• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • @Sumi7 Din pacate nu ai dreptate. Italienii la fel ca romanii nostri au tradat mereu. Cand treburile au mers bine au colaborat cu germanii, cand au vazut ca lucrurile se intorc impotriva Germaniei atat regele italian Victor Emanuel al III in 1943 si Mihai I al Romaniei in 1944 au procedat dupa aceeasi matrice a tradarii. Ambii si-au arestat sefii de guvern care si-au dat cuvantul germanilor ca vor merge cu ei pana la capat. Mussolini arestat in 1943 dupa o intrevedere cu regele, Antonescu in 1944 tot dupa o intrevedere cu regele. Atat Italia cant si Romania semnatare ale Triplei Aliante la momentul inceputului WWI si ale Puterilor Axei in 1941 si-au incalcat cuvantul tradat tabara germana cu o nesimtire de te face sa vomiti si azi. In aceasi situatie in WWII ungurii au luptat pana la capat in mai 1945, fiind ultimul aliat european al Germaniei care a depus armele. Intr-o masura mai mica si croatii lui Ante Pavelic au procedat la fel, chiar daca au platit cu viata pentru asta atat Szalasy la unguri imediat dupa razboi cat si Pavelic ajuns de glontul oricum de glontul rusesc in America Latina in perioada razboiului rece. Dar au dovedit ca au cuvant si ca isi respecta cuvantul dat chiar daca pe termen scurt au de pierdut, pe termen lung au starnit mai mult admiratia taberei occidentale decat romanii care au jucat si cu rusii si cu germanii in functie de directia in care o lua razboiul. Norocul italienilor a fost ca geografic au fost prea la vest ca sa ajunga Armata Rosie la ei, fiind luati la fel ca si grecii sub aripa anglo-americana pentru pozitia strategica buna la Mediterana. Am stat bine si m-am gandit ca probabil cele mai stralucite momente pentru spatiul italian au fost in timpul imperiului roman si imperiului roman de apus de pana la anul 476 d. Hr iar cea mai glorioasa in timpul curentului renascentist care a definit o epoca intreaga nu doar in lumea italiana in sec. XV-XVI, insa cea mai onorabila, dar cea mai onorabila perioada din istoria lor a fost intre 1943-1944 cand au fost sub ocupatie militara germana, cand desi tara le era invadata dinspre Sicilia, tradau pe capete si in loc sa isi apare tara cu dintzii de fiecare data cand germanii nu erau cu ochii pe ei se aruncau in bratele aramatelor lui Patton care inainta dinspre Regio di Calabria spre Roma. In tot acest timp, germanii le aparau tara si au facut totul sa le salveze conducatorul arestat si intemnitat. In vremea aceasta generalul Badoglio, Victor Emanuel al III si Papa Pius al XI-lea duceau tratative secrete si au fugit din zona germana a Italiei imbracati ca niste civili lasi. Asta inseamna Italia, de aceea consider o anomalie ca atat Schumacher cat si Vettel nu simt nimic, din contra le face placere sa poarte combinezonul rosu. Gata cu politica, am vrut doar sa demontez cu argumente istorice ideea cum italienii au fost prietenii devotati ai germanilor.
    Vettel a câștigat cursa din Australia și a obținut prima victorie a Scuderiei Ferrari după un an și jumătate
  • Nu dupa abandonul lui Alonso, ci cand mi-am dat seama ca nu il mai prinde pe vitzel.
    Vettel a câștigat cursa din Australia și a obținut prima victorie a Scuderiei Ferrari după un an și jumătate
  • Ceea ce spuneai tu ai doar partial dreptate. Si alte natiuni ca si Coreea de Sud, Japonia, Noua Zeelanda, tarile nordice europene au o educatie si o abordare fata de munca, seriozitate, organizare si viata in ultima instanta asemanatoare cu germanii, dar nici una din aceste natiuni nu au forta si capacitate (ce-i drept doar economica azi din pacate) pe care o au germanii. La fel ca si in cazul unui copil sau al oricarui organism viu, mediul si educatia au un aport considerabil in devenirea si forma sa finala, insa mai exista si componenta genetica. Te nasti sau nu te nasti cu ceva. Prin educatia si mediu pozitiv poti realiza multe, dar la un moment dat te lovesti ca de un prag, daca nu ai predispozitie sau afinitate nativa nu poti inainta mai sus de un prag ce serveste drept limita. Din pacate germanii azi sunt doar o reminescenta a ceea ce ar trebui sa fie, le-a fost spalat creerul de sovietici si americani dupa 1945, si nu mai indraznesc sa ridice capul din pamant, ca nu cumva sa lezeze pe cineva. Un fals sentiment de vinovatie sadit cu perversitate pentru a nu mai renaste niciodata ca forta militara si politica. Zona Euro, moneda euro si intaietatea economica sunt realizate din calitatea elementului german, dar suprimat care este iese la suprafata intr-o anumita masura oricat de gatuit ar fi. Le e rusine de trecut, cand nu ar trebui sa le fie rusine de nimic decat de faptul ca nu au castigat si ca pentru victorie trebuiau sa treaca Europa toata prin foc. Azi sunt mari democrati si liberali si le este teama ca nu cumva sa il supere pe Putin pentru ca nu voie sau cred ca nu au voie sa aiba o armata puternica si numeroasa si mai is si umiliti de Trump care sa ii puna sa plateasca pentru ca sunt aparati de S.U.A. Ce rusine, cand ei ar trebui sa aiba soldatii cei mai antrenati si mai bine dotati din lume. In fine, referitor la cursa, am stins televizorul cu 5 tururi inainte de final si m-am culcat. Nu vreau sa aud aceasta anomalie a imnului german langa rosul, pasiunea lumii latine reprezentata perfect de Ferrari si de imnul Fratalli di Italia.
    Vettel a câștigat cursa din Australia și a obținut prima victorie a Scuderiei Ferrari după un an și jumătate
  • @mobius Aici se vede mentalitatea englezilor, care si in fotbal prefera sa vanda la seici de prin Qatar, Emiratele Unite, Rusia sau China pe cand in Germania doar cu exceptii speciale se da voie unui astfel de personaj sa aibe 51% sau peste, si in aceste cazuri acesta este puricat si controlat de DFB pana la chiloti (vezi Dietmar Hopp la Hoffenheim si arhicunuscutul pentru noi iubitorii de F1, Dieter Materschitz la Red Bull Leipzieg). Cu toata nebunia arabilor, planificarea si elementul german, azi echipele germane sunt peste cele britanice, atat in Champions cat si in Europa League iar coeficientul de tara e peste Anglia la general, chiar daca germanii nu cheltuie sumele de 80-100 de milioane pe jucator cat dau echipele de top din Anglia. Aici se vede puterea Germaniei in orice se implica. Merge inevitabil spre dominare.
    Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi
  • @mobius Perfecta dreptate. Nici pana azi nu inteleg din moment ce el era constient ca nu are cum sa aibe potenta financiara sa aiba 51% din actiuni si ca la un moment dat pentru a face fata provocarilor financiare si economice pe termen lung era inevitabil ca un investitor sa nu aibe actiuni mai multe decat Dennis, de ce naiba a preferat sa vanda arabilor cand Daimler avea deja oricum 40% din actiuni si au spus in mod clar ca vor sa mai cumpere, de ce nu i-a lasat pe ei sa aibe 51% sau mai mult, cand azi Mutakalat Bahrain Company au 60%, deci exact cat vroia minim Daimler sa aibe. Si azi e un mister pentru mine, va spun la modul cel mai sincer.
    Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău