• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Fața aduce cu Tucson III, dar în rest e originală și arată bine. Îmi place și interiorul, iar în spate pare că geamul oferă bună luminozitate ceea ce e rar astăzi. Deci au reușit un design atrăgător și în același timp și destul de practic. Rar așa ceva. Bravo lor!
    Honda prezintă noua generație HR-V: SUV-ul primește în premieră sistemul de propulsie e:HEV
  • Arată bine, originală partea frontală. La interior pare că avem și butoane fizice, ceea ce e bine. Ca fapt divers, având în vedere cum se hibridizează tot mai multe modele, sunt curios cum se prezintă sistemele hibride ca fiabilitate în timp (mulți încă nu ne permitem o mașină nouă), căci dacă se strică oricum sunt mai scumpe de reparat decât modelele clasice.
    Noua generație Nissan Qashqai este aici: motorizări mild-hybrid de 138 și 156 de cai putere: sistem e-Power în premieră
  • După apelativul primit, cel care mi-a răspuns e ”Danuț Alin Niță.” I-am ignorat complet jignirile (nici nu știu la ce se referă prin apelativul ăla oricum, probabil e un puști imatur de 12-13 ani), dar eu mă întreb cât va mai continua AM să permită jigniri pe site? Nu-i nicio problemă, dacă așa vreți, atunci mă retrag de pe site și vă las cu astfel de oameni dacă ăsta e nivelul de calitate pe care îl vreți pe site.
    Prețuri Renault Megane Sedan facelift în România: cea mai accesibilă versiune costă 16.800 de euro
  • @Mazda Compari un Megane maxim de dotat cu Octavia sau Golf 8 mai puțin dotate. Cum fac alții cu Dacia ca să arate că e scumpă. Am configurat și eu un Golf cam cu tot ce poți pune pe el (nu GTE, nu GTD, ci unul normal, 2.0 TDI 150 CP) și am ajuns la 39.000 euro. Deci cu 10.000 euro mai scump decât Megane-ul tău full. Oare Golf 8 e la așa mare distanță de Megane calitativ încât să merite 10.000 euro în plus? O fi mai bun, dar atât de bun încât să dai 10.000 euro în plus? Nu cred. Apoi am configurat și o Octavia cu tot ce poți pune pe ea (echiparea Style, deci nu PHEV sau RS - 2.0 TDI manuală, deci nu DSG și nu 4x4 căci alea erau și mai scumpe) și am ajuns la 40.600 euro, adică vreo 11.000 mai mult ca Megane-ul configurat de tine. Pun aceeași întrebare: e clar că Octavia e mai bună ca Megane, dar oare diferența dintre ele e așa mare încât să merite 11.000 euro? Nu cred. 11.000 sunt bani. Cu ei torni fundația la o casă de 100 mp și mai și ridici un nivel. P.S. La DSG 2.0 mai pui 1700 euro, deci vreo 42.300, iar dacă vrei și 4x4 cred că poți ajunge și la 45.000. Pe o Octavia, da? Ce să zic, super :)
    Prețuri Renault Megane Sedan facelift în România: cea mai accesibilă versiune costă 16.800 de euro
  • @ds Dar ești și conștient că mare parte din stelele alea în 2021 țin enorm de mult de partea electronică și nu neapărat de rigiditatea structurală? Și actualul Logan cu dotările de siguranță actuală lua 5 stele în 2015 să zicem? Și că peste 90% din noi conducem mașini mai vechi de 2015? Iar legat de dotări, da, oamenilor le fug ochii după dotări. Iar studiile arată că majoritatea nu folosesc mare parte din acele dotări. Așa e omul... cumpără ce nu are nevoie, din păcate.
    Am luat la test un Dacia Logan de 14.000 de euro. Detaliem dotările și modificările noului model
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău