• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • @Sumi7 Perfect de acord cu tine. L-am detestat mereu pe Martin Whitmarsh, tipul de om si de conducator care are imprimat in ADN-ul personal codul genetic de LOSER. Tot ce a facut de cand a a preluat echipa din 2009 cand s-a retras Dennis au fosrt sa duca la distrugere Mclaren. Nici pana azi nu pot intelege cat de naiv sau de prost pur si simplu a fost in tot ce a facut. Cum ne vorbea de Jenson Button si de faptul ca la echipa era hemoragie de ingineri si de aerodinamicieni el vorbea ca echipa tehnica a lui Mclaren e cea mai buna din F1. Doamne. In loc sa aiba simtul acela sa stie ca Lewis e mult peste Button daca simte sprijinul total al echipei si sa il favorizeze fie si discret in defavoarea lui Button. Cum masinile din 2010 si 2012 in loc sa se concentreze pe o updatare agresiva in a doua jumtate a alocat resurse criminal de multe pentru a o adapta stilului lui Button care vroia doar udnersteer si plangea ca Grosjean azi ca NO GRIP. Niciodata Button nu va fi acel animal de cursa sau talent in stare purca ca Ham, Alonso, Verstappen. El e gen Rosberg. Ia un titlu si la revedere. Sau ce sa mai zic in 2012 cand se vedea clar ca mp4-28 e un dezastru si in loc sa ia o decizie rece de a scoate din nou mp4-27 si a o updata pe aceea, tot era mai bine pan ala finalul anului decat cu mp4-28. Sau nu mai zic ca semnarea cu Honda. Mumtakalat si Mansour aveau peste 50% din actiuni cumulat, si fara ei nu s-ar fi trecut la Honda. Si azi cred ca mai am pozele cu Whitmarsh prin Tokyo dimineata dupa semnarea cu Honda. Rusine. In loc sa vanda celkor de la Daimler cu totul echipa in 2009 si sa fie un fel de Alfa Romeo sau Bugatti in marele concern Daimler au preferat sa faca masini de strada in regim propriu. Mclaren ramanea autonoma si bijuterie a concernului Daimler ca marca de masini de lux, doar ca aveam nemti nu bahrenieni ca investitori majoritati. Sau macar sa ramana cu Mercedes si ca echipa de client, oricum era mai bine. Japonezii is inchistati acolo in universul lor, in afara de Gilles Simon si acum foarte tarziu Ilien nu au recrutat in masa motoristi de la Mercedes si Ferrari, cum a facut Ferrari dupa 2014 de la Mercedes. Pacat, putea insemna ei insisi Daimler in F1 azi, si Hamilton si Paddy Lowe toti erau acasa.
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
  • Ca sa nu mai zic de faptul ca au ales in 2013 sa nu extinda pe termen lung contractul cu Mercedes, alegand sa isi faca harakiri cu Honda. Sa ma mai lase cu statutul de echipa de uzina, ce uzina daca acea uzina e facuta doar din oameni prosti, dar nu doar prosti, ci si fuduli, care cred ca ei pot face un motor WOW incapatanandu-se sa nu angajeze in masa ingineri europeni. Le-a trebuit lor Honda. Auzi Honda. Honda cel putin pentru F1 este o rusine exceptant istoria anilo 80. Ce a facut Honda in anii 2000 cat au fost in F1, ce motor senzational au facut Honda.Era evident de atunci ca Honda niciodata nu poate egala Mercedes cu toata gargarara si asa ziseze investitii ale lor. Mai bine plecau naibiid e tot. Colac peste pupaza l-au adus si pe Alonso. Nu poti sa mergi cu ei cand ii vezi cat de cretini si de prosti is, se incapataneasza sa fie ceva de gentul Arsenal lui Arsene Wenger.
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
  • @Schumi7 Nu vreau sa vorbesc despre Mclaren Honda. Nu vreau sa vorbesc despre Whitmarsh care il considera pe Button egalul lui Hamilton, nu vreau sa vb despre Button, despre Alonso, despre Honda.
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
  • @ oameni buni Ce mai stiti de Chull??? Ce se mai aude despre Mclaren_Mircea_1985?? Parca se aud niste foșnete.... prin boscheti...
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
  • @lol Discutia cu uleiul este deja veche, si in 2017 oricum Ferrari a avut mai mutl de beneficiat de faza cu uleiul. Oricum Mclaren si Renault pot sa latre cat or vrea ei, sa fim seriosi cine mai baga in seama ce spune Mclaren? Cand il aud pe Zak Brown ca ei ar fi dispusi sa renunte la o parte din banii cuveniti pentru echipele mai mici, ma intreb omul acesta pe ce lume traieste. Oricum vor primi foarte putini bani din 2021 in colo prin prisma locurilor ocupate de Mclaren la constructori intre 2013-2020. El incearca acuma sa faca ca Mercedes, Ferrari si Red Bull sa nu mai primeasca atatia bani, pentru ca Mclaren sincer nu prea are ce sa primeasca la urmatoarea negociere. Nu zic ca este un lucru rau ca echipele mai mici sa primeasca mai multi bani in defavoarea celor mai puternice, mereu am sustinut acest lucru, detestand Ferrari pentru tratamentul preferential, dar ma apuca rasul cand Mclaren crede ca la urmatoarea negociere, prin prisma locurilor la constructori intre 2013-2020, mai poate fi socotita o echipa mare. Asa si Williams poate fi socotita o echipa mare.
    Hamilton, pole position la Suzuka în fața lui Vettel. Raikkonen și Bottas, penalizați cu câte 5 poziții pe grilă
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău