• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • 1 la mana Aripa lui Vettel era deja afectata dupa ce a atins inainte roata dreapta spate a lui Verstappen, iar Vettel a vazut asta deoarece videou-ul este de pe camera on board a lui. 2 la mana Cu bucatzi din aripa fatza deja rupta de la contactul cu Max el oricum ar fi intrat sa schimbe. Dar cand si Ham a trecut in fatza lui pe urmatotul viraj, pentru Vettel era de totul sau nimic. Aripa distrusa, pozitie a 3, in spatele lui Lewis, trebuia sa ii faca ceva pagube la masina si lui Lewis. Asa ca mai lasati povestile astea ca nu putea risca s aisi rupa aripa lui fatza, deoarece din lupta cu Verstappen, el deja oricum isi rupsese aripa, iar cad si Ham a trecut de el, era clar ca era ultima lui sansa.
    Verstappen a câștigat cursa din Mexic. Hamilton, campion mondial după ce Vettel a terminat doar pe locul 4
  • Exact, aripa lui era distrusa, a vrut sa il ia si pe Lewis cu el. Nu inteleg de ce nu i-au facut nimic. Se vede cum din spate accelereaza in el el, nu din lateral sa spui ca a alunecat putin si nu a putut controla. Din spate a accelerat in roata lui Lewis. Am vazut de zeci de ori reluarea pe youtube.
    Verstappen a câștigat cursa din Mexic. Hamilton, campion mondial după ce Vettel a terminat doar pe locul 4
  • dubfire Am postat si eu la articolul precedent. Mi-e greata. O spune cu atata nonsalanta si cu brutalitate ca eu ca suporter al unei echipe care mereu a fost rivala celor de la Ferrari ma simt mai mult decat umilit, ma simt ca si cum mi-as fi luat pumni, injurat si pishat pe mine de catre ei.
    Hamilton nu se lasă păcălit de cifre: "Al patrulea titlu nu mă va face mai bun decât Senna"
  • la 28.10.2017, 11:55 Un interviu din Republicca care arata cum la varful Formulei 1 si al FIA s-a dorit mereu sa fie ajutati Ferrari. Bine, hai ca in ultima instanta am intelege ca primesc mai multi bani, pentru istoria lor, dar ajutorul ar trebui sa se opreasca aici, este mai mult decat suficient, acest ajutor nu trebuie suplimentat si de ajutor politic sau tehnic. Desi Eclestone face greseli incadrandu-l pe Brasn la Ferrari intr-o epoca cand nu mai era, intentia este clara: ca Ferrari sa fie ajutata, sa influenteze tipul de motor, si sa stie mai multe si mai repede decat ceilalti. O cangrena, un cancer. Sper sa moara si el si Mosley si toti mafiotii lor in cele mai groaznice chinuri si urmasii urmasilor lor, de gunoaie, asta merita. Nu goliti de substanta articolul pentru greseala cu Brawn sau pentru ca in ziua de azi, de faptul ca azi noii proprietari si-au cam luat mana de pe Ferrari, e vorba de o intentie, de de o intentie transformata intr-un sistem mai mult decat partinitor care s-a intins pe durata a mai multor decenii, sistem care a generat o multitudine de instrumente de inferferenta in favoarea unei echipe. AGGGGGGGGRRRRRRRRR!!!!! AHHHH!!!!!! TURBEZ!!!! https://it.motorsport.com/f1/news/ecclestone-aiutare-la-ferrari-e-sempre-stata-la-cosa-giusta-da-fare-971483/ Ecclestone: "Aiutare la Ferrari è sempre stata la cosa giusta da fare" Prime destinatarie… Ferrari e Mercedes. Questione di ‘aiutini’, secondo Bernie: “La F.1 è la Ferrari; la Ferrari è la F.1. Aiutare la Ferrari è sempre stata la cosa più intelligente da fare. Ed è sempre stato fatto attraverso i regolamenti tecnici. Charlie Whiting? Ma no. Charlie ha sempre fatto quello che doveva. Invece Max (Mosley, ex presidente Fia, ndr) ha spesso aiutato la Ferrari. E anche io. Noi tutti volevamo che la Ferrari vincesse. Una stagione vinta dalla Ferrari ha più valore di una stagione vinta da altri. Ma guardi che anche i team hanno interesse a sfidare una Ferrari competitiva. Un conto è vincere contro la Sauber, un conto è farlo contro un’auto rossa col Cavallino”. Io mi ero opposto. Max Mosley diceva che era la cosa giusta. Alla fine le squadre si convinsero, e questo motore passò. Ma il mistero è la Ferrari. A Maranello erano bravi a produrre motori potentissimi e all’improvviso accettavano di avere a che fare con questi giocattolini costosi e sofisticati. Luca (Montezemolo) non ne sapeva niente di motori ma i suoi ingegneri lo convinsero che era meglio così… Povero Luca, si è trovato a dover prendere una decisione basata su quello che qualcun altro avrebbe dovuto sapere bene. E fu la decisione sbagliata
    Avancronica Marelui Premiu al Mexicului: Hamilton, o simplă formalitate pentru a deveni campion
  • * am vrut sa zic in 2013 mp4-28, masina din 2012 a fost mp4-27, dar ma apuca toti draciii din lume cand imi amintesc de Whitmarsh si de Button, doi tipi, unul conducator celalalt pilot, moi, blanzi, fara vlaga, fara determinarea, fara pragamatim, exact gen Arsen Wenger in lumea antrenorilor si Arsenal la echipe. LOSERIIII
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău