• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

NimeniCuDacia

  • Membru din 16.07.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3 in total
  • Un coupe mic cu tractiune spate este exact ce are nevoie piata auto, segmentul fiind aproape inexistent, exceptand poate Mazda Miata! Ar fi o alternativa demna la hot hatch-urile actuale pentru cei care prefera tractiunea spate!
    Coupe-ul Toyota/Subaru ar putea debuta la Tokyo
  • Este gresit sa judeci o masina doar dupa cuplu care este o valoare instantanee, dar si doar dupa putere. Imi place cum isi dau singuri cu barda-n.... "Ceea ce creeaza senzatia de agilitate este cuplul". Pai da, dragii mei ingineri blonzi si de la nord, "senzatia turbo" e buna dar in viata reala, ceea ce face masina sa se miste repede raportat la masa este puterea, pentru ca aceasta reprezinta, pe limba omului de rand un fel de "medie a cuplurilor pe toata plaja de turatii". Este de asemenea gresit sa consideram ca doar puterea este importanta, deoarece performanta este rezultatul a mai multor factori, dintre care cel mai important este raportul cp/greutate. Degeaba ai cuplu cat tractorul daca ai plaja de turatii limitata. Ceea ce vor cei de la Volvo este un simplu exercitiu de PR ieftin. Faptul ca 1.6D-ul lor are 240nm, care suna mult mai bine decat 106cp nu-l face nici mai performant, nici mai atractiv pentru cei care vor performanta. Fata de un motor 1.6 pe benzina, care dezovolta de obicei ~150nm, acest diesel nu are un spor de performanta sesizabil sau daca il are, de cele mai multe ori este anulat din cauza greutatii suplimentare a blocului motor realizat din fonta. In acest caz, o comparatie a cuplurilor intre cele doua motoare ar duce la o concluzie falsa si anume ca "1.6D este superior din punct de vedere al performantelor comparativ cu un motor omolog pe benzina". Ce zic cei de la Volvo pe scurt este: "Ba prostilor, nu va mai ganditi la performanta, va dam noi un numar mai mare care masoara senzatiile!" sau clasicul "Cui ii pasa daca masina e lenta daca te baga in scaun!?" Concluziile mele: Indiferent de ce tip de motor preferi, nu te lasa dus de nas de producatori care nu sunt interesati decat sa-ti bage pe gat masinile lor, nu sa faca oamenii sa inteleaga care e diferenta intre CP si NM si cum influenteaza ele performantele masinii. Va recomand sa cautati pe google articole despre acest subiect inainte de a incepe un razboi "CP vs NM" in comenturi! Multumesc!
    Volvo: "Cuplul este important, nu caii putere"
  • Plusul de putere e bun, minusul de greutate e cam "anemic". Oricum, ma bucur ca baietii de la BMW nu se hazardeaza la timpi astronomici de mici pe Nring...
    Viitorul BMW M3 CSL debuteaza in 2010
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău