• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nepoate

  • Membru din 04.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • @Sadox Frate nu sunt fan RBR, cum nu sunt fan al unei echipe in mod special. Imi place Kimi si poti spune ca sunt un fan al lui. Dar cu toate astea imi place sa cred ca pot fi impartial in privinta echipelor si chiar si a pilotilor. Daca Kimi ar face o cursa proasta, nu mi`ar fi jena sa spun ca mai bine ar fi pus un carutas sa conduca monopostul. Nu am ochelari de cal cum poate ai tu. Daca e de laudat laud, indiferent de echipa/pilot, daca e de criticat critic, indiferent de echipa/pilot. Dincolo de echipe si piloti, sunt fan al Formulei 1.
    Vettel: "Voi ignora în continuare ordinele de echipe"
  • @Sadox De cativa ani RBR tot sunt BGP 2009, asa ca lasa, nu le plange tu de mila. Webber sa fim seriosi, nu a fost niciodata un pilot de top (a se vedea ca nici acum nu reuseste sa aiba starturi rezonabile macar), dar imi pare rau de el ca om. Vettel si-a cam luat nasul la purtare si sa nu i-l corecteze cumva Webber, ca nu degeaba e cel mai mare (inalt si greu) pilot din formula 1
    Vettel: "Voi ignora în continuare ordinele de echipe"
  • @alm De ce zici ca RBR fura? Formula 1 inseamna inovatie. Fiecare echipa de F1 incearca sa vina cu noi elemente, apoi vin cei de la FIA si spun daca e legal sau nu. Mai lasa ochelarii de cal deoparte si gandeste si singur
    Red Bull, Lotus şi Mercedes trebuie să modifice monoposturile pentru China
  • Intr`o lume ideala, intradevar, nu ar exista oridne de echipa. Nici unui fan f1 nu are cum sa`i placa. Totusi, trebuie sa privim si de partea cealalta a gardului. In formula 1 se cheltuie extrem de multi bani si pana la urma, vorba lui @adycd11 ... pilotii sunt angajati si trebuie sa faca ce le spun sefii. Nu cred ca lui Horner sau oricarui alt lider de echipa ii face placere sa stabileasca ierarhia in randul pilotilor sai, dar ei in primul rand se gandesc la binele echipei.
    Vettel a câştigat dramatic cursa de la Sepang, Alonso a abandonat!
  • @Ferrari_FF Lasa`ma sa te contrazic. In situatii limita, cum a fost cea a lui Alonso decizia o ia inginerul de cursa al pilotului, adica echipa. Evident ca echipa l`a intrebat daca mai poate sta, dar decizia a fost a echipei. Cat despre Webber, omul nu se astepta sa fie atacat, iar cand a trebuit sa se apere era deja prea tarziu. A fost nepregatit. Nu spun ca Vettel nu este mai bun decat Webber, dar depasirea lui asupra lui Webber a venit pe fondul relaxarii australianului.
    Vettel a câştigat dramatic cursa de la Sepang, Alonso a abandonat!
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău