• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

NewSymbol

  • Membru din 25.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 173 in total
  • Eu zic ca in Bucuresti se circula bine, in afara am fost, dar nu cu masina insa din ce-am auzit de la prieteni in orase ca Milan si Torino e groaznic traficul pacat ca nu au introdus si orase gen Sao Paolo, Beijing si alte metropole, ca stau aia si citesc romane in trafic (serios vorbind). Nu mai aruncati vorbe aiurea ca la noi totul merge prost. Uitati de exemplu zona pasajului Baneasa, cati dintre voi ati mai apucat aglomeratia care era dinaintea terminarii pasajului? Cati dintre voi ati fost in alte orase sa vedeti cum se circula? Cum spunea cineva, sunt doar cateva ore de trafic, dar nu ai ce comenta din moment ce esti constient ca ai avea ca alternativa metrou, ratb pana acasa, dar din comoditate, ca inca alte zeci de mii de bucuresteni, mergi cu masina? Mi-aduc aminte ca venisera unii cu grade mari din politia italienilor si au mers destul de greu de la aeroport pana in zona centrala si oficialii romani si-au cerut scuze de traficul din Bucuresti la care aia au ramas masca, ca nu intelegeau si le-au zis pai asta-i trafic? sa veniti la noi sa vedeti trafic. Asa ca aglomeratia din Bucuresti noi o facem prin greseli si marlanie. prima o mai indrepti cat de cat si e peste tot, dar ultima...
    Topul celor mai aglomerate orase europene
  • e usoara masina, gandeste-te si la aspectul asta. de exemplu, nissan pathfinder 2,4 ( sau 2,5) l, 170 cp, in jur de 2,5 tone. zi de asta daca e bun raportul litraj, putere, eventual cuplu/ greutate. un motor de 2000 implica costuri mari si implicit pret mai mare pt clienti...iar asta ar dezavantaja total dacia, strategia ei e reprezenta ta de preturi reduse.
    Clientii francezi ai lui Duster au ales versiuni superioare de echipare
  • spaga n-au dat fetele? Mai bine ca nu le-a trecut. cand le auzi apoi ca ei..n-am acordat prioritate la o baba ...o tampenie, dar asta e cea mai mare greseala la examen, la celelalte ar mai trece cu vederea, dar pietonul e sfant la examen. la fel de bine ca a picat-o si pe aia cu ambreiajul, uite cu de-astea te trezesti fara bara la plecarea de la semafor, ori il pierzi. nu ca as fi rautacios cu fetele, dar nu se pricep in general si incurca traficul, prin neincadrare pe benzi in general, se opresc la semafoare cjiar daca e verde si multe altele. sa nu mai zic de stupiditati gen incurca faza scurta cu cea lunga, de ma orbea una la semafor, pun avarii, nimic, claxonez sa se uite la avarii nimic, a trebuit sa ma dau jos sa-i zic ( dura semaforul mai mult). de apreciat ar fi ca merg prudent, insa unele sunt si absurde cu prudenta.
    STUDIU: Femeile au nevoie de mai multe lectii decat barbatii pentru obtinerea permisului
  • n-am mai vazut. dar de ce nu fac pt jante, ca acolo o sa fie mari si o sa iasa in ochi ca sa le fie pe placul cocalarilor
    VIDEO: Britanicii propun o sigla dinamica pentru BMW
  • n-am mai vazut. dar de ce nu fac pt jante, ca acolo o sa fie mari si o sa iasa in ochi ca sa le fie pe placul cocalarilor
    VIDEO: Britanicii propun o sigla dinamica pentru BMW
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Symbol
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Logan, Matiz, Peugeot 107, Peugeot 207, Opel Astra sedan, Honda civic, Chevrolet aveo, Alfa Romeo , Ford focus, Nissan Pathfinder
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes S600
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău