• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei-Gorbunov

  • Membru din 29.08.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 54 in total
  • Marfa. Dar ecranele alea oricum vor exista doar in varianta de top, adica pret peste 140.000 euro, adica un pret nesimtit de mare. Varianta basic va avea punte rigida spate, adica suspensie low-cost ca doar asa ne-a obisnuit Audi si in orice caz un 3.0 TEDEIU prapadit de doar 200 de cai .
    Noul Audi A8 nu va avea butoane: modelul va primi Virtual Dashboard cu trei ecrane touch fără controale clasice
  • @Bogdan ''nici altele nu sunt mai grozave ca VW '' . Prietene , pe langa Takata VW este net inferior prin multe alte probleme : emisii crescute in mediul real, fiabilitate jalnica , transmisii stricacioase care te pot omora in orice depasire . Ramane pinionul pe pozitia 3 iar ECU primeste aceasta comanda ca si cum ar fii gestionata de sofer programand astfel maximum de amestec de carburant pe care il va livra catre supape. In momentul acela tu o sa tragi ca prostul de volan socat de ceea ce se intampla si probabil te poti trezii intr-un cap de pod, ori pom de pe marginea drumului. Atat de ''qualiti'' sunt masinile lor. Daca ''grozav'' inseamna la acelasi nivel, afla ca VW joaca in alt film. si nu-i un film reusit.
    Scandalul airbagurilor Takata putea fi evitat de acum 16 ani: au existat dovezi că japonezii riscă viața șoferilor, dar constructorii le-au ignorat
  • @hans 15-20 de oameni este destul de putin pe langa cati omoara grupul VW cu NOX-ul care foarte ''sanatos'' . Esti penibil baiete.
    Rezultate EuroNCAP: Toyota Hilux, 3 stele în testul standard. Renault Scenic şi Subaru Levorg au primit punctaj maxim
  • Cel mai mult imi place pasajul asta citat dintr-o alta publicatie : ''de asemenea modelul Corean va beneficia standard de o suspensie Multi-link, sistem start-stop si discuri de frana spate...'' . In cazul asta este net superior ''minunatiilor'' germane. Ce ma amuza foarte tare e ca ofera o masina de volum de clasa subcompacta suspensie Multi-link iar Audi marca premium ofera suspensie low-cost chiar si pe clase superioare :)))
    Noul Kia Rio se dezbracă de secrete: galerie foto completă cu a patra generaţie
  • O tampenie crasa. Hai ca iau Dacia 1.310 ii montez aftermarket astfel de sisteme de pe alte masini din dezmembrari ca sa ia 5 stele la EuroNCAP . Vad ca ei nu mai puncteaza masina in functie de energia cinetica rezultata la impact, prin studierea ulterioara a celulei de siguranta deformate. Practic VW Amarok ( o petarda hitlerista ) care a luat 4* in 2010 , acum dupa 6 ani va lua maxim 2* fiind un pick-up total depasit , as mai pune si poluarea mare in practica sigurantei ocupantilor. Te prinde zapada mare pe un drum izolat iarna ( mereu posibil in Romania ) care inghite intreaga masina din cauza viscolului , stai cu motorul pornit sa te incalzesti, neavand unde sa se evacueze NOX-ul , 99% va intra in habitaclu asfixiind astfel ocupantii cu gaze arse. Apoi autoritatile romane zic ca cei din masina au murit din cauza gerului, dar ei erau deja lesinati din cauza ''blu mousan'' :))))).
    Rezultate EuroNCAP: Toyota Hilux, 3 stele în testul standard. Renault Scenic şi Subaru Levorg au primit punctaj maxim
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău