• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Pavl

  • Membru din 10.04.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • Au mai fost discutate aceste clasamente. INFRASTRUCTURA e principala problema. Chiar daca admitem ca mai avem mult de invatat in domeniul sofatului prudent, al respectului in trafic si reducerea agresivitatii, in conditiile in care existenta autostrazilor reduce drastic numarul de: depasiri pe contrasens, masini care tranziteaza localitati, intalniri pietoni-masini, curbe periculoase, intersectii periculoase drum-national.drum secundar (sau virajele la stanga pe drum national/european), chiar si in conditiile romanesti de mai sus, numarul de accidente grave s-ar reduce drastic. Un ultim aspect: aceleasi statistici europene arata ca procentul de accidente grave pe autostrada este de doar 8 % din total. In conditiile in care se conduce cu viteza mai mare.
    Clasamentul rușinii: România se află pe locul doi în Europa în topul deceselor în accidente rutiere
  • Cati morti au fost pe autostrada (sau accidente grave) comparativ cu drumuri nationale sau judetene? 8 %. Nu tot aceiasi soferi indisciplinati si agresivi circula si pe autostrazi? Da, decenta la volan e binevenita, dar riscul sa fii implicat intr-un accident grav este de 3 ori mai mare la noi pentru ca nu ai autostrazi, ai drumuri care trec prin localitati, depasirile de fac pe contrasens, ai pietoni, curbe periculoare si asa mai departe. Toti acesti factori sunt redusi drastic pe autostrada, unde nu ai intersectii, curbe periculoase, sensurile de mers sunt separate, iar depasirile se fac pe banda a 2-a sau a 3-a.
    România, locul 2 în Uniunea Europeană în topul ţărilor cu cele mai multe victime rutiere la milionul de locuitori în 2016
  • @Andrei Deci dupa tine cauzele care tin de viteza excesiva, pietoni si depasire nerugulamentara nu tin de infrastructura. Cam acestea sunt cele mai frecvente. Tin sa te contrazic. Ce riscuri sunt pentru ca toate aceste cauze sa se produca daca mergi pe autostrada? Eu zic ca mult mai mici. Cred ca era si pe acest site un articol care sublinia faptul ca numarul de accidente mortale pe autostrazi e mult mult mai mic pe autostrazi. Si e adevarat evident ca daca nu ai petoni angajati in traversare, depasiri pe contrasens, vizibilitate mult mai buna, riscul de accidente scade semnificativ. Sigur ca avem multe de rezolvat in legatura cu disciplina la volan, agresivitatea e o cauza majora, dar infrastructura adecvata e o conditie primordiala pentru imbunatatirea sigurantei.
    Bilanț negru: 1.900 de persoane și-au pierdut viața în accidente rutiere în România în 2016, alte 8.300 au fost rănite grav
  • @Mircea si ceilalti (putini) comentatori cu bun simt si pe baza de argumente, Nu va mai straduiti unii cu teste, note, comparatii, si ceilalti sa gasiti argumente pentru opinii. Doar intrebati-i pe baietasii de pe site ce parere au despre un model si aflati imediat daca e bun, daca e mai rau decat alte modele pe care nici nu le-au condus sau macar citit specificatii. Stiu ei direct, din experienta lor vasta de consumatori. Stiti ca in Romania categoria de populatie care are doar certitudini este covarsitoare.
    Știință și tehnică
  • @DanG si @Andy Pe undeva aveti dreptate legat de consum. Daca insa facem o comparatie intre performantele motoarelor, la aceleasi cilindree, avem performante net superioare. Adica de la motoare de 1,9 - 2l diesel, de 90 -130 de cp, am ajuns la cilindree mai mici si ;a puteri si cu 100 % mai mari in conditii de consum similare. E un progres as zice. La benzina e identic. Am avut o masina cu motor de 1,6 si 102 cp care consuma cat cea de 1.8 si 160 de cai pe care o am acum. Acelasi model, apropo.
    Noutăți majore în gama BMW: Seria 7 primește primul motor cvadri-turbo din lume, iar M240i devine mai rapid ca M2
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău