• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • Nu e vorba de inovatii. E vorba ca daca a existat o intelegere in care au spus fiecare ca nu aduc inainte de Monza pentru a adera ambii cosntructori la regula cu 0.9, si tu pe la spate vii si iti incalci intelegerea aici nu mai e vorba de inovatie.
    Hamilton a câștigat la Spa-Francorchamps! Vettel și Ricciardo completează podiumul
  • Eu totusi cred ca vor adera la regula de 0.9 litri. Am recitit articolul din AMus. Si Cowell si Wolff au zis ca vor folosi tot 0.9 exact ca si echipele de client.
    Hamilton a câștigat la Spa-Francorchamps! Vettel și Ricciardo completează podiumul
  • E altceva cand fortezi regulamentul tehnic si fortezi forma aripii sa fie la limita regulamentului sau faci o gaura intr-o anumita zona a podelei pentru performanta fiin in acea zona gri intre sublim si infractiune. Da acolo se poate forta si interpreta, dar nu cand vii si ai o intelegere cu cineva, o strangere de mana, si spui, uite hai sa nu facem asta. Nu fac nici eu, nu faci nici tu, si ne tinem fiecare de cuvant, iar apoi unul din ei vine si face pe la spate. Urasc practicile astea si ma dezic de aceste miscari. Nu va fi un titlu meritat, daca va fi. Astea is miscari ferrariste. Le urascccc.
    Hamilton a câștigat la Spa-Francorchamps! Vettel și Ricciardo completează podiumul
  • Vreau sa stiti ca nu sunt de acord cu marlania asta mica facuta de Mercedes, iar orice titlu castigat de Merc sau Lewis anul acesta este castigat doar pe 3 sferturi corect. Urasc practicile astea, miscarile astea de culise de a fura concurenta. Aceste gen de miscari si marlanii m-au facut de-a lungul timpului sa urasc Ferrari. O echipa cu o masina mai buna sa piarda titlu in favoarea uneia cu o influenta mai mare care vine si anuleaza calitatea masinii sau a motorului prin miscari de genul acesta. As fi un gunoi de om sa sustin in continuare ca detest Ferrari, lucru pe care il fac din 1999, si acum cand Mercedes face acelasi gen de mizerie, sa zic ca sunt mandru si ca sunt de acord cu asta. NU. Nu se poate o dubla unitate de masura sa sustii un anumit lucru doar cand iti convine tie. NU. Nu o sa exult anul acesta la nici un titlu castigat de Mercedes sau Lewis, pentru ca nu este castigat pe bune in totalitate. Ce e dupa Monza e doar marleaneala ieftina. Nu trebuia sa faca asta. Chiar nu trebuia. Imi aduc aminte de primele mele momente de dispret fata de Ferrari tocmai datorita acestui tip de miscari. In 1999 in Malaezia cand il sustineam pe Mika, si Schumacher cu Irvine au castigat, dar i-au gasit cu probleme la podea i-au descalificat, dar apoi la presiunile Ferrari, FIA le-a redat victoria. Am plans si am jurat atunci ca voi ura aceasta echipa si o voi urmari cu dispret toata viata mea pana la moarte. Eram un copil de 15 ani, nu intelegeam multe, era al 2 an in care ma uitat la F1, si Ferrari vine brutal si isi arata toata forta recalificandu-i pe cei doi pe primele 2 pozitii. Nu conta ca nu au afectat intentionat podeaua, daca acolo era un nr de cm trebuiau descalificati si gata fara explicatii. Acum cand Mercedes fac acelasi lucru, nu am cum sa ma supar pe Lewis, dar ma dezic total de ceea ce au facut si nu sunt de acord, nu consider corect si mi se pare mizerabil si neonorabil. Nu asa vrem sa castigam. Stim ca in aceasta competitie fiecare trage pentru el dar, nu chiar pana aici, nu facem ce facea Ferrari. Mi-e greata de ce a facut Wolff.
    Hamilton a câștigat la Spa-Francorchamps! Vettel și Ricciardo completează podiumul
  • BOOOOOOOMMMMMMMM!!!!!!!!!! https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-fia-oil-burn-limit-946538/ The FIA has confirmed that Mercedes will be allowed to run its latest engine at a higher level of oil burn for the remainder of the season, following the German manufacturer’s move to introduce it at the Belgian Grand Prix. With a new oil burn limit of 0.9 litres per 100km coming into force at the Italian Grand Prix, Mercedes pre-empted that cut-off point by bringing its fourth and final power unit into play in Belgium last weekend. According to an FIA technical directive issued by the FIA in July, engines introduced before Monza would be allowed to run at an oil burn level of 1.2 litres per 100km. However, there was subsequently some confusion about whether the ruling on the limits was superseded by a separate regulation that states customer units have to be at the same specification as the works outfits. –– ADVERTISEMENT –– If that was the case, then it was suggested Mercedes would have to comply with the 0.9l limit when its customers moved on to their final engine. But ahead of the Italian Grand Prix, the FIA has confirmed that Mercedes will only have to comply with the 1.2l limit that was laid down in the technical directive – because the engine has already been used. The ruling does mean, however, that when Mercedes customer teams introduce their final units, they will have to run it at the 0.9L level. An FIA spokesman said: “If an engine (ICE element) is introduced at or after the Monza race weekend, its oil consumption needs to be below 0.9L/100km whenever it is used. If an engine (ICE element) has been introduced at or before the Spa race weekend, its oil consumption needs to be below 1.2L/100km whenever it is used.” The FIA deems that has engine has been used as soon as a car’s timing transponder has been triggered by leaving the pitlane. The Mercedes move to bring its final engine to Spa was understood to have caused some unease at Ferrari, because the Italian outfit had not been expecting anyone to bring new engines for that weekend. Furthermore, it also means the Maranello outfit will have to run its new engine – when it comes – at the 0.9 litres per 100km limit. The issue of oil burn had become a talking point in Belgium, but Mercedes boss Toto Wolff made it clear he was happy to speak to Ferrari about the matter if there was anything they were unhappy about. “We are fierce competitors and the relationship we have is that we stick our heads together if there is a problem, and we discuss it behind closed doors,” he said, when asked by Motorsport.com about the oil burn situation. “It hasn’t come up. We need to be careful that things are not made up in the public that are just not right, and not true. So far, I’m easy about it.”
    Hamilton a câștigat la Spa-Francorchamps! Vettel și Ricciardo completează podiumul
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău