Barrichello: "Daca Schumi nu ma depasea eram dat afara"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Barrichello a lansat un nou atac la adresa fostei sale echipe, Ferrari, despre care spune ca il sustinea in mod fatis pe Michael Schumacher.
Brazilianul a dat si un exemplu concret in acest sens, sustinand ca a fost amenintat cu concedierea in cazul in care nu l-ar fi lasat pe coechipierul sau, Michael Schumacher, sa castige Marele Premiu al Austriei din 2002.
Astfel, in timp ce concura in fruntea lui Schumacher, echipa i-a transmis prin radio lui Barrichello: "Stii ca Schumacher este in spatele tau? Este important pentru campionat".
Brazilianul sustine ca discutiile cu sefii echipei au continuat pe parcursul urmatoarelor 8 tururi, iar in ultimul tur a primit un ultimatum. "Intensitatea conversatiilor a crescut cu fiecare tur. Iar apoi mi s-a spus sa ma gandesc la contractul meu. Pentru mine a fost clar: ia-ti piciorul de pe acceleratie sau pleci acasa".
Schumacher i-a transmis lui Barrichello dupa cursa ca nu stie nimic despre cele intamplate, insa brazilianul este de alta parere.
"A spus ca nu are nimic de-a face cu asta, dar am documente care dovedesc ca a fost constient de tot ce s-a intamplat", a mai precizat el.Afirmatiile pilotului brazilian vin intr-un moment delicat al carierei sale, viitorul sau in Formula 1 fiind incert dupa ce Honda Racing a testat recent doi piloti brazilieni pentru un posibil loc de pilot titular in 2009. Bruno Senna si Lucas di Grassi au sanse reale de a-l inlocui pe Barrichello, iar una dintre putinele sale alternative pare a fi Toro Rosso.
Veteranul brazilian a confirmat pentru site-ul sport.de ca Toro Rosso reprezinta intr-adevar o optiune, desi spera sa ramana la Honda. "Asta ma motiveaza in acest moment. Iubesc ceea ce fac si stiu ca am inca multa energie", a precizat el.
Dar prostia omeneasca este mare (Join este un exemplu in viata) si evident, Barri spune diferite lucruri. Uita totusi ca Ross este cel care poate sa-l ajute sa mai piloteze la Honda si in anii care urmeaza si ca prin aceste declaratii nu face decat sa-si scada sansele simtitor.
Deci... nu numai ca este un pilot slab dar este si mai prost decat a fost Irvine. Irvine care daca tacea avea bani si era tot la Ferrari si anii la Jaguar nici nu existau. Ignorand ca echipa Jaguar a fost un dezastru impresionant de mare ca si ultimii 2-3 ani ai echipei Honda :)
2. Dar el mentioneaza o singura cursa in care dupa "buna" obisnuita a echipelor de f1 a functionat ierarhia.
Concluzie: Imi vine greu sa cred ca RB a fost mai bun decat MS dar fortele oculte de la Ferrari l-au impiedicat... In rest, face valuri pentru a atrage atentia...parerea mea.
- Ferrari angajeaza piloti si are o strategie in functie de fiecare. Adica cat poate si ce poate.
- Managerul echipei decide care este pilotul principal. Toate echipele au un pilot principal si unul secundar. Pur si simplu nu exista egalitate decat daca sunt slabi amandoi si echipa concureaza la misto (exemplu: Honda de anul acesta si anii trecuti)
- Ignor posturile lui Join pentru ca este dovada in viata a frazei "Prostia umana este infinita"
- Nu caut dreptatea pentru ca doar Dumnezeu stie care este adevarul suprem si evident... oamenii nu stiu.
- Barri a fost un pilot penibil si slab in acelasi timp. Scuza-ma te rog dar a avut noroc ca a fost adus la Ferrari doar pentru ca era nevoie de el pe postul de locotent, bagatot in seama sau orice alt post se mai gaseste.
- Nu cred nici ca Barri spune adevarul dar stiu ca nu are curaj sa sa lase de Formula 1. Eu atata vad in aceaste declaratii. Pur si simplu ii este frica sa nu fie inlocuit. Ceea ce nu numai ca il face patetic dar ma face sa ma gandesc ca poate omul are probleme financiare.
- Nu am spus ciocul mic, dar sa nu uite ca in contract avea stipulate aceste chestii. Adica pur si simplu de aia a fost angajat.
Ce pot sa-ti spun este ca observ cu stupoare ca aronganta pe care o arati in acel post depaseste atata limita bunului simt dar in acelasi timp vad ca nici macar nu esti impartial.
In acelasi timp... cred ca uiti ca Formula 1 este pe bani. Daca era un sport onest in care toti concurau egal era o alta discutie. Iti recomand sa te uiti afara pe geam si sa-mi spui daca lumea in care traim este cumva o lume utopica.
Barri a fost angajat cu un scop si si-a facut treaba. Cine minte sa nu minte asta nu conteaza pentru ca oricum adevarul nu este nici ce spune el si nici ce spune echipa. Este exact la mijloc.
Personal consider ca a fost norocos ca a ajuns la Ferrari. Echipa nu a facut decat ca i-a oferit o oportunitate de a pilota un monopost superb, de a castiga niste bani si de a ajuta la realizarea visurilor echipei. Nu era nici un pilot rapid, nici talentat si nici un mecanic bun. Dar a fost un locotenent foarte bun. Adica un pilot secund foarte bun. Il supara asta? Il inteleg dar pur si simplu nu a fost in stare de mai mult.