• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Poftiți și sursa: https://www.telegraph.co.uk/business/2023/07/01/politicians-forcing-electric-cars-public-doesnt-want-them/
    Piața auto din România: crește interesul pentru mașinile electrificate, scade pentru diesel
  • Interesul pentru electrice a crescut, nu? De aceea un amplu articol în The Telegraph de curând ne arată cum vânzările de electrice stagnează, cum ele sunt impuse, dar oamenii nu le vor și cum VW a dat sute de oameni afară de la uzinele ce produc mașini electrice pentru că au oprit producția o vreme din cauza lipsei de vânzări? Iar dieselul a scăzut ca pondere pentru că nu mai e oferit de producători, nu că renunță oamenii de bună voie la el.
    Piața auto din România: crește interesul pentru mașinile electrificate, scade pentru diesel
  • Sclipici magic digital......................... :|
    Hyundai prezintă conceptul Ioniq 5 Disney100 Platinum: faruri animate și trapă cu sclipici magic digital
  • Nostalgie :) Prima mașină pe care am condus-o după ce am luat permisul. Un 1.7 DTI de origine Isuzu de 75 cai. Varianta de echipare Selection. Și acum țin minte când am zărit-o la vânzare în curtea școlii de șoferi. Era a profesorului de legislație. L-am chemat pe taică-miu, a văzut-o, a mers puțin cu ea și a luat-o. Asta se întâmpla în 2008 și mașina era din 2002. A costat 6600 Euro și avea 129.000 km. A rămas în familie până în 2020 și s-a plimbat de la un membru al familiei la altul pe măsură ce se obțineau permise de conducere în familie. Am dat-o în 2020 cu 1250 Euro și cu 272.000 km la bord. N-a făcut deloc probleme decât abia când a ajuns pe la vârsta de 15-16 ani și singura bătaie de cap serioasă a fost cu calculatorul de la pompa de injecție, problemă tipică la această motorizare. Totuși, până la vârsta aia a mers brici. A cumpărat-o o cunoștință care lucrează în construcții și a pus-o la muncă. În 2023 i-a luat turbină, garnitură de chiulasă, a mai pus-o la punct și a zis că mai trage de ea 2-3 ani deși are deja 21 ani mașina. Soacră-mea încă are una din 2001 luată în 2015, dar 1.6 benzină, numai că motorizarea aia a stors-o de bani. A avut probleme multe cu ea. Acum am un Astra J din 2014 și sunt și eu uimit cum în 3 ani am absolut ZERO probleme. Chiar zero. Dar am și grijă de ea și merge doar la drum lung. Știu că Opel nu e cea mai fiabilă marcă, dar eu am avut două și ambele s-au nimerit mașini foarte bune fără să-mi facă probleme. Oricum, Astra G e o legendă deja pe șoselele României alături de Golf 4 și Logan 1. Mașinile care au adus omul de rând în modernitate la mijlocul și finalul anilor 2000 (comparativ cu vechile Dacii 1310).
    Au trecut 25 de ani de la debutul lui Opel Astra G
  • @Banditos Nu mă deranjează foarte tare să se încăpățâneze cu electricele atât timp cât aduc prețurile la niveluri pe care să și le permită omul de rând și atât timp cât o electrică poate fi viabilă ca mașină SH. Dar când te lasă bateria după 8 ani și ea costă mai mult decât valoarea mașinii la acel moment, prin impunerea lor, cei cu venituri mai mici vor avea libertatea de mișcare drastic redusă. Și nu mă luați cu d-alde ride sharing, trenuri, autobuze sau mai știu eu ce. Nimic nu îți oferă libertate de mișcare ca mașina personală.
    Șeful Volkswagen confirmă: viitorul Golf va fi electric
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău