• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

NewSymbol

  • Membru din 25.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 173 in total
  • am scris in comentariul anterior ca nu s-a urcat niciodata intr-o masina, am vrut sa scriu nu s-a urcat in cele 2 masini.
    VIDEO: Autocar pune faţă în faţă Ford Focus RS500 şi Renault Clio RS
  • "Autocar caută să justifice eticheta de preţ pusă exclusivistului Ford Focus RS500 cu un comparativ. Hatchback-ul Ford se confruntă cu un adversar mult mai accesibil, poziţionat în alt segment: Renault Clio RS." Comentariile ar fi de prisos in urma aceste specificatii Cel mai reprezentativ test cred ca l-am vazut dintre un lamborghini si ford fiesta (sau ma rog, ceva din clasa ei, nu mai stiu exact daca fiesta era). Va cam luati de nelootzo degeaba, a si zis ca nu are carnet si nu s-a urcat niciodata intr-o masina
    VIDEO: Autocar pune faţă în faţă Ford Focus RS500 şi Renault Clio RS
  • "Autocar caută să justifice eticheta de preţ pusă exclusivistului Ford Focus RS500 cu un comparativ. Hatchback-ul Ford se confruntă cu un adversar mult mai accesibil, poziţionat în alt segment: Renault Clio RS." Comentariile ar fi de prisos in urma aceste specificatii Cel mai reprezentativ test cred ca l-am vazut dintre un lamborghini si ford fiesta (sau ma rog, ceva din clasa ei, nu mai stiu exact daca fiesta era). Va cam luati de nelootzo degeaba, a si zis ca nu are carnet si nu s-a urcat niciodata intr-o masina
    VIDEO: Autocar pune faţă în faţă Ford Focus RS500 şi Renault Clio RS
  • ce treaba are polo gti cu laguna coupe? compara-l cu clio rs, sa nu mai zic de megane dar nu cu laguna. Nu sunt un fanatic al coupe-urilor (sedanurile imi plac) , dar nu vad de ce ar trebui pe o astfel de masina motor v32 si nspemii de cp. mie imi inspira eleganta, rafinament, necocalarism. iar performantele... conteaza (pt mine) in cat timp ajunge la 50 si elasticitatea 80-120 km/h in treapta 4 si 5. aia cu suta... doar daca te grabesti la intrarea pe autostrada si ai bani de benzina sa incerci mereu sa faci 0-100-0-100.
    Miss Renault
  • Cu toate ca e un proverb care spune ca cine nu-i vorbit de rau, nu-i vorbit nici de bine, tot nu va inteleg de ce va luati aiurea de acest model, ba ca-i prost antifonat, ca n-are, aia, n-are aia, motor slab etc. Reusita modelului se va vedea in rapoartele vanzarilor si atunci as vrea sa va vad cum mai comentati (asa a fost si in cazul loganului de au avut aia de munca si sambata). Am vazut duminica pe e 85 un Duster negru, mai, mai sa nu-l deochi, era la volan si o domnisoara frumoasa, toti soferii o claxonau (acum nu stiu daca doar din pricina masinii ) , toti care treceau pe langa ea incetineau putin pt a analiza cat de cat modelul. Nu va place, nu va luati, vor fi zeci de mii care il vor cumpara. Corect ca este ajutat si de o politica de marketing agresiva din partea Renault, dar macar au si cu ce. Cunosc o persoana, cu un e class, care asta iarna l-a lasat in garaj in favoarea unui logan (motivele nu le mai scriu ca sunt evidente) si ultima oara cand m-am intalnit cu el venea de la dealer Dacia, unde comandase un Duster (versiunea de top) . Si omul asta a avut ceva masini la viata lui, nu e cocalar, e un om in toata firea si intreg la minte.
    Dacia Augusta
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Symbol
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Logan, Matiz, Peugeot 107, Peugeot 207, Opel Astra sedan, Honda civic, Chevrolet aveo, Alfa Romeo , Ford focus, Nissan Pathfinder
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes S600
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău