• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @planeta Moldova Înainte să îți bați joc, nu ar fi fost rău să te informezi. Dar așa e pe automarket de o vreme. Toți ignoranții atacă agresiv și își dau multe plusuri, iar opiniile de bun simț sau documentate batjocorite. Asta e România, de asta suntem așa ca țară. Uite: ”The Renault Arkana is a compact crossover SUV (C-segment) with a sloping rear roofline produced by Renault.[1] The car debuted in May 2019 in Russia as a car based on the older Dacia/Renault Duster B0 platform. Another version of the vehicle was introduced in South Korea in February 2020 as the Renault Samsung XM3, based on a more advanced CMF-B platform. The latter version of the Arkana was later introduced in Europe (excluding Russia) in September 2020.” Altă sursă: https://europe.autonews.com/article/20180829/ANE/180829757/renault-expects-arkana-s-coupe-styling-will-stand-out-in-crossover-market E platforma B0+, adică vechea platformă B0 revizuită masiv, dar tot o platformă antică comparativ cu versiunea europeană care e făcută pe platforma CMF-B.
    Renault deschide precomenzile pentru Arkana în România pe 27 aprilie
  • @Pomana În Rusia e făcut pe vechea platformă B0 din anii 90. Pentru Europa e folosită noua platformă lansată acum nu mult timp. De aici vine și diferența de preț. Știi ce înseamnă asta? Că varianta rusească e mult mai slabă la siguranță.
    Renault deschide precomenzile pentru Arkana în România pe 27 aprilie
  • @Polo Remarci corecte. La practicalitate VW a fost mereu campion. Eu mă uit la asta, dar mare parte din oameni se uită acum la design și ecrane...
    Volkswagen Polo facelift, lansat oficial cu tehnologie care permite un condus semi-autonom de nivel 2
  • Revin cu cifre. Pe anul 2020, Polo e pe 5 la doar 2000 unități în fața lui Sandero care e pe 6. 1. Clio 2. 208 3. Corsa 4. Yaris 5. Polo 6. Sandero Polo a fost la vreo 80.000 unități în spatele lui Clio!!! Sursa: https://carsalesbase.com/european-sales-2020-subcompact-cars/
    Volkswagen Polo facelift, lansat oficial cu tehnologie care permite un condus semi-autonom de nivel 2
  • @PMC Clienții au altă părere și se uită mai mult la Clio și 208. În unele luni, Polo era și pe 6 în clasa lui la vânzări. Oricum, anual știu că în clasă cel mai bine se vând Clio și 208.
    Volkswagen Polo facelift, lansat oficial cu tehnologie care permite un condus semi-autonom de nivel 2
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău