• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Da, probabil vor fi Clio și Captur cum zice Fănel. Dar măcar de ar băga ceva din fostul ADN sportiv în ele, să se diferențieze un pic. Soră-mea are un Mitsubishi Colt și se conduce foarte fain. Dacă mai prinzi și varianta Ralliart cu 150 cai la aproximativ 1050 kg cât are ea, atunci chiar te bucuri de condus. Eh, vremuri...
    Două modele „best-seller” Renault vor fi vândute în Europa cu sigla Mitsubishi
  • 305 km în oraș nu e rău. 300-320 km fac eu cu un plin prin București cu al meu VW Fox. Diferența rămâne la timpul de încărcare. Una e când în 5 minute mi-am umplut rezervorul, alta e să stea 1 oră la încărcare sau chiar 8-9 ore la priză normală. Pentru oraș e bună, mai reduce și din zgomotul oribil pe care îl auzi zilnic în orașele aglomerate. În rest, pentru drumuri lungi, nimeni nu bate încă dieselul, fie că ne place, fie că nu.
    Dacia Spring are un preț de pornire de 16.800 de euro în România: listele de precomenzi vor fi deschise în 20 martie
  • Acum și ceva pozitiv: noua siglă de pe volan aduce aminte de sigla de pe volanul celebrelor Audi 80 din anii 80. Destul de frumos, elegant plasată.
    Audi Q4 e-tron: primele imagini și informații din interiorul SUV-ului electric
  • Ca să nu mai spun că Audi a făcut un mare terci din denumirea mașinilor sale. e-tron e SUV, e-tron GT e sportivă, dar apoi ai Q4 e-tron care se amestecă printre Q2, 3, 5, 7, 8. O harababură totală. La VW măcar știm că tot ce e ID e electric. La Hyundai probabil toate electricele vor purta numele Ioniq alături de un număr. La Audi amețeală alături de designul tot mai urât din ultimii ani.
    Audi Q4 e-tron: primele imagini și informații din interiorul SUV-ului electric
  • Planșă de bord foarte încărcate, obositoare de privit. Cum are și actualul A1. Ei, oricum nu am bani de așa ceva :)) Doar că îmi plac mai mult planșele de bord cu linii curate, simple. Din acest punct de vedere, Mercedes stă cel mai bine din triada germană chiar dacă e și el plin de ecrane.
    Audi Q4 e-tron: primele imagini și informații din interiorul SUV-ului electric
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău