• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Mda......nu am ce raspuns sa ii mai dai ''jmekerului'' de sus, multitudinea de voturi negative isi spune cuvantul. Ce ma mira este faptul, ca imi pare destul de familiar acest limbaj hyper-analfabet cu aer de superioritate, si pe alocuri ''flegmatic''. Mi-am amintit, adesea il vad la posesorii marcilor pe care acest ''jmekerash'' de cartier le tine pledoaria. Doar ca pledoaria lui, nu trezeste decat instinctul comun de a face o reclama ''cam'' negativista rusinoasa marcilor preferate. In legatura cu inovatiile BMW, pai ''a inova'' stiam ca inseamna sa reduci masa masina pana la cifra minima posibila , sa oferi motorizari cu propulsie alternativa avansate cu 0 emisii ( hidrogen ), sa oferi o rigiditate torsionala mult mai mica fata de o marca de volum ( gen Hyundai ) , un diferential cu alunecare limitata in varianta standard, si multe altele. Nu poti sa vii cu inovatii existente pe piata, si sa te bati cu pumnii in piept : '' uite ce am creat noi'' . Hyundai Genesis 2009 - rigiditate torsionala 13% mai ridicata decat orice model BMW si Mercedes Hyundai Genesis 2015 - rigiditate torsionala 18% mai ridicata decat orice model nou de la BMW si Mercedes Hyundai Genesis 2015 - Standing 1/4 mile: 13.6 sec BMW 740Li- Standing 1/4 -mile: 14.0 sec Hyundai Genesis 2015 - greutate piston conform cifrelor americane ( 2.4 lb ) BMW 740Li - greutate piston (3,2 lb ) *Ne luam si dupa cifre detaliat nu doar sa aberam , asa-i fani Moskwicz ? BMW 740Li- Braking, 70-0 mph: 173 ft Hyundai Genesis - Braking, 70-0 mph: 167 ft BMW 740Li - Zero to 60 mph: 5.4 sec Zero to 100 mph: 14.1 sec Zero to 130 mph: 27.0 sec Hyundai Genesis - Zero to 60 mph: 5.0 sec Zero to 100 mph: 12.3 sec Zero to 140 mph: 27.4 sec Performante ?Inovatii ? Mokka , din partea bavarezilor.
    Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
  • Din nou joaka de-a ''papusile Matrioska'' . Sa speram totusi ca Benz, va folosii materiale ceva mai bune la interior decat cauciucul moale din x4. Aviz amatorilor de Moskwiz !
    Mercedes-Benz GLC Concept: primele imagini oficiale cu viitorul rival pentru BMW X4
  • @Bombardierul, BMW nu a inovat niciodata , asta-i chestia. Doar s-au inspirat din toate partile. Au produs modelul x6 ca succesor de SUV coupe dupa SSANG YONG ACTYON, au folosit niste sisteme de asistenta deja existente in industrie. Grosul tehnologiei ar trebui sa-l joace la partea de propulsii. Suntem in anul 2015 , ne apropiem cu pasi repezi de 2020, iar BMW nu are la aceasta ora in productia de serie o unitate pe hydrogen. Viitorul asta cere, ZERO emisii de CO2 . Iar BMW nu sta bine la acest nivel, mai ales ca este o marca premium. Niste sisteme banale precum: sistem de control prin gesturi , Parcare prin telecomandă folosind cheia maşinii, pai de aceste sisteme poate beneficia si Hyundai ( non-premium ), iata spre exemplu Genesis , care vine cu dotare unica in industria auto - frânează automat înainte de radar , deci o dotare mult mai utila decat ''controlul prin gesturi'' care se va comporta la fel de banal ca si ''comanda vocala'' , care nu e in stare sa recunoasca cum trebuie niste comenzi. Nu mai vb de faptul ca Hyundai ofera pe Genesis inca de la generatia anterioara o rigiditate torsionala dinamica cu 12-14 % mai ridicata decat BMW si MERCEDES ( asta pt cunoscatori, nu pt meseriasi ). Asadar noii generatii i-a fost crescut mult mai mult rigiditatea torsionala. Sau transmisia automata Aisin SHIFTRONIC cu convertor de cuplu cu sistem de blocare si raport overdrive. Deci BMW nu a inovat mai nimic. Aceste lucruri le face si Kia-Hyundai, la un pret mult mai mic, si iata cu 7 ani garantie in UE si 10 ani in USA. http://www.promotor.ro/masini-noi/news/masina-care-franeaza-automat-inainte-de-radar-hyundai-genesis-12833063
    Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
  • Era imposibil sa nu apara si un meserias de Moskwicz. Mesior ''anonim'' , din comentariile mele, ai putea invata un lucru elementar- sa-ti faci cont in primul rand. In al doilea rand sa te semnezi cu numele tau real. Stiu, lasitatea e calea cea mai usoara de a te ascunde sub un ''anonimat'' , carecteristica celor slabi . Eu comentez numai logat spre deosebire de tine, acum ca tu de mic ai supt mai mult de la tactu decat de la mamuca ta , nu-i vina mea ca nu vezi padurea din cauza copacilor. Cat despre injuraturi, nu stiu pe cine ai injurat, ( AM sterge mizeriile la timp ) dar judecand dupa caracterul nul de cultura , te cred in stare de orice, inclusiv cum te chinui intr-un peco o jumatate de ora sa desfaci busonul de la rezervor, nestiind in ce parte se desface . Asadar , ceva pe subiect inteligent ai mestere ? Multam , si insanatosire grabnica !
    Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
  • Eu nu inteleg pentru ce motiv tot amana lansarea noii generatii. Stiim cu totii ca va fi mai modern si cu mijloace tehnologice mai avansate decat ce se afla in prezent pe piata la nivelul acestui segment. Dar generand din nou imaginile spion, raman totusi cu o remuscare. Oare BMW a ramas fara designeri competenti ? Pare mult prea clasic si banal, fata de ce stia BMW sa faca odata . Inteleg ca un efort mai putin depus la acest capitol sa rezulte costuri mai mici de productie, dar luand in calcul pretul standard care nu va fi foarte mic, pai atunci acel ''compromis'' pe care grupul bavarez il tot promite de ani de zile, nu e decat vis frumos pe care il reproduc prin vorbe goale, amintindu-si de el. La fel ca o caseta, acarei banda deruleaza la infinit. Cat despre pasul ''tehnologic'' a navei amiral seria 7, sunt cam obiectivi in aceasta privinta. Pe langa faptul ca e o un amestec de ''salate orientale'' ( sistem de climatizare cu touch inspirat de la Honda si Acura , sistemul multimedia inspirat de pe seria 6 , butonul start-stop aluminizat inspirat de la Audi, sistemul de suspensie adaptiva inspirat de la compania nipona Toyota Motors , si multe alte exemple ). @Ionutz_smekerul, sau mai bine zis ''jmekerul'' , ca sa sune mai '' chulll''. Judecand dupa nivelul de cultura automobilistica, ma face sa ma gandesc ca posesorii de Passat ''Ti Di Ai'' ( mai cu spic inglish ) nu or fi chiar atat de analfabeti ca si matale. Matale esti la prima tinerete adolescentina , mai mult de un Moskwicz nu cred ca ai condus. Multam !
    Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău