• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • *inamicii
    Vettel, pole position în Azerbaidjan în fața lui Hamilton. Bottas și Ricciardo, în a doua linie a grilei
  • @Mclaren_Mircea_1985 Gustere, nu am adus ind discutie imperiul roman, pentru ca a fost distrus... tot de germani. A fost aruncat la cosul de gunoi al istoriei in secolele III-IV d. Hr tot de catre germani. Aflat in declin, nu mai putea face fata militar si administrativ invaziilor popoarelor germane. Simbolic distrugerea imperiului roman de apus (continuatorul de facto al statului roman antic, deoarece imperiul de rasarit a fost grecizat si binzantinizat). In 476 d. Hr, germanii hotarasc sa stearga odata de pe harta istoriei acest imperiu. Odoacru, regele Ostrogotilor (deci germani) cucereste Roma si spatiul italian si astfel germanii sunt cei care bat ultimul cui in sicriul imperiului roman. Il trimit in deradere pe imparatul roman, un tanar de 17-18 ani sa mearga sa domneasca la Constantinopol. Germanii sunt cei care in ultimele 2 sute de ani au invatat si hartuit imperiul roman permanent, slabindu-i capacitatea de a se apara. Ar mai fi aici discutia cu crestinismul si alte cauze sociale si economice, dar distrugerea infrastructurii de aparare si a aramtei romane au facut-o in speta germanii care nu i-au lasat sa respire deloc in ultima lor faza. Doamne cat de superbi vandalii... la randul lor au trecut prin foc si sabie Roma... doamne cat de superbi vizigotii care la randul lor au facut prapad in toata italia. Dupa aceea nu au fost decat niste bufoni ai Europei si ai istoriei. Dar pretentiile lor de mare putere au ramas. Elocventa pentru aceasta natiune este perioada 1943-1945 cand intrasera intr-un razboi nefortati de nimeni, au ajuns sa fraternizeze cu inamiii care le invadasera tara dinspre Sicilia, iar germanii, culmea care fusesera tradati de italieni au trebuit sa apere Italia. Si aici nu inteleg cum saracie si Schumacher si Vettelau fost atat de mandri sa conduca pentru Italia.
    Vettel, pole position în Azerbaidjan în fața lui Hamilton. Bottas și Ricciardo, în a doua linie a grilei
  • * ma refer la Vettel sau Schumacher ca danseaza ca nesimtiti pe Fratelli d Italia pe podium, ba mai si fredoneaza. Decat asa ceva, mai bine un Hakkinen sau Hamilton care toata cariera lor nu au avut in spate decat motor Mercedes-Benz. Vettel si Schumacher vor iesi la pensie si vor muri dar Daimler va tine mereu steagul german sus in F1,
    Vettel, pole position în Azerbaidjan în fața lui Hamilton. Bottas și Ricciardo, în a doua linie a grilei
  • Da sunt filo german pentru ca tzin cu echipa care intr-o forma sau alta aprtine de Daimler. Nu sunt filo-italian, ca germanii carora le-a fost spalat creierul si nu mai au nici o indentitate nici o farama de mandrie dupa WW2. Danseaza ca nesimtitii pe Fratelli di Italia pe podium, o natie de lasi. In toata istoria lor, exceptand Renasterea nu au nimic onorabil. Le-a trebui Abisinia... le-a trebuit Albaia si Grecia... le-a trebui Tunisia, dar cand lucrurile au inceput sa mearga prost au sarit ca niste femei usoare in bratele mericanilor si englezilor,iar germanii a trebuit sa le apere tara.
    Vettel, pole position în Azerbaidjan în fața lui Hamilton. Bottas și Ricciardo, în a doua linie a grilei
  • @ all Nu pot sa schimb numele userului. Am incercat demult sa il schimb, dar intrant la setari doar avatarul il pot schimba si prostii cu ce masini conduci sau ai condus. Nu am de gand sa renunt la acest cont/user. E din 2009, fac parte din garda veche ca sa spun asa. Aici sunt toti anii de lupta cu NeoGalaxy, si cu ceilalti fani Ferrari.Am cam 2000 de comentarii, la anul am 10 ani pe automarket.... si legenda merge mai departe... voi fi aici mereu cu acelasi user pe care l-am avut din prima zi. Toti vin si pleaca, dar eu alaturi de userul cu Schumi si inca foarte putini suntem mereu aici.
    Vettel, pole position în Azerbaidjan în fața lui Hamilton. Bottas și Ricciardo, în a doua linie a grilei
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău