• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nepoate

  • Membru din 04.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • Una peste alta Kimi nu a dat-o cotita, cum ca ar prefera pe nu stiu cine cum a facut Alonsito (cu cat coechipier mai slab, cu atat mai bine). Massa i-a oferit titlul? Sa-nteleg ca Massa avea sanse la campionat si a zis - stii ce, nu vreau sa fiu campion mondial, il las pe Kimi. Prefer sincer sa ma uit la raliurile lui Kimi, decat sa-l vad pe Alonso cum varsa lacrimi continuu ... ba ca e o firmitura in monopost, ba ca e prea mult rosu, ba ca Massa merge prea repede si ar trebui sa incetineasca.
    Ferrari nu se teme că Alonso ar putea pleca la McLaren în 2015
  • @ferr1 Raikkonen trebuie sa demonstreze? Sa demonstreze ce? Din cate stiu, el e ultimul pilot cu care Ferrari a castigat un titlu mondial. Kimi nu e un pilot luat de pe bancile scolii si aruncat in F1, iar faptul ca a reusit sa revina in F1 dupa o pauza de cativa ani, arata faptul ca nu trebuie sa mai demonstreze ceva cuiva. Ca sa nu mai vorbim ca Ferrari l-a platit ca el sa stea pe tusa si sa nu mai concureze pentru alta echipa. Ia aminte la bautura, ca nu stii despre ce vorbesti :))
    Ferrari nu se teme că Alonso ar putea pleca la McLaren în 2015
  • @wqpw prietene, gluma cu contractul a facut-o altcineva in articolul cu Grosjean. Fii si tu un pic original, ce naiba?!
    Fanii vor decide pe internet numele noului monopost Ferrari pentru 2014
  • Sutil e un pilot foarte bun. A avut ghinion pe parcursul anului asta. Nu cred ca di Resta este mai bun decat el. In plus, Sutil a lipsit un an din F1,
    Sutil a semnat un contract cu Sauber pentru sezonul 2014
  • Nu sunt de prea multe ori deacord cu @ferr1, dar are o samanta de dreptate :D. In primul rand nu inteleg de ce pilotii nu au voie sa se apere cand sunt atacati. E o aberatie. Auzi ... nu ai voie la mai mult de o miscare. Pai frate ... alea erau curse cand pilotii care se aparau maturau toata pista. Duelurile lui Schumi si Kimi (spun de istoria mai recenta nu de anii 60-90). In plus, era mult mai antrenant cand se facea si realimentare. Mai pleca unul cu cate un furtun, mai lua un pic foc carburantul scurs pe monopost. Alea erau vremuri. Dublarea punctelor in ultima cursa - o aberatie. Ca sa nu mai zic ca pe an ce trece, monoposturile devin din ce in ce mai urate. Ideea e ca orice reglementare s-ar face, voi continua sa vizionez F1, dar asta nu inseamna ca sunt multumit de ce ofera, mai ales ca pot face comparatia cu ce se intampla cu ani multi in urma,
    FIA a aprobat introducerea punctelor duble pentru ultima cursă a sezonului şi alte schimbări de regulament
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău