• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marius-Alexander

  • Membru din 15.01.2019
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 18 in total
  • Astia de inca mai repara televizoare si telefoane,or sa se specializeze pe masini electrice :)) eu unul sunt impotriva electricelor si al masinilor autonome. Pentru ce sa cumpar o masina autonoma?! Pot calatori cu trenul,avionul,autobuzul s.a.m.d. asa raman si cu bani si fara griji! Eu chiar nu vad rostul la masina autonoma! Omul o sa fie ca o leguma! Ramane fara instincte,reflexe,atentie distributiva...
    Analiștii estimează o “supraofertă” de 14 milioane de mașini electrice: “Producția va depăși cererea clienților până în 2030”
  • Si daca nu oamenii nu mai lucreaza,nu scade puterea de cumparare? La fel si masinile autonome...Ce vor face taximetristii,soferii de TIR si altii care toata viata lor doar asta au facut. Scad locurile de munca,scad veniturile omului de rand si cine va mai cumpara ceva nou? PS: Rasturnare de situatie in Germania. Ruleaza pe toate posturile de stiri! Gazele eliminate de diesel nu sunt deloc periculoase pentru sanatate!
    Analiștii estimează o “supraofertă” de 14 milioane de mașini electrice: “Producția va depăși cererea clienților până în 2030”
  • Tot citesc de ceva vreme doar despre profitul companiilor. Ca trebuie sa concedieze muncitorii,ca se aliaza intre ei pentru reducerea costurilor. Masina electrica e mult mai fiabila ca o masina conventionala cu motor termic datorita pieselor in miscare ce sunt mult mai putine. Asadar,o masina electrica va merge fara probleme 500.000 km ,in timp ce masina conventionala deja are nevoie de multe reparatii sau revizii de intretinere mult mai devreme( uleiuri,filtre,distributie etc). Plus ca electrica neavand probleme,proprietarul o va tine mai mult timp si nu va avea nevoie de una noua. Atunci vin si intreb? Profitul companiilor...ce se va intampla cu el?
    Analiștii estimează o “supraofertă” de 14 milioane de mașini electrice: “Producția va depăși cererea clienților până în 2030”
  • Si o sa intrebam? " Cat te tine bateria?" :))
    Hyundai pregătește un update pentru Ioniq Electric: baterie mai mare și un nou sistem de infotainment
  • Am si eu o nelamurire. Pana acum ,chiar si acum,cumparam masinile in functie de buget,fiabilitate,design,practicabilitate si nu in ultimul rand in functie de motor. Aceeasi masina este oferita in mai multe configuratii de motorizare,benzina,diesel,mai multi sau mai putini cai putere etc. Acum cu masinile electrice,ce ma face sa cumpar Audi electric sau un Hyundai electric,poate in viitor o Dacia electrica. Toate sunt aceeasi Mărie cu alta palarie.
    Hyundai pregătește un update pentru Ioniq Electric: baterie mai mare și un nou sistem de infotainment
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău