• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • @GTS Nu spui adevarul in totalitate. Investitia lui Dennis era sa detina 20%-25%. Daimler a vrut sa cumpere sa detina intre 60-80% din Mclaren Group. El nu a dorit sa se ajunga aici pentru ca tinut mult ca brandul si independenta Mclaren sa nu fie patronata de un mare concern auto. Din mandrie si prea multa trufie a considerat ca Mclaren poate sa mearga pe propriul drum si sa prospere fara sa fie cumparata de un mare concern auto extinzandu-se mult pe propria productie a Mclaren Automotive si vanzarea de tehnologie prin Mclaren Applied Technologies. A spus ca o victorie Mclaren in F1 vrea sa fie trecuta in revista ca o victorie a echipei Mclaren si sa nu fie socotita drept a nu stiu cata victorie incepand cu 1849 a Mercedes-Benz. Grava greseala. Mclarne putea fi perla exclusivista si rasftata a concernului Daimler si sa isi pastreze numele si autonomia asa cum este Alfa Romeo si Ferrari pt Fiat Group sau Lamborghini pentru Volkswagen. In F1 aceasta decizie a dus practic la distrugerea pe termen lung a Mclaren Racing. Azi erau ei echipa de uzina a celor de la Daimler.
    Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi
  • @klausnake Nu e vorba doar de motor, ci de faptul ca Daimler pana in 2010 avea cele mai multe actiuni in cadrul Mclaren Group: Daimler 40% din actiuni avea mai mult in momentul retragerii decat Mutakalat Bahrain, Dennis si Mansour Osjiehh. Deci Daimler era principalul actionar chiar daca nu majoritar in cadrul Mclaren Group.
    Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi
  • Cu Ferrari as putea sa tin daca se retrage Mercedes, Red Bull si Ferrari sa fie cumparata de concernul Volkswagen. Sa fie ei germanii Formulei 1.
    Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi
  • Hai sa lamurim odata chestia asta. Da a fost o lipsa de curaj sa nu merg cu Mercedes din prima din 2010, si a fost o lasitate, am ramas la Mclaren pentru ca m-am atasat de Lewis mai mult ca de oricare alt pilot vreodata. A fost o greseala ca m-am simtit tradat de el cand a plecat de la Mclaren, oricum Whitmarsh si Button mereu i-am considerat niste serpi care l-au sabotat. Dar lasati-ma sa va spun ca nu simt nici o simpatie pentru nimic ce tien de natiunea engleza, sau americana. Chiar ii vad ca un pericol la posibilitatea de hegemonie germana in Europa. Nu hegemonie militara in vechiul sens al secolului XX ci castigand razboiul economic al secolului XXI in care consta de fapt acest al treilea razboi mondial mascat si indirect. Eu sunt pro german fanatic in toate la orice capitol incepand cu trecutul lor si continuand cu prezentul lor si viitorul lor: Bayern, Nationala Germaniei, Kerber, statul german, natiunea germana in toate domeniile, Merkel, CDU, etc. Cand am ales sa urmaresc F1 in 1998 am avut de ales intre 2 variante: aleg un pilot german pentru o echipa non germana (Schumacher si Ferrari), sau ales un pilot nongerman dar o echipa germana (Hakkinen si Mclaren-Mercedes). Stiam ca Schumacher e cel mai bun, dar m-am gandit ca pilotul va pleca intr-o zi pe cand Daimler-Chrysler pe atunci va ramane mereu pe termen lung intr-o forma sau alta pe termen lung in F1. E un drum infundat sa raman intr-o loialitate fata de Mclaren care nu mai are nimic german in ea. Consider loialitatea extrema drept cea mai importanta virtute umana, fie ea daca merge chiar si spre fanatism, dar m-am gandit in ultima instanta ce loialitate sa am eu fata de Mclaren cand eu am tinut cu ei pentru Daimler nu pentru Anglia, Ron Denis sau Marea Britanie. Contrazic tot ceea ce insemne eu daca sustin un Mclaren si fara Daimler avand 40% din Mclaren Group, si fara motor german. Cireasa de pe tort pe care nu am realizat-o in 2012 este ca bonus la elementul german il am si pe Lewis in echipa. Casa sufletului meu e elementul german nu cel britanic. Nu cred in rasismul stiintific dar cred ca nemtii se nasc cu ceva in structura lor biologica si umana ce ii face sa fie mai muncitori, mai organizati, mai destepti decat celelalte popoare, chiar si decat cele tot de sorginte germana. Revenind la F1, stiu ca voi nu ma credeti, credeti ca is un tradator pt ca Mclaren ii slaba. Nu le doresc raul, dar mergand in profunzime cum pot sa tin cu o echipa englezeasco-japoneza cand eu toata viata mi-am raportat-o la afinitatea sufleteasca fata de natiunea germana. Nu in modul pragmatic de a invata germana si de a merge sa lucrez in germania pentru un salariu bun si o viata buna. Ci pentru Germania din sufletul meu, vechea Germanie. De aceea am ales facultatea de istorie pentru a lucra intr-o arhiva sa ma lovesc permanent de documente si relicve din trecut care au legatura cu trecutul german de care sunt asa de atasat. Nu am inaintasi de origine germana, as fi vrut eu. Dar si pe linie materna si pe linie paterna ambii au luptat de partea germana in WW2, bunicul din partea tatalui scapand din incercuirea Budapestei in februarie 1945 alaturi de ultimii soldati germani si maghiari, si nu a ales sa se intoarca clandestin in Romania imbracat in civil ca un las, ci a ales sa se retraga cu germanii spre Austria pentru a continua razboiul pana la capat in mai 1945 desi stiau ca au pierdut. Nu am vrut sa va plictisesc cu istoricul familiei mele dar ceea ce vreau sa intelegeti este ca nu sunt tradator si ca nu am tradat Mclaren. Eu sunt cu orice echipa ce are macar o mica legatura cu elementul german. Cum sa fiu contra Germaniei ei avand echipa in F1. Si daca doamne feri Daimler se retrage din F1 tot nu am voie sa revin la Mclaren ci sa tin cu Red Bull echipa fiind de origine austriaca deci tot de esenta germana in ultima instanta, desi pe Red Bull niciodata nu i-am suportat. O sa vedeti ca daca Ferrari ia campionatul si merge la Ferrari pt o masina mai buna si Honda cu Mclarne isi revin, eu tot cu echipa concernului Daimler o sa tin. Am noroc ca Lewis e chiar la Mercedes, si o parte din mine mereu il va simpatiza chiar daca ar conduce pentru alta echipa (in afara de Ferrari) dar obligatia mea de serviciu este sa sustin echipa pentru care pe podium se canta Deutschland uber alles.
    Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi
  • Si nu mai tin cu Mclaren de cand a venit Alonso. Il urasc aproape la fel de mult ca si pe Ferrari.
    Hamilton, pole position în Australia! Vettel îl învinge pe Bottas în lupta pentru locul doi
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău