• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @@moldovean Articolul ăsta probabil se va pierde că vin altele, dar de ce faci presupuneri fără să știi? Dieselul meu nu scoate gram de fum, nici măcar la accelerări bruște, filtrul de particule funcționează perfect la fel ca toată mașina. Știi de ce? Pentru că 95% merge doar la drum lung. Pentru fâțâială am benzină și trotinetă electrică. Așa că poate ai învățat acum să nu mai dai verdicte bazate pe presupuneri și imaginații.
    Oficial Toyota: Piața nu este, încă, pregătită pentru adoptarea în masă a mașinilor electrice
  • @ Mike Nu e vorba de mașină în sine, ci de baterie. Toți producătorii dau garanție 8 ani la baterie. Bateria acelui Focus a murit la fix 8 ani. Iar bateriile nu sunt făcute de mărcile producătoare de mașini, ci de alte companii (LG etc.). Adevărul dureros pentru voi e că astea sunt bateriile și limitările lor.
    Oficial Toyota: Piața nu este, încă, pregătită pentru adoptarea în masă a mașinilor electrice
  • Mașinile electrice nu sunt viabile ca mașini SH, pe lângă faptul că majoritatea sunt foarte scumpe la achiziție. Acum câteva săptămâni apăruse la știri un caz cu niște americani care luaseră pentru copilul lor un Focus electric din 2014 cu 11.000 $ și după 6 luni a murit bateria și trebuia schimbată. Prețul ei? 14.000 $, adică mai mult decât au dat pe mașină. Da, bateriile sunt garantate 8 ani, iar la prețul lor, mașinile electrice nu prea pot fi folosite ca mașini uzate. Prin urmare, cei cu mai puține posibilități nu pot trece oricum pe electric. Adică le poți lua doar noi și să le dai la casat după 8 ani. Al meu Opel diesel tot de 8 ani e într-o stare perfectă și nu necesită piese mai scumpe decât valorează el. Să mai vorbim de materialele folosite la construirea bateriilor care și ele se pot termina? Până nu avem o soluție reală pentru baterii, mașinile electrice nu sunt o soluție pentru mare masă de oameni.
    Oficial Toyota: Piața nu este, încă, pregătită pentru adoptarea în masă a mașinilor electrice
  • Sute de cai peste sute de cai pe care oricum nu ai unde să-i folosești în afară de o accelerație brutală. În afară de asta, majoritatea mașinilor electrice au viteza maximă limitată. Așadar, sutele de cai sunt mai mult o găselniță de marketing ca să-ți ceară o căruță de bani ca tu să te lauzi prietenilor tăi la fel de superficiali ca tine. Domnilor producători, dar ce-ar fi o mașină electrică de 90-100 cai, hai 150, cu o autonomie și timp de încărcare de bun simț și un preț cât mai abordabil pentru o masă mai mare de oameni? A, și ce-ar fi să faceți ceva cu bateriile alea ca să fie mai ieftine și mașinile electrice să fie soluții viabile și ca mașini rulate? Nu de alta, dar în SUA, acum puțin timp, cineva a luat un Focus electric din 2014 cu 11.000 $, după 6 luni a murit bateria și înlocuirea ei costa 14.000 $. Ce tocmai am zis ar fi evoluție, nu sutele voastre de cai ale unor mașini pe care deja le cumpără tot mai puțini oameni de când cu inflația și criza economică.
    Acesta este noul Smart #1 Brabus, primul crossover electric de performanță al mărcii
  • Uau, ce surpriză! Nici nu ne așteptam să fie așa interiorul, mai ales că de o vreme producătorii bagă copy-paste la interioarele modelelor lor. Am așteptat în tensiune interiorul noului EQS SUV, probabil mașina cu cel mai stupid nume de pe planetă, și nu m-a dezamăgit.
    OFICIAL: Acesta este interiorul viitorului Mercedes-Benz EQE SUV
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău