• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mortell

  • Membru din 27.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Neo,scuza-ma ca iti zic dar bati cimpii rau de tot.citesc si ma prapadesc de ris.hai sa-ti spun o chestie.Barri are GP cistigate,anii in F1 ...nu mai zic,ce a facut sa ajung in F1...iar nu mai punem la socoteala,ce ar fi trb sa faca el ca sa fii tu multumit sa aibe 15 titluri!?asa poti sa zici si de Kimi un penibili nu !? ca se ruga de Massa (alt penibil in viziunea ta) mai avea putin si tragea pe dreata ca intr-un final sa-l ajunga din urma!?da de ce sa nu zicem acum ca de fapt toti sunt niste penibili iar Schumi a fost ce-l mai tare,nu !? alta faza,"Era" Schumi a fost inventata prietene,eu pina la trio-ul Schumi,JeanT si Barri nu mai vazut asa ceva,crezi tu ca un mare pilot ca Senna ar fi acceptat asa ceva!? sa vina unu sa-i tina urma!?pai Senna cred ca se apuca de pescuit in situatia asta.eu nu am mai vazut pina sa ajunga Schumi la Ferrari faza de a primi in casca mesaj de genul:lasa-l sa treaca ca altfel pleci !!! eu sunt sigur ca Schumi a cistigat o parte din cele 7 titluri doar prin prisma faptului ca JeanT s-a jucat la butoane,nu contest ca nu era un pilot bun dar hai sa nu exagerem,asa a fost sa fie :Ferrari a avut si inca are un cuvint de spus la nivel inalt,ma refer si in afara pistei,a avut in perioada aia o masina de calitate,isi dadeau toti interesul si da Schumi era un mecanic bun.spui pe final ca Barri nu a fost un pilot rapid,talentat si nici un mecanic bun dar a fost un locotenent foarte bun.pai cum asa mah Neo!?cum putea fii el un locotenent foarte bun daca nu avea calitati excelente,adica cum de primea Barri mesaje in casca sa-l lase pe Schumi!? de ce meseriasul de Schumi nu putea sa-l depaseasca fara a primi indicatii de pe banca!?ptr ca nici Schumi nu era buricul pamintului iar Barri era un pilot foarte bun.sa-ti intre bine in capshor...Ferrari nu au angajat niciodata piloti penibili dar au facut manevrele cele mai mari incepind de la Schumi.spune-mi daca mai stii vreo echipa de "legenda" (jean todt,schumi si barri) sa faca asa combinatii cum faceau astia!?mai tii minte pe vremea lui Senna,eu cred ca daca Senna primea in casti un mesaj de genul:Senna vezi ca am vorbit cu Prost si i-am impus sa te lase,cum crezi ca ar fi reactionat baiatu' !?asa ca nu-l mai critica tu pe Barri si nici nu-l mai ridica in slavi pe Schumi.bafta
    Barrichello: "Daca Schumi nu ma depasea eram dat afara"
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău