• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MarchenM

  • Membru din 21.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • Toata discutia asta a devenit deja ridicola. Este aberant sa spui ca ”masinile japoneze sint indestructibile” sau ”masinile germane n-au moarte”. E drept ca poate unele sint mai fiabile sau mai putin fiabile, oricum destul de relativ. La tehnologia actuala pe fondul globalizarii e greu de facut o diferenta reala intre marci. In plus, multe dintre marci au target-uri de piata diferite, deci un public tinta diferit si e normal ca asa sa fie. Honda a ramas in urma pietei cu downsize-ingul, dar poate si din cauza faptului ca ei sint recunoscuti pentru meticulozitatea lucrului bine facut. Atunci cand au scos primul diesel, cel de 2,2, aduceti-va aminte cate premii a luat la vremea aceea. Sper ca acesta sa fie si motivul pentru intarzierea cu downsize-ingul de fata. Dar tot Honda este si deschizator de drumuri pentru folosirea hidrogenului pe masini in locul motoarelor cu ardere interna sau cele electrice. Unde sint restul aici? Asta nu inseamna ca Honda e cea mai buna marca din lume, sau cea mai slaba. Si chiar daca sint inovatori astazi, maine poate vine Toyota sau VW cu upgrade sensibil mai bun. Totul e relativ, dupa parerea mea. In rest, numai bine
    Honda începe downsizing-ul: japonezii vor face motoare VTEC Turbo de 1.0 și 1.5 litri
  • Dupa mine, prima sansa o au Passat-ul si C-Klasse.
    Car of the Year 2015: 31 de candidaţi se luptă pentru prestigiosul titlu
  • @LauCalin: In mare parte ai mare dreptate, Polo nu cred ca este cea mai buna, insa este foarte echilibrata. Din punctul meu de vedere, Jazz-ul este peste Polo cam la toate capitolele. http://www.automarket.ro/test-drive/honda-jazz-14-i-vtec-37965.html Singurul inconvenient ar fi lipsa diversitatii echiparilor: aici nu exista decat full option. Dar chiar si asa, modelul nu sare de 15 mii de euro, pret de lista!
    Convertire
  • :))) Esti deja luminat, nu mai ai nevoie de nici un sfat se pare, chiar si bine intentionat. Poate ca versiunea ta e acceptata de persoane din aceeasi categorie ca si tine. Sint multi ce-i drept, dar asta nu inseamna ca e si corect. Era doar o observatie, nu trebuie sa batem acum subiectul caci, sincer, carenta ta in educatie e ultima mea grija acum.
    Împotriva curentului
  • @stefan: Si apropo ”vizavi” -ul tau vine din ”vis-a-vis” care inseamna ”fata in fata”. Mai treci pe la scoala cand ai timp.
    Împotriva curentului
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău