanii mai destepti decat europenii si avem standardul nostru national: viu grai. Nu poti frate sa-l combati pe asta, mi-a zis mie vecinu ce naiba, Dusterul e cea mai tare....Pffff
    Noua generație Dacia Duster a obținut 3 stele la testele de siguranță EuroNCAP
  • Mai oameni buni, siguranta nu ar trebui negociata. Punct. Poti pune pret pe viata familei tale? Dupa umila mea parere, un mare NU. Daca poti sa dai 2-3 mii de euro pentru niste sisteme care ar face la o adica diferenta dintre viata si moarte, de ce nu ai face-o? Din cauza asta se si testeaza masini in echiparea standard, tocmai pentru a forta producatorii sa echipeze masinile din standard cu toate sistemele posibile. Dupa tragedii, orice lamentare e de prisos. Nu mai poti da timpul inapoi. Trebuie sa mai moara zece mii de prosti pana se va da o lege care sa oblige pe toata lumea sa urmeze standardele minime de siguranta. O mare rusine pentru toate masinile care au luat mai putin de 5 stele la crash testele astea.
    Noua generație Dacia Duster a obținut 3 stele la testele de siguranță EuroNCAP
  • Cred ca target-ul ptr masina asta e piata americana unde X5 este doar un SUV mediu. Sint atat de multe masini mari acolo incat X5 abia il observi. Nu stiu cat de mare e X7, nu l-am vazut inca, dar probabil ca exista niste studii de piata care confirma cererea pentru masini de genul asta.
    BMW va extinde gama de modele de lux: germanii ar putea lansa inclusiv un SUV mai mare decât BMW X7
  • Nu vreau sa par acuma ceva gen comentariu Mafia sau mai stiu eu care, dar la un model Civic precedent, redactorii AM criticau vehement tehnologizarea interiorului cu 3 dispay-uri, drept pentru care interiorul a luat cea mai mica nota in clasa Ori asta cum se numeste? stai asa ca stiu: dublu standard.
    Din viitor
  • Eu as adauga la concurenti si Civic sedan. Tot compact, tot fastback. Acuma, na, fiecare cu ce-i place... http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-sedan-15-elegance-cvt-79169.html Numai bine
    Hyundai i30 Fastback s-a lansat și în România: coupe-ul cu cinci portiere pleacă de la 20.600 de euro cu TVA
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău