• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nepoate

  • Membru din 04.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • @fgfg Intr-adevar, e destul de dificil sa se faca o prognoza cine va fi mai bun. Amandoi sunt piloti de exceptie, nimic de zis si parerile sunt subiective in functie de preferinte. Mie unuia imi place Kimi si cand a fost de laudat l-am laudat, iar cand cand nu, am fost primul care sa spuna ca a mers ca o ciubota. Si iti mai dau dreptate intr-un punct. Mi-ar fi placut sa fie Kimi din perioada McL, cel foarte agresiv. Chiar daca a castigat un titlu cu Ferrari, consider ca cei de acolo l-au "stricat".
    Hakkinen: "Raikkonen îl va învinge pe Alonso datorită stilului de pilotaj"
  • @ferr1 Din cate stiu Kimi a avut ceva coechipieri de valoare. L-a avut pe Montoya, l-a avut pe Coulthard si i-a cam facut pe ambii. In plus, cand si-a cam furat-o de la Grosjean? Iti sugerez sa te uiti la clasamentul sezonului ce tocmai a trecut vezi diferenta de puncte si ia in calcul si cursele la care nu a participat.
    Hakkinen: "Raikkonen îl va învinge pe Alonso datorită stilului de pilotaj"
  • @ferr1 Crezi ca e mai bine sa te lauzi cu o masina de locul 2 iar pe 1 sa fie o companie producatoare de energizante? Nu vad nimic de lauda aici. Cand o companie de energizante face treaba mai buna decat tu, ca producator de masini sport - ar trebui sa ridice niste semne de intrebare :)
    Ferrari a testat din nou un LaFerrari cu noul motor turbo V6 de 1.6 litri pentru Formula 1
  • Din cate stiu Ferrari are drept de veto la orice modificari se aduc in Formula 1, deci hai sa nu mai cautam acul in carul cu fan. RBR au castigat in ultimii 4 ani pentru ca au fost cei mai buni. Nu cred ca Ferrari ar permite vreodata sa se schimbe regulamentele in favoarea RBR. Cei care afirma asta, habar nu au ce spun.
    Newey: "Red Bull are cel mai mult de pierdut din cauza noului regulament tehnic"
  • Ideea e ca un simulatorul nu va reda experienta fizica pe care o da un monopost. Simulatorul e pentru a verifica anumite componente, sa te obisnuiesti cu volanul si circuitele, nimic mai mult. Intr-un simulator, sau in fata calculatorului, nu ai cum sa slabesti cateva kg in cateva zeci de minute.
    Ferrari: "Raikkonen va utiliza simulatorul echipei în 2014"
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău