• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • In simularile de cursa Ferrari sunt in fatza deoarece ei vineri mereu merg cu mai multa benzina decat Mercedes (lucru care se vede din diferenta de timpi de vineri fata de FP3 cu doar 2 ore inainte de calificari) si mi se oare suspect si infricosator ca nu au tras deloc, deloc de motor, daca te uiti la vitezele de varf sunt printre ultimii, si cu toate acestea sunt la doar 0.1 de Bottas. Cu un pic de tow de la Kimi ei vor lua pole-ul. Ferrari au venit cu noua aripa spate pt Monza ultra downforce, iar Mercedes folosesc aceasi aripa de la Spa. Nu mai faceti pe desteptii si spuneti ca multe lucruri pot fi under the skin si pe partea de mecanica, suspensii (ca update-uri), ceeaa ce se vede pe componentele aerodinamice majore, repet majore (nas, aripa fatza, aripa spate, placi laterale, difuzor) aceasta masina estr cam aceea din Spania, cursa care a avut loc in luna mai.
    Dominație Mercedes la Monza: Hamilton și Bottas își împart victoriile în antrenanentele de vineri
  • @Mercedes Nu fi asa sigur, la Spa a spus Vettel cu gura lui ca a castigat 2 zecimi, aici pe Monza s-ar putea ca avantajul sa fie ceva mai mare daca il prinde unde trebuie. Ca sa ia pole-ul Lewis maine they really have to TURN UP THE ENGINE.
    Dominație Mercedes la Monza: Hamilton și Bottas își împart victoriile în antrenanentele de vineri
  • Asteptativa de pe acuma ca Raikkonen sa inventeze probleme in Q3 si sa ajunga la tzanc in fatza lui Vettel sa ii faca tow/slipstream pe linia lunga care duce spre Parabolica.
    Dominație Mercedes la Monza: Hamilton și Bottas își împart victoriile în antrenanentele de vineri
  • Nu stiu pentru cine e de bine si pentru cine e de rau, dati-va si voi cu parerea, in eventualitatea in care afirmatia de mai jos este adevarata. Posted Today, 09:25 Ted Kravitz said that Mercedes have decided to voluntarily decided to stick to the new 0.9l even though they can go to 1.2l as they are on engines pre Monza. They also ran to 0.9l in Spa when Ferrari were at 1.2l.
    Formula 1 vrea să renunțe la penalizările pe grilă și sistemul DRS: "Nu sunt populare printre fani"
  • Eu totusi inca sper ca Mercedes isi vor respecta intelegerea: Ted Kravitz‏ @tedkravitz 8m8 minutes ago Ted Kravitz Retweeted Motorsport.com Doesn't mean they will. Merc say they'll meet the new limit and new engine met it in Spa already.
    Hamilton a câștigat la Spa-Francorchamps! Vettel și Ricciardo completează podiumul
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău